Miten teillä muilla on, onko vaikeampi saada orgasmi, kun ikää tulee ja vaihdevuodet vaivaa? Halutkin tuppaa oleen hukassa. Kun on pitempi aika laukeamisesta, jotenkin "unohtaa" kuinka siihen pääsisi. Puolisoni kyllä ymmärtää ja on valmis auttamaan miten vain. Ikää on kohta 55, puolisolla muutamama vuosi enemmän.
orgasmi
40
5361
Vastaukset
- toivoa vielä
meni ilman orgasmia, halut vain loppuivat kesken kaiken kokonaan. Ilokseni voin ilmoittaa, että ne tulevat takaisin muutaman vuoden kuluttua. Surullista kun piti niin monta vuotta olla kuin kuollut.
- koskahan?
mikähän on se 'muutama vuosi'?
en ole koskaan saanut kovin helposti, paitsi yksinäni, mutta nyt ei meinaa edes yksin saada, pitää olla tosi vilkas mielikuvitus jotta tulee.
miehen kanssa kyllä tekee mieli (uusi mies), kostun ja käyn kuumana mutta orkkua on turha odottaa. kaipa tuo uusi mieskin kohta häviää kun keinot loppuu, ymmärrän häntä kyllä, ei mieskään voi ihmeitä tehdä.
jospa löytyisi joku luonnontuote 'vaivaan'?
ikää 53 ja menkat olleet pois vuoden, paitsi kesällä oli kerran tosi niukat. muita vaivoja ei ole. - eikä ikäloppu
Minulla tuo 60-vuotispäivä on jo takanapäin ja eron jälkeen ei ole ollut intoa hakea satunnaisia vuoteenlämmittäjiä. Kohta alkaa lähestyä kymmenvuotispäivä siitä kun viimeksi on ollut toisen ihmisen kanssa sängyssä, omin käsin tai apuvälineillä on joutunut nuo tarpeensa hoitamaan. Tuntuu että kiinnostus seksiin on sammunut hiljalleen. Halut eivät herää enää kovin herkästi, mutta sitten kun tulee ja ottaa "kierroksen", orgasmi on vahva ja pitkä. Ehkäpä tämä ikä alkaa jo vaikuttamaan ja kiinnostuksen aiheet ovat muualla kuin seksissä.
- Iloinen yllätys
koskahan? kirjoitti:
mikähän on se 'muutama vuosi'?
en ole koskaan saanut kovin helposti, paitsi yksinäni, mutta nyt ei meinaa edes yksin saada, pitää olla tosi vilkas mielikuvitus jotta tulee.
miehen kanssa kyllä tekee mieli (uusi mies), kostun ja käyn kuumana mutta orkkua on turha odottaa. kaipa tuo uusi mieskin kohta häviää kun keinot loppuu, ymmärrän häntä kyllä, ei mieskään voi ihmeitä tehdä.
jospa löytyisi joku luonnontuote 'vaivaan'?
ikää 53 ja menkat olleet pois vuoden, paitsi kesällä oli kerran tosi niukat. muita vaivoja ei ole.jos vaan on uskalias. Ja nykyään naiset, ikääntyvätkin uskaltavat. Meillä mentiin seksikauppaan, aikuisten lelukauppaan ja sieltä löytyi apu. Hankimme dildon ja kun orgasmi ei tule, niin sen avulla tulee ja nopeaan.
On ollut todella yllätys, miten kätevä laite dildo on ollut. Joskus itsekseenkin sitä käyttänyt ja orgasmi tulee hetkessä. Pientä hivelyä samaan aikaan klitorikseen niin valmista tulee ja ainakin minulle tulee laaja ja syvä orgasmi. Pitää käyttää tarpeeksi liukastetta myös.
Kun hankkii dildon kannattaa hankkia miellyttävän tuntuinen materaaliltaan ja pituutta pitää olla ja malli sellainen, että se hankaa emättimen yläosaa, aluetta, josta on yhteys klitorikseen. Välittömästi kun työntää dildon sisään tuntuu kihelmöinti ja verentungos ja orgasmi tulee helposti.
Siitä vaan aikuisten lelukauppaan ja yllätyt iloisesti ja yllätytte molemmat. Oletan, että miehesikin on ennakkoluuloton ja ymmärtää lelut. Ja löytyy sieltä samasta kaupasta miehellekin sopivaa, jos jostain syystä mieskunto ei riitä. Ennakkoluulot pois. Elämä on tässä ja nyt. - iloinen yllätys
Iloinen yllätys kirjoitti:
jos vaan on uskalias. Ja nykyään naiset, ikääntyvätkin uskaltavat. Meillä mentiin seksikauppaan, aikuisten lelukauppaan ja sieltä löytyi apu. Hankimme dildon ja kun orgasmi ei tule, niin sen avulla tulee ja nopeaan.
On ollut todella yllätys, miten kätevä laite dildo on ollut. Joskus itsekseenkin sitä käyttänyt ja orgasmi tulee hetkessä. Pientä hivelyä samaan aikaan klitorikseen niin valmista tulee ja ainakin minulle tulee laaja ja syvä orgasmi. Pitää käyttää tarpeeksi liukastetta myös.
Kun hankkii dildon kannattaa hankkia miellyttävän tuntuinen materaaliltaan ja pituutta pitää olla ja malli sellainen, että se hankaa emättimen yläosaa, aluetta, josta on yhteys klitorikseen. Välittömästi kun työntää dildon sisään tuntuu kihelmöinti ja verentungos ja orgasmi tulee helposti.
Siitä vaan aikuisten lelukauppaan ja yllätyt iloisesti ja yllätytte molemmat. Oletan, että miehesikin on ennakkoluuloton ja ymmärtää lelut. Ja löytyy sieltä samasta kaupasta miehellekin sopivaa, jos jostain syystä mieskunto ei riitä. Ennakkoluulot pois. Elämä on tässä ja nyt.Jatkan vielä, että olin ystävätteren mukana aikuisten lelukaupassa, kun ystävätär haki tukea minusta mennä ko kauppaan. Ystävättären miehellä on ollut jo vuosia mieskunto-ongelma johtuen perussairauksista. Sydän ohitettu ym.
Niinpä marsimme kauppaan rohkeasti vaan , yli kuuskymppiset naiset.Miesmyyjä näytti ensin hieman hämilliseltä, mutta palveli aivan asiallisesti kun ystävätär kertoi millainen on ongelma. Neuvoi ja kertoi miten kapistukset toimivat ja ostopäätökset syntyivät.
Kaupasta lähti parikin laitetta mukaan, vain miehelle ja kuulema seksi toiminut hyvin sen käynnin jälkeen. Aikaa käynnistä on jo toista vuotta. Eikä mies ole ollut loukkaantunut siitä, että vaimo kävi tietämättään hankkimassa hänelle apuvälineitä.
Kenenkään ei pidä jäädä kärsimään seksittömyyttä, kun seksi/orgasmi kuuluu elämään ja tuo iloa ja helpotusta. Pinna ei ole kireällä, kun seksi toimii. Monilla isoilla paikkakunnilla on erikseen ns naisten lelukauppa. Meillä ei ole sellaista, kun asumme pienemmällä, mutta taitaa olla kaksikin yleistä alan liikettä. - halukas nainen
iloinen yllätys kirjoitti:
Jatkan vielä, että olin ystävätteren mukana aikuisten lelukaupassa, kun ystävätär haki tukea minusta mennä ko kauppaan. Ystävättären miehellä on ollut jo vuosia mieskunto-ongelma johtuen perussairauksista. Sydän ohitettu ym.
