VN 900 Custom Cobran putkien asennus

Nikkerton

Terve
Sattuuko kenelläkään olemaan hajua tartteeko VN 900 säätää vaihtaessa Cobran putket vai tunnistaako Lambda anturi ja säätää itse, jos jollain on tietoa mitä täytyy ottaa huomioon uudet putket laittaessa ja mitähän mahtaa n. maksaa jos tarttee säädellä.
Viesteistä kiitollinen tieätämätön VN 900 omistaja jolle äänet eikä näkö tällä hetkellä riitä

7

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vn900

      Itellä vn900 customissa ollut tämän kesän cobrat, kilsoja paukuteltu 13500 liikkeessä putket asennettiin eikä mitään säätöjä tehty. Kaikki on toiminu moitteetta.

    • jk

      Mistä Cobrat hankit?

      • vn900

        Bike World.


    • Katiton

      Mun Väinö pitää ainakin penkittää, koska tahdon eroon katalysaattoreista; en ole tyytyväinen vakion vääntöön nääs... Eli jatkossa ruiskun säätää Power commanderi. Penkitettävähän se on.

      • kokemus,.

        Jos vääntöä kaipaa niin osta 1600 tai isompi väinö niin saat kunnon customin joka ei ole niin muovinen kun tuo 900cc malli,itse kyllästyin kesässä,noitten ruiskun toiminta ei todellakaan miellyttänyt oli vähän semmoinen on/off tuntu ruisailu nopeuksilla,muutenkin vähän kuin sähkömoottorilla olisi päristellyt.....kait nuo saastejutut sen takana....kaikinpuolin tuntu halvalla kasatulta vehkeeltä ja muovia liikaa.
        Varmaankin alkaa nypyttää pintakaasulla jos putkia vaihtaa silloin tarttis säätöä muuten ei välttämättä,useimmiten tuo pyörän oma säätöalue niin kapea että käy kummiskin laihalla,kyllä persdyno sen
        ajossa kertoo.


    • wäinöfani;)

      Itellää sama ongelma ja sama mopo;)cobrissa ei ainakaan olen niille tunistimille paikkoja kai pitää hankkia jokut fuck anturisäätäjät olen kullu että jos jättä tunnistimet pois cobrista nii ei niistä mitää haittaa oo ehkä pensa palaa enenmmän mut bensa on halpaa;) ja mittariin jää palaa se happitunnistin valo;)

      • zöffe

        Tai sit teettää labdoille paikat putkiin. Ite teetin samalla kun asennutin ne paikalleen. Makso peräti 30€. Eikä punavalot pala mittaristossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe