Minna on niin kaunis

Minnan fani

Katsokaa nyt miten Minna on edukseen televisiossa. Pitkä, tumma ja kaunis nainen. Silmissä on niin ihastuttava katse. Todella kaunis nainen, hyvässä iässäkin.

50

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maire7

      Jo ottaa sen minkä haluaa. Kerran näinkin päin, hyvä naiset!

      • erfurt

        hänessä ei ole kauneutta.


      • en tiedä en
        erfurt kirjoitti:

        hänessä ei ole kauneutta.

        Niin sanoi tuo miespuoleinen täälläkin. Kuulema liian miehinen ääni, samoin jalat.

        Itse pidin aluksi, mutta tuollainen toiminta pistää miettimään, onko kenties halukas aikuisviihdettä tekemään?


      • Jami767676
        en tiedä en kirjoitti:

        Niin sanoi tuo miespuoleinen täälläkin. Kuulema liian miehinen ääni, samoin jalat.

        Itse pidin aluksi, mutta tuollainen toiminta pistää miettimään, onko kenties halukas aikuisviihdettä tekemään?

        Ihan totta sun mies sano. Oon pannu kyseistä mimmiä ja ihan aamulla säikähdin sitä ääntä (kun oli niin miehinen) että siis luonnossa se on vielä miehisempi ja voimakkaampi kun telkassa tyttö nauraa kaikelle kokoajan silleen suu auki kun vähänkin vitsiä vääntää edes sinne päin.


      • Anonyymi
        erfurt kirjoitti:

        hänessä ei ole kauneutta.

        Spermaa on.


    • tätä.

      Katsokaapas tätä tyttöä jatkossa, veikkaan että nai jokaisen miehen kanssa vuorollaan...saattaa olla BB:n jälkeen maine mennyttä :D

      • OMG!!

        24/7 Minna alko just antaa suuseksiä kaikille paratiisin asukkaille! Oon järkyttyny!!


      • Kommunikaattori

        Minnalla on luonnonkaunis vartalo, upea kroppa. Tuollaisia tummaverikköjä harvemmin tulee vastaan. Ihana nainen isolla N:llä!


      • minnnafani

        hahahahahahahahahahaha..voit olla oikeessa..onsee semmonen horoperse et oksat pois


    • No minä

      Minusta tosi ruma,ihan miehen näkönen jossain kuvissa...YÄK

      • kffykfykfyk

        minusta hänen ulkonäössä on vähiten vinoutta/vääryyttä tämän kauden asukkaista.
        mutta minä en näe häntä kauniina, koska minä en näe ihmisissä kauneutta.
        ihmettelen miksi kätliniä sanotaan kauniiksi, kun talossa on ihmisiä, joiden kasvoissa on paljon vähemmän vinoutta.


      • Minä 2

        Ihan miehen kasvot, vartalo, ääni, käytös ei sovi naiselle. Eilen se piereskeli kaikkien läsnäolossa. Todella naisellinen nainen. HAA-Haaaaaaaaa


      • zzzzzzzzzzzzzzzzzz....
        Minä 2 kirjoitti:

        Ihan miehen kasvot, vartalo, ääni, käytös ei sovi naiselle. Eilen se piereskeli kaikkien läsnäolossa. Todella naisellinen nainen. HAA-Haaaaaaaaa

        Tiesit sä älykääpiö et naisekki piereskelee??? Onks se sitte miehekästä jos mies päästää pierun kaikkie kuullen??? Ja onks se miehekästä jos mies panee kaikkia naisia kenet vaa saa sänkyynsä ja nainen on huora ja mies kova jätkä. Naisen pitäs olla neitsyt, huora, äiti ja KUNNON NAINEN. Jotkut miehet vaatii naiselta aika älyttömiä.


    • TimppaTer

      Karkea, ruma ja raaka muija. Ei miellytä silmää, ei mitenkään.

      • huh huh

        ulkonäössä varmaan vikaa oo,mutta,sillä on seksirippuvuus ja sn takia en voi sitä sietää.Olis pitänyt asian omana tietonaan eikä tullut tonne taloon sitä mainostamaan.Se yököttää.


      • Aitona luonnollinen
        huh huh kirjoitti:

        ulkonäössä varmaan vikaa oo,mutta,sillä on seksirippuvuus ja sn takia en voi sitä sietää.Olis pitänyt asian omana tietonaan eikä tullut tonne taloon sitä mainostamaan.Se yököttää.