Niinpä marsimme kauppaan rohkeasti vaan , yli kuuskymppiset naiset.Miesmyyjä näytti ensin hieman hämilliseltä, mutta palveli aivan asiallisesti kun ystävätär kertoi millainen on ongelma. Neuvoi ja kertoi miten kapistukset toimivat ja ostopäätökset syntyivät.
Kaupasta lähti parikin laitetta mukaan, vain miehelle ja kuulema seksi toiminut hyvin sen käynnin jälkeen. Aikaa käynnistä on jo toista vuotta. Eikä mies ole ollut loukkaantunut siitä, että vaimo kävi tietämättään hankkimassa hänelle apuvälineitä.
Kenenkään ei pidä jäädä kärsimään seksittömyyttä, kun seksi/orgasmi kuuluu elämään ja tuo iloa ja helpotusta. Pinna ei ole kireällä, kun seksi toimii. Monilla isoilla paikkakunnilla on erikseen ns naisten lelukauppa. Meillä ei ole sellaista, kun asumme pienemmällä, mutta taitaa olla kaksikin yleistä alan liikettä.Tuosta sun kirjoituksesta tulikin mieleen käydä seksimessuilla hakemaan neuvomaasi välineistöä=D
- Seksikäs..
halukas nainen kirjoitti:
Tuosta sun kirjoituksesta tulikin mieleen käydä seksimessuilla hakemaan neuvomaasi välineistöä=D
vinkkejä saa joskus. Minä kävin seksimessuilla vuosia sitten, kun eräs ystävätäs piti polttareitaan. Nuori nainen meikäläiseen verraten. Silloin ei tullut mieleen ostaa mitään vaan kaikki oli ujostuttavaa ja vierasta. Hyvä kun uskalsi katsoa saati tunnustella. Ei ujostuta enää.
- halukas nainen
halukas nainen kirjoitti:
Tuosta sun kirjoituksesta tulikin mieleen käydä seksimessuilla hakemaan neuvomaasi välineistöä=D
No niin tulipas eilen käytyä messuilla ja tarttuipa mukaan pari uutta piristystä.
Omaksi ja mieheni iloksi tietenkin ja kyllähän saatiinkin uutta lisäpotkua yöhön. Ollaan käyty messuilla pari kertaa ennenkin, sekä seksikutsuilla, mutta nyt vasta kehtasimme tehdä ostoksia. Ei ollut yhtään sen merkillisempää, kuin ruokaostoksilla kaupassa käyminen, kun näki toistenkin tekevän sitä samaa. Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan=D
ps. halukas olen aina ollut, mutta sen orgasmin saaminen miehen kanssa ei ennen onnistunut..
- Esmeralda5
Sen olen havainnut, että periksi ei saa antaa silä mitä enemmnä seksiä harrastaa, sitä paremmin se sujuu. Jos ajattelee että en viitsi edes aloittaa kun en kuitenkaan saa, siitä tulee itseään toteuttava kierre ja orgasmi löytyy aina vaan vaikeammin. Kannattaa myös harjoitella itsekseen. Kyllä se sieltä löytyy!
- Pian 58v. nainen!
Minulla ei ole paljon ollut vaihdevuosivaivoja tai siis en tiedä, koska sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja senkin takia välillä oirelen, säät vaikuttavat.
Seksi sujuu 2-3 kertaa viikossa. Orgasmin saan joka kerta tai siis pakko saada 2 tai kolme kertaa. Kaipaan seksiä ennen paljon hellää hellyyttä, ei siis alapään, vaan ihan koko vartaloa, se jotenkin rentouttaa. Sekä niin löytyy kohtia, mitkä saavat kiihotuksen aikaiseksi. Ihan itsekin ihmettelen kohtia kehostani, mistä *sytyn*
Hellyys pitää vain olla tosi hellää, herkkää ja hidasta, ei kiirettä.
Orgasmit eivät tietty ole enää sellaisia kuin nuorempana ja olen hyväksynyt sen. Nyt mennään näin. Pääasia, että saan, jotenkin niitä kummiskin kaipaa, rentouttavat.
En käytä mitään vv-lääkitystä. Menkat olleet poissa vähän yli 3 vuotta. - "seksipeto"
Pian 58v. nainen! kirjoitti:
Minulla ei ole paljon ollut vaihdevuosivaivoja tai siis en tiedä, koska sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja senkin takia välillä oirelen, säät vaikuttavat.
Seksi sujuu 2-3 kertaa viikossa. Orgasmin saan joka kerta tai siis pakko saada 2 tai kolme kertaa. Kaipaan seksiä ennen paljon hellää hellyyttä, ei siis alapään, vaan ihan koko vartaloa, se jotenkin rentouttaa. Sekä niin löytyy kohtia, mitkä saavat kiihotuksen aikaiseksi. Ihan itsekin ihmettelen kohtia kehostani, mistä *sytyn*
Hellyys pitää vain olla tosi hellää, herkkää ja hidasta, ei kiirettä.
Orgasmit eivät tietty ole enää sellaisia kuin nuorempana ja olen hyväksynyt sen. Nyt mennään näin. Pääasia, että saan, jotenkin niitä kummiskin kaipaa, rentouttavat.
En käytä mitään vv-lääkitystä. Menkat olleet poissa vähän yli 3 vuotta.Nykyisin , kuin koskaan nuorempana. Neljän kympin rajapyykin jälkeen mulle vasta avautui seksin maailma kunnolla. Sitä ennen se oli vaan akti avioliiton arjessa ja kertoja välillä vain muutaman kk välein. Sama kumppani kylläkin on ollut miltei kolmekymmentä vuotta. Muutos vaan tapahtui ja rupesi vaan kiinostamaan enemmän nämä asiat. Luultavasti syynä oli sekin , kun lapset lehahti pesästä ja jäimme kaksin. Nykyään meillä on antoisaa rakastelua muutaman kerran viikossa. Ikää on melkein 55vuotta.
- Vaalee viilee
Olipa hyvä lukea tuo sinin kommenttisi, että periksi ei saa antaa ja harjoitus tekee mestrin, vai miten se nyt olikaan. Muutenkin tämä käyty keskustelu kolahti mulle oikein todella kohdallee.
Olen jo pari vuotta tuntenut juuri noin, eli koska orgasmin saaminen on käynyt niin vaikeaksi, niin en oikein haluaisi edes yrittää. Tuntuu että miksi alkaisin kun se on niin työlästä ja turhauttavaa. Lisäksi minä jotenkin suutun, kun pitkän yrittämisen ja niin lähellä olevan orgasmin mennessä ohi, turhauttaa ja keljuttaa. Kohdistan silloin nuo tunteen syyttömään mieheeni, joten kun sen tiedän jo etukäteen,niin en halua edes aloittaa.
Ikää on 53 ja vaihdevuodet alkaneet,sanoo gyne. Mulle siis riittää seksi kerran kuussa kun se on niin ongelmallista ja kun kuitenkin haluan sen orgasmin jos hommaan ryhdyn.
Kun siis noita viestejänne luin, alkoi tuntua, että olen itse tekemässä asiaa aina vain vaikeammaksi. Eli nyt pitää vaan ottaa lusiokka kauniiseen käteen, tai siis jotain muuta käteen ja alkaa aktiivisemmaksi tuon miheni kanssa. Hän kyllä haluaisipaljon useammin, mutta on raukka tullut usein torjutuksi.
Meillä tämä asia kiristää ilmapiiriä ja vaikuttaa koko parisuhteeseen. - Esmeralda5
Vaalee viilee kirjoitti:
Olipa hyvä lukea tuo sinin kommenttisi, että periksi ei saa antaa ja harjoitus tekee mestrin, vai miten se nyt olikaan. Muutenkin tämä käyty keskustelu kolahti mulle oikein todella kohdallee.
Olen jo pari vuotta tuntenut juuri noin, eli koska orgasmin saaminen on käynyt niin vaikeaksi, niin en oikein haluaisi edes yrittää. Tuntuu että miksi alkaisin kun se on niin työlästä ja turhauttavaa. Lisäksi minä jotenkin suutun, kun pitkän yrittämisen ja niin lähellä olevan orgasmin mennessä ohi, turhauttaa ja keljuttaa. Kohdistan silloin nuo tunteen syyttömään mieheeni, joten kun sen tiedän jo etukäteen,niin en halua edes aloittaa.
Ikää on 53 ja vaihdevuodet alkaneet,sanoo gyne. Mulle siis riittää seksi kerran kuussa kun se on niin ongelmallista ja kun kuitenkin haluan sen orgasmin jos hommaan ryhdyn.
Kun siis noita viestejänne luin, alkoi tuntua, että olen itse tekemässä asiaa aina vain vaikeammaksi. Eli nyt pitää vaan ottaa lusiokka kauniiseen käteen, tai siis jotain muuta käteen ja alkaa aktiivisemmaksi tuon miheni kanssa. Hän kyllä haluaisipaljon useammin, mutta on raukka tullut usein torjutuksi.
Meillä tämä asia kiristää ilmapiiriä ja vaikuttaa koko parisuhteeseen.Ja jos se orgasmi ei aina tulekaan, niin yritä olla pettymättä, nauti toisen läheisyydestä ja hänen orgasmistaan, tunne rakkaan ihmisen iho ja lämpö lähellä omaasi... se voi olla suuri nautinto ilman orgasmiakin.
Itse olen huomannut lisäksi, että minulla on ikäänkuin siirtynyt toiseen paikkaan se kaikista orgasmiherkin alue, siinäkin meni jonkin aikaa ennenkuin huomasin tämän. Mieheni on innostunut suuseksistä ja käsin hyväilemisestä "sieltä", ja hän kyllä huomaa milloin löytyy se oikea kohta. Myös muut eroottisesti kiihottuvat alueet ovat vaihtaneet paikkaa, se mikä ennen sytytti saattaa tuntua melkeinpä vastenmieliseltä nykyään mutta tilalle on onneksi löytynyt muita alueita. Mieheni on sellainen innokas löytöretkeilijä, hän kyllä löytää ne alueet ja sitten on taas molemmilla hyvä olla! - vaalee viilee
Esmeralda5 kirjoitti:
Ja jos se orgasmi ei aina tulekaan, niin yritä olla pettymättä, nauti toisen läheisyydestä ja hänen orgasmistaan, tunne rakkaan ihmisen iho ja lämpö lähellä omaasi... se voi olla suuri nautinto ilman orgasmiakin.
Itse olen huomannut lisäksi, että minulla on ikäänkuin siirtynyt toiseen paikkaan se kaikista orgasmiherkin alue, siinäkin meni jonkin aikaa ennenkuin huomasin tämän. Mieheni on innostunut suuseksistä ja käsin hyväilemisestä "sieltä", ja hän kyllä huomaa milloin löytyy se oikea kohta. Myös muut eroottisesti kiihottuvat alueet ovat vaihtaneet paikkaa, se mikä ennen sytytti saattaa tuntua melkeinpä vastenmieliseltä nykyään mutta tilalle on onneksi löytynyt muita alueita. Mieheni on sellainen innokas löytöretkeilijä, hän kyllä löytää ne alueet ja sitten on taas molemmilla hyvä olla!Päätin sitten ottaa nuo opit ja neuvot käyttöön tänä aamuna.
Olen ennenkin huomannut, että aamu on hyvää aikaa ja kun nykyisin joskus herään jo aamuyöllä kuten tänään kello 4, niin hiljaa sujahdin mieheni kainaloon. Meillä tämä tepsii aina, eli hän kyllä herää ja kellonajasta riippumatta huomaa mistä on kyse.
Aika sitkeää, rauhallista ja unensekaista mukavaa etsimistä se aamuyön hetkinä oli, mutta löytyihän se orgasmikin sieltä jostain kaukaa.
Nyt on varmaankin molemmilla parempi olo ja mukava päivä alkamassa. Täytyy vain muistaa olla aktiivinen ja lakata torjumasta ja asettamasta niitä ennakko-odotuksia. Katsotaan nyt miten täsäteteenpäin. - seksipeto 2
"seksipeto" kirjoitti:
Nykyisin , kuin koskaan nuorempana. Neljän kympin rajapyykin jälkeen mulle vasta avautui seksin maailma kunnolla. Sitä ennen se oli vaan akti avioliiton arjessa ja kertoja välillä vain muutaman kk välein. Sama kumppani kylläkin on ollut miltei kolmekymmentä vuotta. Muutos vaan tapahtui ja rupesi vaan kiinostamaan enemmän nämä asiat. Luultavasti syynä oli sekin , kun lapset lehahti pesästä ja jäimme kaksin. Nykyään meillä on antoisaa rakastelua muutaman kerran viikossa. Ikää on melkein 55vuotta.
Aivan kuin olisi lukenut oman jutun!
- Haluttomuus
selitys: http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Korkea kolesteroli latistaa naisen seksihaluja/1135249195066?ref=rss
Kolesteroliarvo nousee vaihdevuosissa. Ei kuulosta kovin kivalta tuo uutinen. - Järjenvalo palaamassa
Munasolun irtoamiseen tuntuu kyllä nahoissa, ja järjen valoakin se häiritsee. Silloin minä ainakin näen seksiunia ja katselen miehiä pelkästään seksiobjekteina. Kaikesta päätellen se on hormonien vaikutusta. Tottakai hormonien väheneminenkin vaikuttaa. Itse olen pitänyt esileikkejä aina kyllästyttävinä juttuina. Suoraan asiaan turhia nuhjaamatta on sopinut mulle paremmin. Nykyään pitää häärätä vähän pidempään, ennenkuin saan orgasmin. Eiköhän se ole ihan luonnollista. Minä en ainakaan ota siitä mitään pulttia.
- viiskytkolme
Sormella,tai porkkanalla,ah nevät ovat vasta maasta nostettuja,elikkäs tuoreita.Tai ota tuore kurkku,se vasta onkin kylmä ja kankea.Luulis noista jonkunlaisen oikasmin saavan.Ja on terveellistä.Kurkkuakin voi käyttää joko muovi päällä tai ilman. Siistiä.
- "äimän käki"
kurkku HÄH? MITÄ? Taitaa joku olla jo viikonloppufiiliksissä..!
- keskustelun aloittaja
"äimän käki" kirjoitti:
kurkku HÄH? MITÄ? Taitaa joku olla jo viikonloppufiiliksissä..!
Pitikö jonkun tulla sekoilemaan tähän monille tärkeään ketjuun. Tähän asti on ollut asiallista keskustelua aikuisten naisten kesken. Voit syödä porkkanasi ja kurkkusi ja aloittaa siitä oman ketjusi!
- kaikenlaista on..
keskustelun aloittaja kirjoitti:
Pitikö jonkun tulla sekoilemaan tähän monille tärkeään ketjuun. Tähän asti on ollut asiallista keskustelua aikuisten naisten kesken. Voit syödä porkkanasi ja kurkkusi ja aloittaa siitä oman ketjusi!
seksi ja varsinkin orgasmi on vielä tabu, josta ei keskustella, ei ainakaan asiallisesti. Tuollainen porkkana/kurkku kommentti lienee repäisty ärsyyntyneenä aiheesta...
Ja sitäpaisti ko välineet eivät ole soveltuvia muuhun kuin syömiseen. Jos haluaa nauttia, välineiden tulee olla sitä varten valmistettuja ja mallilla ja materiaalilla on väliä.
Ihminen on joskus kekseliäs ja kaikenlaisia välineitä on keksitty käyttää ja niitä on jouduttu joskus kaivamaan pois lääkärin toimestakin. Tiedän konkreettisia tapauksia työni kautta. - "äimän käki"
kaikenlaista on.. kirjoitti:
seksi ja varsinkin orgasmi on vielä tabu, josta ei keskustella, ei ainakaan asiallisesti. Tuollainen porkkana/kurkku kommentti lienee repäisty ärsyyntyneenä aiheesta...
Ja sitäpaisti ko välineet eivät ole soveltuvia muuhun kuin syömiseen. Jos haluaa nauttia, välineiden tulee olla sitä varten valmistettuja ja mallilla ja materiaalilla on väliä.
Ihminen on joskus kekseliäs ja kaikenlaisia välineitä on keksitty käyttää ja niitä on jouduttu joskus kaivamaan pois lääkärin toimestakin. Tiedän konkreettisia tapauksia työni kautta.Taitaakin olla miespuolinen henkilö tai sitten vanhoillinen akka..
- mirjaleena
"äimän käki" kirjoitti:
Taitaakin olla miespuolinen henkilö tai sitten vanhoillinen akka..
Minä olen niitä naisia, joiden oli nuorena vaikea saada orgasmia. Luulin, että se vaan tupsahtaa jostain. Ehkä toisille niin käykin. Minun piti ottaa se, ja kun opin sen, sainkin tosi syviä kokemuksia.
Yksin siis sain hyvinkin helpposti, jopa lihaksilla ja reisiä puristamalla. Mutta en mieheni kanssa.
Sitten kun opin heittäytymään täysin, se onnistui helpostikin.
Opin myös käyttämään dildoa, mainio apu vaikka ratsastus-asennossa klitoriksella. Mieskin takuulla pitää kunhan ei suoraa kosketusta tule =). Luulen, että ns. emätinorgasmini ovat muuttuneet nyt pinnallisemmiksi. Mutta mitäpä siitä.
Nyt olen ollut pitkään selibaatissa, ei enää oikein uskalla aloittaa edes seksisuhdetta muusta puhumattakaan. Mutta ehkäpä nuorempi rakastaja toisi elinvoimaa, ainakin sanotaan, että säännöllinen seksi voi lisätä elinvuosiakin.
Hienoa, että uskalletaan keskustella näistäkin, hyvin tärkeistä asioista.
Kaunista - ei enää hikistä - syysviikonloppua kaikille! - kypsä nainen
mirjaleena kirjoitti:
Minä olen niitä naisia, joiden oli nuorena vaikea saada orgasmia. Luulin, että se vaan tupsahtaa jostain. Ehkä toisille niin käykin. Minun piti ottaa se, ja kun opin sen, sainkin tosi syviä kokemuksia.
Yksin siis sain hyvinkin helpposti, jopa lihaksilla ja reisiä puristamalla. Mutta en mieheni kanssa.
Opin myös käyttämään dildoa, mainio apu vaikka ratsastus-asennossa klitoriksella. Mieskin takuulla pitää kunhan ei suoraa kosketusta tule =). Luulen, että ns. emätinorgasmini ovat muuttuneet nyt pinnallisemmiksi. Mutta mitäpä siitä.
Nyt olen ollut pitkään selibaatissa, ei enää oikein uskalla aloittaa edes seksisuhdetta muusta puhumattakaan. Mutta ehkäpä nuorempi rakastaja toisi elinvoimaa, ainakin sanotaan, että säännöllinen seksi voi lisätä elinvuosiakin.
Kaunista - ei enää hikistä - syysviikonloppua kaikille!Onkohan kenelläkään käytössä mielialalääkettä? Onko sen käyttö vaikuttanut orgasmin saantivaikeutta. Itselläni on kyseistä lääkettä pieni annos ja lisäksi Triptyl pienellä annoksella yöksi fibromyalgiakipuihin ja unta antamaan.
Tuolla joku kirjoitti kuinka seksihalut ovat vain lisääntyneet iän myötä. Siihen voisin kertoa omasta kokemuksesta jotain. Joitakin vuosia ennen viidenkympin ikää, minulla ilmeni myös lisääntyvää halua ja orgasmin saannin helppoutta. Se johtuu "hormoniryöpyistä", eli alkavaa vaihdevuosia enteilee. Se meni kyllä ohi.....52-vuotiaana oli viimeiset kuukautiset ja alkoi myös täysillä hikoilut, kuumat aallot yms. Minulla on hormonikorvaushoito, ensin oli laastarit ja nyt pitkään olleet taplettihoito. - mirjaleena
kypsä nainen kirjoitti:
Onkohan kenelläkään käytössä mielialalääkettä? Onko sen käyttö vaikuttanut orgasmin saantivaikeutta. Itselläni on kyseistä lääkettä pieni annos ja lisäksi Triptyl pienellä annoksella yöksi fibromyalgiakipuihin ja unta antamaan.
Tuolla joku kirjoitti kuinka seksihalut ovat vain lisääntyneet iän myötä. Siihen voisin kertoa omasta kokemuksesta jotain. Joitakin vuosia ennen viidenkympin ikää, minulla ilmeni myös lisääntyvää halua ja orgasmin saannin helppoutta. Se johtuu "hormoniryöpyistä", eli alkavaa vaihdevuosia enteilee. Se meni kyllä ohi.....52-vuotiaana oli viimeiset kuukautiset ja alkoi myös täysillä hikoilut, kuumat aallot yms. Minulla on hormonikorvaushoito, ensin oli laastarit ja nyt pitkään olleet taplettihoito.Minulla on mielialalääke Citalopram. Ja kyllä, sen vaikutus orgasmin saamiseen on heikentävä.
Ilmeisesti on olemassa lääkkeitä, joilla ei ole välttämättä samaa vaikutusta. Aurorix ainakin. Mutta lääkärihän tietenkin määrää lääkkeen oireiden mukaan.Aion kyllä tästä taas mainita kun käyn uusimassa reseptin- - kypsä nainen
mirjaleena kirjoitti:
Minulla on mielialalääke Citalopram. Ja kyllä, sen vaikutus orgasmin saamiseen on heikentävä.
Ilmeisesti on olemassa lääkkeitä, joilla ei ole välttämättä samaa vaikutusta. Aurorix ainakin. Mutta lääkärihän tietenkin määrää lääkkeen oireiden mukaan.Aion kyllä tästä taas mainita kun käyn uusimassa reseptin-Minulla on Sertraliini. Aluksi ei ainakaan vaikuttanut haluihin, aloitin sen niihin aikoihin, jolloin niitä "hormoniryöppyjä" ilmeni. Olen ajatellut tuota Triptyl 10mg tablettia enempiä haitallisempana, enpä sitten tiedä. Se tuli kuvioihin myöhemmin.
