Aion kirjoittaa sekä saksan että espanjan lyhyenä. Joku joskus sanoi, että ne voisi kirjoittaa samana päivänä, saisi kaksi tuntia lisäaikaa. Yritin ytl:n sivuja lueskella, mutta en löytänyt tietoa. Voiko ne siis kirjoittaa yhdellä kertaa, ettei tartteisi enää ensi syksynä kirjoittaa? Ja jos voi, niin onko kokemuksia siitä, kuinka se on onnistunut?
Kaksi koetta samana päivänä?
6
2731
Vastaukset
- Juupajaapajepjep
Luulisin että ei voi kirjoittaa kun yhden aineen kerrallaan. Siis siellä yo-kokeessa saat vaan yhden aineen tehtävät..
Ja jos sais 2 tuntia lisää aikaa niin ei kai ne istuis vaan sua valvomassa siellä 2 tuntia ylimäärästä.. sulla olis vaan 4 tuntia per koe vaikka pitäis olla 6
Voit kyllä kirjottaa toisen pitkänä ja toisen lyhyenä samalla kirjoitus kerralla
Voi olla että oli turha vastaus :D kertokoon joku joka tietää asiasta enemmän mutta kyllä tuo aika oudolta kuullostaa
(btw, näissä laskuissa on jotn vikaa.. 4 1 = 5 Yhteenlaskun tulos ei ollut oikea! :D ) - dfhs
minun mielestä yhden päivän aikana voi tehä vaan yhen kokeen, kaikissa ainessa.
- alottaja
Nyt sitten alkaa iskeä paniikki, oon koko ajan luullu että onnistus. Pakko kai sit jättää toinen pois :/
- kakkonen---
alottaja kirjoitti:
Nyt sitten alkaa iskeä paniikki, oon koko ajan luullu että onnistus. Pakko kai sit jättää toinen pois :/
Mene IHMEESSÄ kysymään sun koulun lopolta miten asia todella on, ennenkun teet yhtään mitään päätöksiä.
- Saa kirjoittaa
kakkonen--- kirjoitti:
Mene IHMEESSÄ kysymään sun koulun lopolta miten asia todella on, ennenkun teet yhtään mitään päätöksiä.
lautakunnan ohjeissa sanotaan, niin kaksi LYHYTTÄ kieltä saa kirjoittaa samana päivänä ja silloin saa siihen aikaa yhteensä 8 tuntia. Onhan noita kahden kielen kirjoittajia aina joitakin, itsekin kirjoitin kaksi lyhyttä samana päivänä - en tosin tarvinnut tuota aikaa, olin valmis jo klo 12.
- aloittaja
Saa kirjoittaa kirjoitti:
lautakunnan ohjeissa sanotaan, niin kaksi LYHYTTÄ kieltä saa kirjoittaa samana päivänä ja silloin saa siihen aikaa yhteensä 8 tuntia. Onhan noita kahden kielen kirjoittajia aina joitakin, itsekin kirjoitin kaksi lyhyttä samana päivänä - en tosin tarvinnut tuota aikaa, olin valmis jo klo 12.
Oli helpotus tietää. Ja vau, kaksi koetta kolmessa tunnissa o__O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859