        Minkä näköisiä mahtavat olla Minnan ulkonäön mollaajat? Menkääpä alasti peilin ääreen ja uskaltaaka sanoa "Olen kaunis"...


      • blondi*
        Aitona luonnollinen kirjoitti:

        Minkä näköisiä mahtavat olla Minnan ulkonäön mollaajat? Menkääpä alasti peilin ääreen ja uskaltaaka sanoa "Olen kaunis"...

        Uskallan sanoa olevani kauniinpi kuin Minna.


      • naurattaa
        Aitona luonnollinen kirjoitti:

        Minkä näköisiä mahtavat olla Minnan ulkonäön mollaajat? Menkääpä alasti peilin ääreen ja uskaltaaka sanoa "Olen kaunis"...

        Siihen ei paljoa tarvita, että uskaltaa sanoa olevansa Minnaa kauniimpi. Minnahan on miehekkäämpi, kuin moni suomalaismies. Jutut pyörii alapää osastolla, meikittömänä on ylähuulessa havaittavissa mustaa karvaa, kädet leveät ja miehekkäät. Entäs miten naisellista on se, että aina istua retkottaa haarat levällään. HYIYÖK, naisellisuus kaukana tuosta amatsonista


      • isintytto

        Se on tunneäly. Olen huomannut että hänellä ei ole mitään tunteita. Kylmä sexilelu, joka ei kelpaa edes ilotaloon


    • reija

      Minnallako ihastuttava katse, kiimanen katse sillä on, kullit vaan mielessä, et koska sais seuraavan, inhottaa koko ämmä. Maine meni!

    • poijbh

      Minna on kaunis tumma nainen, sehän erottu heti alussa kauneudellaan!

      • minnantti

        Joo Minna on kieltämättä ihan drag queenin näköinen, eli mies isolla M:llä. On sillä silti hyvännäköiset hiukset ja on kyllä kaukaa muutenkin oikein hyvännäköinen, mut toooooosi kaukaa... :D


    • suorastaan-

      tärisevä duracellklitoris yliahkerine lantioineen ja tyrkkymielineen!

      Mut pitäisi nyt mokoma edes päänsä kiinni, kun kerran televisiossa p*lluaan innokkaan julkisesti jakaa, jäisi sekin toimitus vähemmän ällöttäväksi toimitukseksi. Missä tällä on työ tai vastaanotto? Tai vanhemmat ja suku? Toivottavasti edes isovanhemmat ovat kuolleet. Ja itse voikin jatkaa valitsemallaan halveksitulla, mutta sitäkin mitättömämmällä tiellä.

      • visiri

        ihmettelen miten te voitte nähdä kauneutta ihmisissä.
        minusta keskiverto kissa tai lintu on 100 kertaa kauniimpi, kuin "kaunein" ihminen.


      • visiri
        visiri kirjoitti:

        ihmettelen miten te voitte nähdä kauneutta ihmisissä.
        minusta keskiverto kissa tai lintu on 100 kertaa kauniimpi, kuin "kaunein" ihminen.

        sillä on vain vähiten vinoutta ja vääryyttä kasvoissa tämän kauden asukkaista, mutta silti se ei ole kaunis, koska ihmiset eivät ole kauniita.


    • NaismainenNainen

      Käheä-ääninen kaunis vamppi. :)

    • åpoo

      Kauneus on katsojan silmässä.. :)
      Miksi tämmöisistä asioista pitää netissä edes kinastella??

      Alussa Minna oli suosikkini, vaikutti talon fiksuimmalta. Seksijuttujen jälkeen mielipiteeni muuttui täysin.

      • Neitihoitajatar

        Juurikin noin olin aikeissa kirjoittaa:)


      • ihmiset eivät ole kauniita
        Neitihoitajatar kirjoitti:

        Juurikin noin olin aikeissa kirjoittaa:)

        lainaus:
        __________________________________
        Miksi tämmöisistä asioista pitää netissä edes kinastella??
        ________________________________________
        koska minua vituttaa, että kaikkialla koko ajan puhutaan ihmisten "kauneudesta", kun he eivät ole kauniita, mutta esim. lintujen kauneudesta, jotka ovat 100 kertaa kauniimpia, kuin ihmiset puhutaan erittäin vähän.
        internetissä on pilven pimein ihmisten valokuvia, kun lintujen valokuvia ei ole helppoa löytää.