- eräs esh
mirjaleena kirjoitti:
Minulla on mielialalääke Citalopram. Ja kyllä, sen vaikutus orgasmin saamiseen on heikentävä.
Ilmeisesti on olemassa lääkkeitä, joilla ei ole välttämättä samaa vaikutusta. Aurorix ainakin. Mutta lääkärihän tietenkin määrää lääkkeen oireiden mukaan.Aion kyllä tästä taas mainita kun käyn uusimassa reseptin-mielialalääkkeet vaikuttavat useimmalla heikentävästi libidoon. Kyse on juuri ssri-lääkkeistä joihin mainitsemasi citalopram kuuluu.
Samoja lääkkeitä määrätään mm liian "herkille" miehille, jotta ejakulaatio ei tule niin nopeaan ja siinä lääkkeen negatiivinen sivuvaikutus käännetään positiiviseksi.
Eri palstoilla kysellään tämän tästä, että mitä ihmettä kun ei enää orgasmi tule millään, johtuisiko siitä tai siitä lääkkeestä. Ko lääkkeistä käytetään myös nimitystä onnellisuuspillerit, siksi kun ei enää sureta ja lääke salpaa normaalin itkun vaikka itkettäisi.
Onneksi kaikille ei tule samoja ikäviä sivuvaikutuksia, kuten libidon heikentyminen.
Ja mitä ovat käyttäjät kertoneet, niin pienellä päiväannoksella ei tule niin voimakasta haittaa, kuin suurella. Mutta on silti ikävä haitta, jos estää orgasmin. - mirjaleena
eräs esh kirjoitti:
mielialalääkkeet vaikuttavat useimmalla heikentävästi libidoon. Kyse on juuri ssri-lääkkeistä joihin mainitsemasi citalopram kuuluu.
Samoja lääkkeitä määrätään mm liian "herkille" miehille, jotta ejakulaatio ei tule niin nopeaan ja siinä lääkkeen negatiivinen sivuvaikutus käännetään positiiviseksi.
Eri palstoilla kysellään tämän tästä, että mitä ihmettä kun ei enää orgasmi tule millään, johtuisiko siitä tai siitä lääkkeestä. Ko lääkkeistä käytetään myös nimitystä onnellisuuspillerit, siksi kun ei enää sureta ja lääke salpaa normaalin itkun vaikka itkettäisi.
Onneksi kaikille ei tule samoja ikäviä sivuvaikutuksia, kuten libidon heikentyminen.
Ja mitä ovat käyttäjät kertoneet, niin pienellä päiväannoksella ei tule niin voimakasta haittaa, kuin suurella. Mutta on silti ikävä haitta, jos estää orgasmin.Kerroin tästä ongelmasta työterveyslääkärilleni, hän on jotain 40 oleva ilmeisesti venäläinen alunperin. Ja nainen...Hän kertoi minulle, että yli 50-vuotiaista naisista suurin osa ei nautikaan enää seksistä...sanoi jonkin prosenttiluvunkin, ei jäänyt mieleen. Ei kuulema ole hyviä miehiäkään vapaana, minun pitäisi vaan "elää" rauhallista elämää!
Olin taas niin tyrmistynyt hänen lausunnostaan, etten osannut sanoa mitään. - eräs esh
mirjaleena kirjoitti:
Kerroin tästä ongelmasta työterveyslääkärilleni, hän on jotain 40 oleva ilmeisesti venäläinen alunperin. Ja nainen...Hän kertoi minulle, että yli 50-vuotiaista naisista suurin osa ei nautikaan enää seksistä...sanoi jonkin prosenttiluvunkin, ei jäänyt mieleen. Ei kuulema ole hyviä miehiäkään vapaana, minun pitäisi vaan "elää" rauhallista elämää!
Olin taas niin tyrmistynyt hänen lausunnostaan, etten osannut sanoa mitään.tai kuinka vanhakantainen käsitys hänellä on? Mikä tutkimus hänellä lienee ollut pohjana väitteelleen, että naisen seksi-elämä on loppu kun täyttää 50? Ja ettei ole enää miehiäkään? Venäjällä on miehet vähissä, kun kuolevat nuorempina kuin suomessa, ettei ole sekoittanut maiden tilastot. Ja venäläinen tutkimus siitä, että nainen ei piittaa seksistä 50v täytettyään...? Olen nähnyt lukuisia kertoja kuinka sairaalahoidossa oleva n 70v mies pyytää potenssilääkettä lääkäriltä ja resepti on annettu.
Tyrmistyttää varmaan muitakin kuin sinua. Ainakin minä tyrmistyin. Pitäisikö sinun käydä kysymässä toiselta lääkäriltä apua? Ehkä löytyy toinen lääkevalmiste, josta ei ole samoja haittoja kuin ssri-lääkkeestä? Nykyään on kaikenlaisia lääkkeitä ja voi joutua kokeilemaan useita, ennen kuin löytyy sopiva lääke. Tsemppiä! - ei mitään tunteita
mirjaleena kirjoitti:
Kaunista - ei enää hikistä - syysviikonloppua kaikille!Minäkään en ole koskaan saanut orgasmia. Ikää 51v. lapsia kylläkin lauma, joista nuorin ekaluokalla. Vanhemmat lentäneet jo kotoa pois. Nuorempana ,enkä vieläkäään tunne mitään, kun mies minua hyväilee sieltä alapäästä tai yleensä mistään. Esim. nänneistä. En siis tunne mitään herkkiä kohtia missään, vaikka mies tekis mitä. Märäksi tulen kyllä. Omin käsinkään en ole koskaan saanut orkkua. Mies on aikoinaan kanssa kaikki keinot koittanut. Nautin kyllä nuorempana ja vieläkin varmaan toisen läheisyydestä, tuli hyvä olo. Nyt vaan on silleen,että mies otti ja löysi naisen joka tuntee jotain, jolla on herkät kohdat ja saa orgasmin. Kyseinen nainen on toki normaalipainoinenkin. Itse olen ylipainoinen ollut aina. Oiskohan tuosta painosta jotain vikaa asiaan. Gyne tarkastuksissa ei mitään elimellistä vikaa ole löytynyt,eikä verikokeissa ole vikoja. Lääkkeitäkään ei ole käytössä muita kun novofem vaihdevuosiin, jotka ovat lihottaneet entisestään. Onko syy tuolla pääkopassa vai olenko vaan niin kylmä luonnostaan sitä en tiedä. Nyt olis minullakin uusi mies ystävä kaveriksi, mutta en uskalla sänkyhommia aloittaa. Halittu on ja pussailtu, mutta en hänenkään hyväilyidensä aikana tunne mitään sellaista kiihottavaa tunnetta.Ainoastaan tulee tunne ,että tässä on hyvä olla kainalossa.
