Paras prepaid-liittymä?

SWJjfd

Tarvitsisin tällä hetkellä prepaid-liittymää. Olen yrittänyt katsella eri vaihtoehtoja, mutta melko varmasti olen unohtanut jonkun. Eli mikä olisi paras yleisarvosanallisesti? Esim.
-hinta (tekstiviestejä lähettäisin tuskin lainkaan)
-kk -maksut/pakolliset puheajanlataukset (mahd. vähän olisi kiva)
-aloitushinta yms yms yms

Lisäksi kysyisin vielä, että onko sellaisia liittymiä vielä saatavilla, joissa sai kerättyä lisää puheaikaa vastaanotetuista puheluista ja niiden kestoista?

6

1787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti678
    • heebo77

      Dna Arvo 6,9c minuutti samoin tekstarit kappaleelta. Ei kuukausimaksua. Toimii ulkomailla. Liittymänhallintasivut (OmaDna) netissä. Numeronsiirto onnistuu ku siitä tehään liittymäsopimus hankintahetkellä.

    • SWJjfd

      En ole omaa puh.numeroa täysin vaihtamassa, tämä tulisi rinnakkaisnumerokseni työn puolesta. Mutta tuo Dna Arvo kuulostaa kieltämättä hyvältä.

      • dna Arvo -liittymän ero

        Omastakin mielestäni dna Arvo -latausliittymä voisi olla sopivin käyttöösi,
        jos et halua työsi rinnakkaisliittymäksi mitään laskutusliittymää.

        Kuten edelliset vastaajat kertoivat, dna Arvo on latausliittymä,
        eli matkapuhelinliittymä, jonka käytettävä saldo ladataan
        etukäteen, kuten yleisissä varsinaisissa prepaid-littyymissäkin.

        dna Arvo ei kuitenkaan ole varsinaisesti ns. perinteinen prepaid-liittymä,
        eli liittymä joka hankitaan anonyymiksi (tuntemattomaksi) liittymäksi,
        vaan se on täysin liittymäsopimuksellinen, kuten muutkin dna:n laskutettavat
        matkapuhelinliittymät ja se mahdollistaa esimerkiksi sen, että voit halutessasi,
        vaikka muuttaa dna Arvo -liittymäsi, toisenlaiseksi dna laskutusliittymäksi,
        tai voit tehdä jonkun muun suomalaisen operaattorin kanssa uuden liittymäsopimuksen
        jostakin laskutettavasta liittymästä, ja siirtää oman dna-liittymänumerosi uuteen laskutusliittymään.


      • Hintabongari
        dna Arvo -liittymän ero kirjoitti:

        Omastakin mielestäni dna Arvo -latausliittymä voisi olla sopivin käyttöösi,
        jos et halua työsi rinnakkaisliittymäksi mitään laskutusliittymää.

        Kuten edelliset vastaajat kertoivat, dna Arvo on latausliittymä,
        eli matkapuhelinliittymä, jonka käytettävä saldo ladataan
        etukäteen, kuten yleisissä varsinaisissa prepaid-littyymissäkin.

        dna Arvo ei kuitenkaan ole varsinaisesti ns. perinteinen prepaid-liittymä,
        eli liittymä joka hankitaan anonyymiksi (tuntemattomaksi) liittymäksi,
        vaan se on täysin liittymäsopimuksellinen, kuten muutkin dna:n laskutettavat
        matkapuhelinliittymät ja se mahdollistaa esimerkiksi sen, että voit halutessasi,
        vaikka muuttaa dna Arvo -liittymäsi, toisenlaiseksi dna laskutusliittymäksi,
        tai voit tehdä jonkun muun suomalaisen operaattorin kanssa uuden liittymäsopimuksen
        jostakin laskutettavasta liittymästä, ja siirtää oman dna-liittymänumerosi uuteen laskutusliittymään.

        Edullisin on Saunalahti Prepaid. Mielestäni myös paras prepaid.
        Puheluhinnat 6.6 snt/min.

        http://saunalahti.fi/prepaid/

        Yksikään operaattori ei enää hyvitä vastaanotetuista puheluista.


    • Perunamuussia

      Saunalahti on ehkä paras hillopurkin merkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe