Eli siis mitenköhän tälläinen Fujitsu SIEMENS AMILO La1703 -kannettava tietokone formatoidaan? Joskus mustaakseni piti koneen käynnistyessä painaa jotain näppäintä (mikäköhän näppäin mahto olla?) ja sieltä sitte valita se kovalevyn formatointi... A-P-U-A!! Kiitos vastanneille!
Fujitsu SIEMENS AMILOn formatointi..
KääK!
3
1777
Vastaukset
järjestelmän asennuslevyillä (DVD tai CD), jotka joko tuli koneen mukana tai sitten olet polttanut sellaiset itse koneen mukana tulleita ohjeita noudattaen.
Kunnollisen käyttöjärjestelmän järjestelmäkovalevyä ei tarvitse formatoida todennäköisesti koskaan käyttöönoton jälkeen, mutta ilmeisesti Fujitsu ei toimita koneitaan sellaisilla järjestelmillä.- ALF...
hdprep.exe. Ohjelma raksuttaa muutaman tunnin 500gb asemalla, mutta sen jälkeen se on tyhjä!
Olen tällä ohjelmalla ajanut useita pakettikoneita tyhjäksi, jotta voin asentaa vaikkapa XP:n. - jr
avot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457