Hei kaikki! Haluaisin kysyä että olisiko kenelläkään tietoa mistä saisi työtä jota voisi tehdä omassa kotona? Tämän hetkinen elämäntilanteeni on sellainen että en voi mennä "ns. normaaliin" työpaikkaan. Parasta olisikin että saisin tehdä työtä kotonani. Olen erittäin ahkera ja tunnollinen ja ehdoton vahvuuteni on omatoiminen työskentely. Tällä hetkellä olen työttömänä ja tylsistyn totaalisesti tähän tekemisen puutteeseen. Onko kenelläkään kokemuksia tästä ns. "kotityöskentelystä"? Miltä aloilta? Kertokaa jotain.
Vastausta odottaen, Nelli
Töitä kotoa käsin?
21
1738
Vastaukset
- Nina--
Hei, laita tulemaan sähköpostia, niin kerron mielelläni lisää mahdollisuudesta. [email protected]
- Juntta80
Terve
Minulla olisi tarjota matkailubisnestä kotoa käsin. Ei tarvitse myydä mitään.
Jos kiinnostaa niin laita postia [email protected] niin kerron lisää.- gsdfh
Onko tämä käsitöitä? kuka tekee mulle ?
- Minnarimp
Hei!
Ota yhteyttä, kosmetiikan kotimyyntiä lisäansioina.
[email protected] - hämeenlinna
voisitko soittaa tiedän kotona tehtvää työtä sinulle ,kerron mielelläni lisää .missä päin asustelet voitaisiin myös tavata , yhteys tietoni irja mäkinen puh:0400-2410554
- Tienaahyvin
Hei Nelli,
laita mulle sähköpostia [email protected] niin kerron lisää mitä mahdollisuuksia sinulla on. Etsin tiimiini itsenäisiä aloe vera tuotteiden edustajia. Työtä voi tehdä osittain myös kotoa käsin, mutta pääasiallisesti asiakkaiden luona :). Kaiken lisäksi työajat voit päättää ihan itse. Ansaitsemismahdollisuudet on rajattomat ja palkka perustuu myyntiin bonuksiin. Jos kiinnostuit niin otahan yhteyttä puhelimitse (045)1303061 tai s-postilla [email protected]. Kerron mielelläni lisää :)!
Terv. Taru- ssss222
Ota yhteyttä niin kerron lisää, itselläni oli hieman samanlainen tilanne, mutta löysin tämän työn enkä päivääkään vaihtaisi pois! [email protected]
- Uteliaisuus heräsi
Voisitko tässä kertoa hieman, minkälaisesta työstä on kysymys, jos et päivääkään vaihtaisi pois!
Olisi mielenkiintoista kuulla, millaista sellainen työ on!
Onko verkostomarkkinointia tai muuta myyntiä? - kotiäiti__
minä olisin kanssa kiinnostunut tekemään kotoa töitä! haluaisin kanssa kuulla tästä työstä lisää
- clikkkaa
Clickworkers etsii etätyöntekijöitä.
http://www.clickworker.com/become-a-clickworker?utm_source=326974&utm_campaign=CW4CW&utm_medium=email
Englannin kielitaito jos on hallussa, niin ymmärrät tehtävänannon. Täällä on useampia eri työmahdollisuuksia ja palkkauskin tosi hyvä kun pääsee vauhtiin! Suosittelen lämpimästi ja ei tosiaankaan tarvitse ottaa mitään taloudellista riskiä. Helposti tienaat, varsinkin jos handlaat myös saksankielen, koska hakevat koko ajan myös käännöstyöläisiä!- SARI HKI;;;;;;;;;;;;
nää ilmot BASKAN PUHUJIA: LOPETTAKAA HETI HUIJAAMINEN.
- Töitä28
Minullakin olisi mielenkiintoinen työ tarjolla. Jos kiinnostaa,niin ota yhteyttä: [email protected]
- clickman
Mainosten klikkailua noin 10 minuuttia päivässä.
http://homebank.webs.com
Tarvitset vain Paypal -tilin, jotta voit vastaanottaa palkkiosi.
Paypal tilin saat täältä www.paypal.com
Sitten vain klikkailemaan rahaa.
Testattu on ja toimii... - dfvbf
Fiksua vastailla 4v vanhaan ilmoitukseen!!
- wgmn
Onko sulla Anroid-puhelin? Riippuen miten paljon haluat tienata? Mainosten katsomisella taskurahaa ilman sijoittamista tai pikkupääomalla isommat tulot. Tuote tulee markkinolle maaliskuun alussa. Patentoitu mobiilimainonta,
Ota yhteyttä: [email protected] - Arsalanchir
Tätä älä missään nimessä missaa.
Laita tulemaan tietoa itestäsi sähköpostissa,
Tämä on loistava mahdollisuus sinulle
[email protected] - Keppiä ja porkkanaa
Minulle voi tarjota töitä. Laittakaa postia osoitteeseen.
[email protected] - tina2
Moi, Laita sähköpostia
[email protected]
kerron lisää :)
Tina - suhuvi1
Erilaisia kahveja, kaakaota ja teetä joka sisältää ganodermaa. ontodettu parantavan päänsärkyä ja lisää aineen vaihduntaa ja poistaa elimistöstä myrkkyjä, edistää ruoansulatusta, vahvistaa kehon immuuni järjestelmää, tukee elimistön luonnollista kykyä taistella syöpäsoluja vastaan, parantaa haimantoimintaa.
aloituspaketin jossa on tuotteitakin niin sen hinta on 238 plus rahti eli n.250 190 annospussia kuuluu pakettiin. Musta kahvi paketti 30, mokka 35, latte 30, kaakao 35, vihreä tee 37 kaikki nää paketti hintoja. ilmoita jos kiinnostuit niin sovitaan tapaaminen jossa pystyn kertomaan lisää ja tarkemmin.
kahvit on ph neutraaleja.
Nyt kannattaa lähteä mukaan..
helppoa ja menekkiä on.. ota yhteyttä jos kiinnostaa kuulla lisää.. 0465808709 lähtö paketeissa vaihtoehtoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415