      • BigBrother
        ihmiset eivät ole kauniita kirjoitti:

        lainaus:
        __________________________________
        Miksi tämmöisistä asioista pitää netissä edes kinastella??
        ________________________________________
        koska minua vituttaa, että kaikkialla koko ajan puhutaan ihmisten "kauneudesta", kun he eivät ole kauniita, mutta esim. lintujen kauneudesta, jotka ovat 100 kertaa kauniimpia, kuin ihmiset puhutaan erittäin vähän.
        internetissä on pilven pimein ihmisten valokuvia, kun lintujen valokuvia ei ole helppoa löytää.

        Rumahan se on ku rullatuoli mitäköhän se esa.j siinä mukamas näkee hyi koskis pitkällä tikullakaan


      • yontte
        BigBrother kirjoitti:

        Rumahan se on ku rullatuoli mitäköhän se esa.j siinä mukamas näkee hyi koskis pitkällä tikullakaan

        Minna ei todellakaan ole kaunis. Vihaisen ja kolkon näköinen, ylipitkä musta otsatukka korostaa kotkamaista karkeaa kasvojen luustoa. Ja se äijämäinen olemus kaikkine jalkojen levittelyineen on vain vastenmielinen. Minnasta puuttuu naisellisuus, joka koostuu salaperäisestä ja pehmeästä seksikkyydestä. Hänessä ei ole pehmeyttä, raikkautta ja iloisuutta. Vain aggressiivista maskuliinista kovismaisuutta.

        -Jontte
        http://ristipissarit.wordpress.com/


      • miesmies
        yontte kirjoitti:

        Minna ei todellakaan ole kaunis. Vihaisen ja kolkon näköinen, ylipitkä musta otsatukka korostaa kotkamaista karkeaa kasvojen luustoa. Ja se äijämäinen olemus kaikkine jalkojen levittelyineen on vain vastenmielinen. Minnasta puuttuu naisellisuus, joka koostuu salaperäisestä ja pehmeästä seksikkyydestä. Hänessä ei ole pehmeyttä, raikkautta ja iloisuutta. Vain aggressiivista maskuliinista kovismaisuutta.

        -Jontte
        http://ristipissarit.wordpress.com/

        Minnassa on naisellisuutta joka hänestä suorastaan huokuu. Eniten pidän itse Minnan täyteläisistä rinnoista, joihin voisin hukkua. Sopivan kokoiset ja kiinteät, olisi kiva hyväillä Minnan rintoja. Jos olisin tuolla talossa, en voisi mitenkään pitää näppejäni erossa noista rinnoista.


      • Manu..
        miesmies kirjoitti:

        Minnassa on naisellisuutta joka hänestä suorastaan huokuu. Eniten pidän itse Minnan täyteläisistä rinnoista, joihin voisin hukkua. Sopivan kokoiset ja kiinteät, olisi kiva hyväillä Minnan rintoja. Jos olisin tuolla talossa, en voisi mitenkään pitää näppejäni erossa noista rinnoista.

        Minä en noihin roikkuviin pusseihin kyllä koskisi.
        Rinnathan lörpöttää alaspäin kuin 10 lasta imettäneellä.

        Kauniiksi en häntä kuvailisi. Hän on hyvin miehekkään ja kovan näköinen.

        Naisessa pitää olla hiukan arvoituksellisuutta, eikä kaikki kuin suoraan tarjottimella.


    • valakonenkadetätikö

      Ärsyttää kun se on niin TEKOtumma ;I Tai no eipä se jaksa ärsyttää, mutta ei oo kyllä kovin nättiä.

      • kökkkkkk

        Jotenkin miehekkäät kasvonpiirteet. Ei ole väliä minkä näköinen pärstä on jos käyttäytyy niin kuin Minna, heti lähtee kaikki mielenkiinto kun ihminen käyttäytyy noin, ei kukaan terve ja tasapnioinen ihminen nussi noin kun tietää kansan katsovan. Kyllä on maine mennyt Minnalla kun talosta pois pääsee. Ja ikä alkaa kyllä painaa jo vähän, ehkä oli nuorena naisena kaunis vielä.


      • tykkään oikeasti kiinteistä
        kökkkkkk kirjoitti:

        Jotenkin miehekkäät kasvonpiirteet. Ei ole väliä minkä näköinen pärstä on jos käyttäytyy niin kuin Minna, heti lähtee kaikki mielenkiinto kun ihminen käyttäytyy noin, ei kukaan terve ja tasapnioinen ihminen nussi noin kun tietää kansan katsovan. Kyllä on maine mennyt Minnalla kun talosta pois pääsee. Ja ikä alkaa kyllä painaa jo vähän, ehkä oli nuorena naisena kaunis vielä.