Onkohan mitään lääkettä apuun tuohon ongelmaan ja onko mitään lääkettä vaihdevuosiin, joka ei lihota eikä turvota? - eräs esh
ei mitään tunteita kirjoitti:
Minäkään en ole koskaan saanut orgasmia. Ikää 51v. lapsia kylläkin lauma, joista nuorin ekaluokalla. Vanhemmat lentäneet jo kotoa pois. Nuorempana ,enkä vieläkäään tunne mitään, kun mies minua hyväilee sieltä alapäästä tai yleensä mistään. Esim. nänneistä. En siis tunne mitään herkkiä kohtia missään, vaikka mies tekis mitä. Märäksi tulen kyllä. Omin käsinkään en ole koskaan saanut orkkua. Mies on aikoinaan kanssa kaikki keinot koittanut. Nautin kyllä nuorempana ja vieläkin varmaan toisen läheisyydestä, tuli hyvä olo. Nyt vaan on silleen,että mies otti ja löysi naisen joka tuntee jotain, jolla on herkät kohdat ja saa orgasmin. Kyseinen nainen on toki normaalipainoinenkin. Itse olen ylipainoinen ollut aina. Oiskohan tuosta painosta jotain vikaa asiaan. Gyne tarkastuksissa ei mitään elimellistä vikaa ole löytynyt,eikä verikokeissa ole vikoja. Lääkkeitäkään ei ole käytössä muita kun novofem vaihdevuosiin, jotka ovat lihottaneet entisestään. Onko syy tuolla pääkopassa vai olenko vaan niin kylmä luonnostaan sitä en tiedä. Nyt olis minullakin uusi mies ystävä kaveriksi, mutta en uskalla sänkyhommia aloittaa. Halittu on ja pussailtu, mutta en hänenkään hyväilyidensä aikana tunne mitään sellaista kiihottavaa tunnetta.Ainoastaan tulee tunne ,että tässä on hyvä olla kainalossa.
Onkohan mitään lääkettä apuun tuohon ongelmaan ja onko mitään lääkettä vaihdevuosiin, joka ei lihota eikä turvota?vielä, mutta sinun pitää itse löytää "se" ja "kuinka". Tunnen parikin naista, joilla meni kymmeniä vuosia ilman, että saivat orgasmin,joten eivät tienneet millaista se on.
Toinen sai ensimmäisen n 30v ja toinen n 35v. Toinen oli synnyttänyt lapsensakin peräti viisi ensin ja vasta niiden jälkeen se tapahtui. Nainen , naapurini kertoi, että se tuli ikään kuin vahingossa, mutta sen jälkeen tiesi miten pitää toimia.
Toinen, opiskelutoverini ei ilmeisesti saa tänä päivänäkään ilman omia käsiä orgasmia, vaan saa vain, kun tekee itse. Ei koskaan miehen kanssa. Me naiset olemme erilaisia ja meillä on omat herkät alueet ja niitä pitää kunkin kohdalla koskettaa omalla laillaan, jotta orgasmi onnistuu.
Luulen, että onnistut, kun kuitenkin kiihotut. Kehottaisin sinua itse etsimään ja löytämään tavan millä pääset tulokseen. Käytä liukuvoidetta ja jotain apuvälinettä - dildo on useimmalle toimiva ja sekin perusdildo, jossa ei ole värinää.
Mutta voihan olla että juuri sinä saat värisevällä dildolla - joten kokeile sitäkin. Siis dildossa on patterit jotka aiheuttavat värinän. Hierot klitorista hellästi värisevällä dildolla ja käytät väliin sisällä. Olen varma, että oikea tapa vielä löytyy.
Pyri rentoutumaan ennen kuin alat tekemään mitään, esim saunot tai käyt suihkussa, mutta ei alkoholia, se voi turruttaa herkkyyden. Suuseksi on yksi varmimpia tapoja laueta.
Useampi nainen laukeaa, kun mies nuolee klitorista hellästi ja samalla työntelee esim pari sormeaan emättimeen. Aika varma tapa, eli jos uusi miesystäväsi on rohkea kokeilemaan niin siinä yksi vinkki. - vaalee viilee
eräs esh kirjoitti:
vielä, mutta sinun pitää itse löytää "se" ja "kuinka". Tunnen parikin naista, joilla meni kymmeniä vuosia ilman, että saivat orgasmin,joten eivät tienneet millaista se on.
Toinen sai ensimmäisen n 30v ja toinen n 35v. Toinen oli synnyttänyt lapsensakin peräti viisi ensin ja vasta niiden jälkeen se tapahtui. Nainen , naapurini kertoi, että se tuli ikään kuin vahingossa, mutta sen jälkeen tiesi miten pitää toimia.
Toinen, opiskelutoverini ei ilmeisesti saa tänä päivänäkään ilman omia käsiä orgasmia, vaan saa vain, kun tekee itse. Ei koskaan miehen kanssa. Me naiset olemme erilaisia ja meillä on omat herkät alueet ja niitä pitää kunkin kohdalla koskettaa omalla laillaan, jotta orgasmi onnistuu.
Luulen, että onnistut, kun kuitenkin kiihotut. Kehottaisin sinua itse etsimään ja löytämään tavan millä pääset tulokseen. Käytä liukuvoidetta ja jotain apuvälinettä - dildo on useimmalle toimiva ja sekin perusdildo, jossa ei ole värinää.
Mutta voihan olla että juuri sinä saat värisevällä dildolla - joten kokeile sitäkin. Siis dildossa on patterit jotka aiheuttavat värinän. Hierot klitorista hellästi värisevällä dildolla ja käytät väliin sisällä. Olen varma, että oikea tapa vielä löytyy.
Pyri rentoutumaan ennen kuin alat tekemään mitään, esim saunot tai käyt suihkussa, mutta ei alkoholia, se voi turruttaa herkkyyden. Suuseksi on yksi varmimpia tapoja laueta.
Useampi nainen laukeaa, kun mies nuolee klitorista hellästi ja samalla työntelee esim pari sormeaan emättimeen. Aika varma tapa, eli jos uusi miesystäväsi on rohkea kokeilemaan niin siinä yksi vinkki.Meitä oli kymminisen vuootta sitten n30 eri-ikäistä naista aloittelemssa saunailtaa ja sitä ennen ohjelmassa oli tuote-esittely. Silloin Tampereella toimivan liikkeen: Eläman Suola, Makuuhuoneen maustekauppa, tuote-esittelijä, keski-ikäinen nainen, saapui paikalle vetäen perässään täpö-täyteen lastattua kaksipyöräistä mummo-kauppakassiaan.
Hän levitteli pöydille tuotenäytteitään meidän hämillisesti hiljentyessämme; dildoja, voiteita, vaatteita ym ym. Aloitti kertomalla, että laukku nyt on ihan täynnä, mutta kokemuksesta tietää, että tyhjällä kassilla saa kotiin lähteä.
Niinhän siinä sitten kävi, me ostimme geishapalloja ja vaikka mitä kivoja apuvälineitä, tunnelma vapautui ja kaikenikäiset uskaltautuivat tutkimaan tarjontaa. Minä ostin vaaleanpunaisen, silikonista tehdyn pienen pupun, jossa on samassa rengas. Laite on siis ns penisrengas ja ideana on estää liian aikainen miehen siemensyöksy. Se oli meillä siihen aikaan ongelmana. Siihen laite toi vähän apua, vaiva on sittemmin täysin kadonnut, mutta todellinen apu pupusta oli orgasmiin, sillä siinä on mukana tuo edellä kuvattu väristys-mekanismi ja kun rengas on miehellä paikallaan, niin pupu on sitten juuri oikeassa kohdassa värisemässä. Ilo on ollut todella molemminpuolinen.
Tällaista ehdottaisin nimimerkille "ei mitään tunteita" kokeiltavaksi, jos dildo tuntuu liian hurjalta hankinnalta. - viriiliviisk.
vaalee viilee kirjoitti:
Meitä oli kymminisen vuootta sitten n30 eri-ikäistä naista aloittelemssa saunailtaa ja sitä ennen ohjelmassa oli tuote-esittely. Silloin Tampereella toimivan liikkeen: Eläman Suola, Makuuhuoneen maustekauppa, tuote-esittelijä, keski-ikäinen nainen, saapui paikalle vetäen perässään täpö-täyteen lastattua kaksipyöräistä mummo-kauppakassiaan.
Hän levitteli pöydille tuotenäytteitään meidän hämillisesti hiljentyessämme; dildoja, voiteita, vaatteita ym ym. Aloitti kertomalla, että laukku nyt on ihan täynnä, mutta kokemuksesta tietää, että tyhjällä kassilla saa kotiin lähteä.
Niinhän siinä sitten kävi, me ostimme geishapalloja ja vaikka mitä kivoja apuvälineitä, tunnelma vapautui ja kaikenikäiset uskaltautuivat tutkimaan tarjontaa. Minä ostin vaaleanpunaisen, silikonista tehdyn pienen pupun, jossa on samassa rengas. Laite on siis ns penisrengas ja ideana on estää liian aikainen miehen siemensyöksy. Se oli meillä siihen aikaan ongelmana. Siihen laite toi vähän apua, vaiva on sittemmin täysin kadonnut, mutta todellinen apu pupusta oli orgasmiin, sillä siinä on mukana tuo edellä kuvattu väristys-mekanismi ja kun rengas on miehellä paikallaan, niin pupu on sitten juuri oikeassa kohdassa värisemässä. Ilo on ollut todella molemminpuolinen.
Tällaista ehdottaisin nimimerkille "ei mitään tunteita" kokeiltavaksi, jos dildo tuntuu liian hurjalta hankinnalta.Samainen Elämänsuola- esittely oli meilläkin työpaikan tilaisuudessa muutama vuosi sitten. Siellä tosiaan saatiin vinkkejä juuri tähän orgasmin vaikeuteen.
Esittelijä toi avoimesti esiin lihaskunnon puutteen merkityksen. Ja silloin vasta 50 jo täytettyäni ostin elämäni ensimmäiset geishapallot. Ja aika moni muukin ne tilasi.
Sen jälkeen olen käyttänyt näitä pallosia jatkuvasti ja hyvin tuloksin. Halut lisääntyivät, kosteus ongelmakin poistui, ja orgasmit nyt todella herkässä. - kohtalotoveri_
ei mitään tunteita kirjoitti:
Minäkään en ole koskaan saanut orgasmia. Ikää 51v. lapsia kylläkin lauma, joista nuorin ekaluokalla. Vanhemmat lentäneet jo kotoa pois. Nuorempana ,enkä vieläkäään tunne mitään, kun mies minua hyväilee sieltä alapäästä tai yleensä mistään. Esim. nänneistä. En siis tunne mitään herkkiä kohtia missään, vaikka mies tekis mitä. Märäksi tulen kyllä. Omin käsinkään en ole koskaan saanut orkkua. Mies on aikoinaan kanssa kaikki keinot koittanut. Nautin kyllä nuorempana ja vieläkin varmaan toisen läheisyydestä, tuli hyvä olo. Nyt vaan on silleen,että mies otti ja löysi naisen joka tuntee jotain, jolla on herkät kohdat ja saa orgasmin. Kyseinen nainen on toki normaalipainoinenkin. Itse olen ylipainoinen ollut aina. Oiskohan tuosta painosta jotain vikaa asiaan. Gyne tarkastuksissa ei mitään elimellistä vikaa ole löytynyt,eikä verikokeissa ole vikoja. Lääkkeitäkään ei ole käytössä muita kun novofem vaihdevuosiin, jotka ovat lihottaneet entisestään. Onko syy tuolla pääkopassa vai olenko vaan niin kylmä luonnostaan sitä en tiedä. Nyt olis minullakin uusi mies ystävä kaveriksi, mutta en uskalla sänkyhommia aloittaa. Halittu on ja pussailtu, mutta en hänenkään hyväilyidensä aikana tunne mitään sellaista kiihottavaa tunnetta.Ainoastaan tulee tunne ,että tässä on hyvä olla kainalossa.
Onkohan mitään lääkettä apuun tuohon ongelmaan ja onko mitään lääkettä vaihdevuosiin, joka ei lihota eikä turvota?Minä olen melkein samanlainen tapaus kuin sinäkin, tosin olen muutaman orkun eläissäni saanut miehen kanssa, entisen aviomieheni. olen ikäisesi ja eronnut muutama vuosi takaperin, uusia miehiä ollut eron jälkeen mutta orkkua on turha odotella. se satuttaa eniten kun nämä miehet puhuvat entisistä naisistaan miten ovat saaneet helpolla (samalla kai kehuvat omia taitojaan, miehestähän naisen orkut on kiinni paljolti). on siinä miehet olleet ihmeissään kun en saa, ja vaikka asiasta ei olla puhuttu pahemmin niin minusta tuntuu että miehet ajattelevat minussa olevan vikaa eikä heissä, kun he ovat ennenkin saaneet naisensa tyydytettyä.
Kohta ei tee enää mieli tapailla (uskalla) miehiä lainkaan, tai sitten vaan hali-pusi -linjalla, mutta se tuskin riittää miehille.
Luin koko ketjun ja nuo geishapallot voisivat antaa pikkaisen apua, samoin joku geeli, ja/tai luontaistuote. mulle on turha tulla sanomaan että orkuttomuus johtuu korvienvälistä, tiedän sen muutenkin. eikä auta vaikka kuinka olisin ajattelematta asiaa sängyssä. - Kokenut :)
kohtalotoveri_ kirjoitti:
Minä olen melkein samanlainen tapaus kuin sinäkin, tosin olen muutaman orkun eläissäni saanut miehen kanssa, entisen aviomieheni. olen ikäisesi ja eronnut muutama vuosi takaperin, uusia miehiä ollut eron jälkeen mutta orkkua on turha odotella. se satuttaa eniten kun nämä miehet puhuvat entisistä naisistaan miten ovat saaneet helpolla (samalla kai kehuvat omia taitojaan, miehestähän naisen orkut on kiinni paljolti). on siinä miehet olleet ihmeissään kun en saa, ja vaikka asiasta ei olla puhuttu pahemmin niin minusta tuntuu että miehet ajattelevat minussa olevan vikaa eikä heissä, kun he ovat ennenkin saaneet naisensa tyydytettyä.
Kohta ei tee enää mieli tapailla (uskalla) miehiä lainkaan, tai sitten vaan hali-pusi -linjalla, mutta se tuskin riittää miehille.
Luin koko ketjun ja nuo geishapallot voisivat antaa pikkaisen apua, samoin joku geeli, ja/tai luontaistuote. mulle on turha tulla sanomaan että orkuttomuus johtuu korvienvälistä, tiedän sen muutenkin. eikä auta vaikka kuinka olisin ajattelematta asiaa sängyssä.Tuli tunne, teille on vain tärkeää tuo orgasmin saaminen... huh heijaa... Eikös moni muukin asia ole tärkeää,, jotta tuon orgasmin saa?? Eihän sitä pidä heti ekana mennä alapäähän koskemaan tai edes rintoihinkaan. Ensin kauan olla vaatteet päällä hyväillen muuten. Jos siinä hyväillessä huomaa, nainen on tarpeeksi kiihottunut, aloittaa vaatteiden vähentäminen pikku hiljaa. Kun on alasti, silloinkin välttää alapään koskettamista, ihan vain sen läheltä silitellen ja muutenkin koko vartaloa. Niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana kosketus. Sen jälkeen aloittaa dildolla tai kielellä naisen kiihottaminen hellästi, nautinto sen mukainen.
- munankeittäjä
viriiliviisk. kirjoitti:
Samainen Elämänsuola- esittely oli meilläkin työpaikan tilaisuudessa muutama vuosi sitten. Siellä tosiaan saatiin vinkkejä juuri tähän orgasmin vaikeuteen.
Esittelijä toi avoimesti esiin lihaskunnon puutteen merkityksen. Ja silloin vasta 50 jo täytettyäni ostin elämäni ensimmäiset geishapallot. Ja aika moni muukin ne tilasi.
Sen jälkeen olen käyttänyt näitä pallosia jatkuvasti ja hyvin tuloksin. Halut lisääntyivät, kosteus ongelmakin poistui, ja orgasmit nyt todella herkässä.muista onhan sillä miehelläsi hyvä apu ,kun illat pitkät jumppaat peiton alla...
eli homma alulle ja sinä jumppaamaan niitä lihaksia, etsit vain sopivan rennon asennon ( reilusti vain kiristelet sisälläsi tuntuvia lihaksia , kyllä ne siellä on ja miehesi kyllä kertoo jos ei tunnu miltään tai tuntuu paljon ) ja kun voimat loppuu niin anna mennä loppuun asti... tätä jumppaa voi tehdä peiton alla hiljaa ja odotella ettää toiset ehtii nukahtaa :)
Pirteää jumppasyksyä peiton alle! ( sata rutistusta on aika sopivasti ) - 2kaikki keinot"
munankeittäjä kirjoitti:
muista onhan sillä miehelläsi hyvä apu ,kun illat pitkät jumppaat peiton alla...
eli homma alulle ja sinä jumppaamaan niitä lihaksia, etsit vain sopivan rennon asennon ( reilusti vain kiristelet sisälläsi tuntuvia lihaksia , kyllä ne siellä on ja miehesi kyllä kertoo jos ei tunnu miltään tai tuntuu paljon ) ja kun voimat loppuu niin anna mennä loppuun asti... tätä jumppaa voi tehdä peiton alla hiljaa ja odotella ettää toiset ehtii nukahtaa :)
Pirteää jumppasyksyä peiton alle! ( sata rutistusta on aika sopivasti )Nyt sitten tein nettitilauksen elämäni ekat lihaksen vahvistajat. Katsotaan tuleeko alakerran lihaksisto vahvemmaksi pissalihaksia myöten=D
- munankeittäjä
2kaikki keinot" kirjoitti:
Nyt sitten tein nettitilauksen elämäni ekat lihaksen vahvistajat. Katsotaan tuleeko alakerran lihaksisto vahvemmaksi pissalihaksia myöten=D
hyvästä netti tilauksesta .
meillä se on toimnut jo ainakin kymmenen vuotta ja
mieheni ehdottelee jumppaa jos ei oo voimia muuhun, tai on muuten häiriö- tekijöitä ... :) - Kymä 45v.
Kokenut :) kirjoitti:
Tuli tunne, teille on vain tärkeää tuo orgasmin saaminen... huh heijaa... Eikös moni muukin asia ole tärkeää,, jotta tuon orgasmin saa?? Eihän sitä pidä heti ekana mennä alapäähän koskemaan tai edes rintoihinkaan. Ensin kauan olla vaatteet päällä hyväillen muuten. Jos siinä hyväillessä huomaa, nainen on tarpeeksi kiihottunut, aloittaa vaatteiden vähentäminen pikku hiljaa. Kun on alasti, silloinkin välttää alapään koskettamista, ihan vain sen läheltä silitellen ja muutenkin koko vartaloa. Niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana kosketus. Sen jälkeen aloittaa dildolla tai kielellä naisen kiihottaminen hellästi, nautinto sen mukainen.
Ikää on 45v. Lapsia muutama ja en ole koskaan mitään myöskään tuntenut. En siinäkään vaikka ollaan oltu vaan lähekkäin mieheni kanssa. Ei ole kiihottunut. Kyllä on kokeiltu kaikki hyväilyt päästä varpaisiin, vaatteet päällä ja ilman, eikä mitään kiihottumista, eikä tuntemusta tullut. Sen verran tunsi ja tuli tunnetta, että toinen siinä hyväilee, ei sen enempää. On koitettu jos jonkin näköset lelut ja kuulat ym ,yhtä huonolla menestyksellä. Ei vaan tule sitä kiihottumisen tunnetta. Enkä ole koskaan syönyt mitään mieliala ym . lääkkeitä, että syy ei siinäkään ole. Se vaan ei säväytä niin ei voi ajatella edes menevänsä miehen kanssa enään sänkyyn saakka. Olisi vaaan suuri pettymys miehelle ja itsellekkin, kun ei olisi mitään tunteita. Eletään yhdessä kämppiksinä, vaikka avioliitossa ollaankin ja mies hoitaa seksuaaliset tarpeensa muualla. Vaki rakastaja ollut jo jonkin aikaa., joka pystyy tyydyttämään ja tunteekin jotain.Näin on jatkettu muutamia vuosia. Sitä en tiedä jatkuuko lopun elämää vai ottaako mies ja häipyy rakastajan matkaan.
- mummeli53**
Kymä 45v. kirjoitti:
Ikää on 45v. Lapsia muutama ja en ole koskaan mitään myöskään tuntenut. En siinäkään vaikka ollaan oltu vaan lähekkäin mieheni kanssa. Ei ole kiihottunut. Kyllä on kokeiltu kaikki hyväilyt päästä varpaisiin, vaatteet päällä ja ilman, eikä mitään kiihottumista, eikä tuntemusta tullut. Sen verran tunsi ja tuli tunnetta, että toinen siinä hyväilee, ei sen enempää. On koitettu jos jonkin näköset lelut ja kuulat ym ,yhtä huonolla menestyksellä. Ei vaan tule sitä kiihottumisen tunnetta. Enkä ole koskaan syönyt mitään mieliala ym . lääkkeitä, että syy ei siinäkään ole. Se vaan ei säväytä niin ei voi ajatella edes menevänsä miehen kanssa enään sänkyyn saakka. Olisi vaaan suuri pettymys miehelle ja itsellekkin, kun ei olisi mitään tunteita. Eletään yhdessä kämppiksinä, vaikka avioliitossa ollaankin ja mies hoitaa seksuaaliset tarpeensa muualla. Vaki rakastaja ollut jo jonkin aikaa., joka pystyy tyydyttämään ja tunteekin jotain.Näin on jatkettu muutamia vuosia. Sitä en tiedä jatkuuko lopun elämää vai ottaako mies ja häipyy rakastajan matkaan.
sinä oletkin naisiin päin?
kyllä nyt jotain pitäisi tuntea? ehkä sun kannattaisi kokeilla toista miestä, mutta pitää olla jotain tunnetta ennenkuin sänkyyn. jos kerran miehesikin käy vierailla. ei koston vuoksi vaan ihan oman itsesi vuoksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat135412Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard2413725Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."223393Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i393026Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks163014Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma132805Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k192709Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂512375Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole271973Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3131629