        Mikä eläkeläismiesten parvi täällä kuhisee? Ainakin siltä tuntuu, jos Minnan rinnat ovat teidän silmissänne KIINTEÄT. Nehän roikkuvat, ette ole tainneet kiinteitä päästä kokeilemaankaan, reppanat. ;)


      • onnetonta
        kökkkkkk kirjoitti:

        Jotenkin miehekkäät kasvonpiirteet. Ei ole väliä minkä näköinen pärstä on jos käyttäytyy niin kuin Minna, heti lähtee kaikki mielenkiinto kun ihminen käyttäytyy noin, ei kukaan terve ja tasapnioinen ihminen nussi noin kun tietää kansan katsovan. Kyllä on maine mennyt Minnalla kun talosta pois pääsee. Ja ikä alkaa kyllä painaa jo vähän, ehkä oli nuorena naisena kaunis vielä.

        On varmaan vaikea elää tuollaisen addiktion kanssa. Päässä pyörii vain ja ainoastaan seksi ja sen toteuttaminen. En ole juurikaan kuullut hänen keskustelevan muusta kuin seksistä. Tuollaiseen sairauteenkin kyllä löytyy hoitoa.


      • kyrpä~
        onnetonta kirjoitti:

        On varmaan vaikea elää tuollaisen addiktion kanssa. Päässä pyörii vain ja ainoastaan seksi ja sen toteuttaminen. En ole juurikaan kuullut hänen keskustelevan muusta kuin seksistä. Tuollaiseen sairauteenkin kyllä löytyy hoitoa.

        onks bb-minna sama ku siviili-minna? anyways ihan jees "sairaus".


      • kysyn vaan
        kyrpä~ kirjoitti:

        onks bb-minna sama ku siviili-minna? anyways ihan jees "sairaus".

        jos muijas jakelis kaikille muillekin kuin sinulle?


      • kyrpä~
        kysyn vaan kirjoitti:

        jos muijas jakelis kaikille muillekin kuin sinulle?

        onks minna sun muija?


    • kyrpä~

      magee mimmi. antaisin. ei tarvis kuin maata ja minna panis ku eläin.

      • hehhehhh

        .... on jakorasia.


      • kyrpä~
        hehhehhh kirjoitti:

        .... on jakorasia.

        onneks muijilla on jakorasia niin ei tarvi kokoaikaa runkkaa.


      • Ei ainakaan Leinon Eino.
        kyrpä~ kirjoitti:

        onneks muijilla on jakorasia niin ei tarvi kokoaikaa runkkaa.

        Minna on ihana aina,
        arkena ja sunnuntaina.
        Kun annan jolua suuhun,
        vie hän minut kuuhun.
        Hänell' on tavarakin tiukkaa,
        eikä antaminen ole niukkaa.
        Lopuksi rojut suuhun ruikkaan,
        pissan heitän kohti kuikkaa.


      • ::::
        Ei ainakaan Leinon Eino. kirjoitti:

        Minna on ihana aina,
        arkena ja sunnuntaina.
        Kun annan jolua suuhun,
        vie hän minut kuuhun.
        Hänell' on tavarakin tiukkaa,
        eikä antaminen ole niukkaa.
        Lopuksi rojut suuhun ruikkaan,
        pissan heitän kohti kuikkaa.

        Katoin tänään ekan kerran tätä ohjelmaa. Kyllä Minna on minunkin mielestä kaunis ja seksikäs. Ehdottomasti kaunein nainen talossa.


      • Robo-
        :::: kirjoitti:

        Katoin tänään ekan kerran tätä ohjelmaa. Kyllä Minna on minunkin mielestä kaunis ja seksikäs. Ehdottomasti kaunein nainen talossa.

        On se ihana nainen. Tuossa penkillä istuu. Voisi yksi kamera seurata pelkästään Minnaa. Minnalla on aistillinen ääni, sensuelli nainen.


      • bängibängishitnigga
        Robo- kirjoitti:

        On se ihana nainen. Tuossa penkillä istuu. Voisi yksi kamera seurata pelkästään Minnaa. Minnalla on aistillinen ääni, sensuelli nainen.

        lol


      • minna on
        bängibängishitnigga kirjoitti:

        lol

        Kaunis ja rohkea nainen, hyvin koulutettu. Täällä on laumoittain kateellisia naisia panettelemassa ja haukkumassa Minnaa. Menkääpä ja katsokaa peiliin!


    • Klassikkokuva
    • horohoro

      molemmista päistä. Hyvät hampaat kyllä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe