Tarvitsisin tällä hetkellä prepaid-liittymää. Olen yrittänyt katsella eri vaihtoehtoja, mutta melko varmasti olen unohtanut jonkun. Eli mikä olisi paras yleisarvosanallisesti? Esim.
-hinta (tekstiviestejä lähettäisin tuskin lainkaan)
-kk -maksut/pakolliset puheajanlataukset (mahd. vähän olisi kiva)
-aloitushinta yms yms yms
Lisäksi kysyisin vielä, että onko sellaisia liittymiä vielä saatavilla, joissa sai kerättyä lisää puheaikaa vastaanotetuista puheluista ja niiden kestoista?
Paras prepaid-liittymä?
6
1787
Vastaukset
- ehdottomasti678
paras latausliittymä ja vanhan numeronki voi siirtää ! =) Tsiigaa---> http://www.r-kioski.fi/DNA_Arvo.295.0.html ;)
- heebo77
Dna Arvo 6,9c minuutti samoin tekstarit kappaleelta. Ei kuukausimaksua. Toimii ulkomailla. Liittymänhallintasivut (OmaDna) netissä. Numeronsiirto onnistuu ku siitä tehään liittymäsopimus hankintahetkellä.
- SWJjfd
En ole omaa puh.numeroa täysin vaihtamassa, tämä tulisi rinnakkaisnumerokseni työn puolesta. Mutta tuo Dna Arvo kuulostaa kieltämättä hyvältä.
- dna Arvo -liittymän ero
Omastakin mielestäni dna Arvo -latausliittymä voisi olla sopivin käyttöösi,
jos et halua työsi rinnakkaisliittymäksi mitään laskutusliittymää.
Kuten edelliset vastaajat kertoivat, dna Arvo on latausliittymä,
eli matkapuhelinliittymä, jonka käytettävä saldo ladataan
etukäteen, kuten yleisissä varsinaisissa prepaid-littyymissäkin.
dna Arvo ei kuitenkaan ole varsinaisesti ns. perinteinen prepaid-liittymä,
eli liittymä joka hankitaan anonyymiksi (tuntemattomaksi) liittymäksi,
vaan se on täysin liittymäsopimuksellinen, kuten muutkin dna:n laskutettavat
matkapuhelinliittymät ja se mahdollistaa esimerkiksi sen, että voit halutessasi,
vaikka muuttaa dna Arvo -liittymäsi, toisenlaiseksi dna laskutusliittymäksi,
tai voit tehdä jonkun muun suomalaisen operaattorin kanssa uuden liittymäsopimuksen
jostakin laskutettavasta liittymästä, ja siirtää oman dna-liittymänumerosi uuteen laskutusliittymään. - Hintabongari
dna Arvo -liittymän ero kirjoitti:
Omastakin mielestäni dna Arvo -latausliittymä voisi olla sopivin käyttöösi,
jos et halua työsi rinnakkaisliittymäksi mitään laskutusliittymää.
Kuten edelliset vastaajat kertoivat, dna Arvo on latausliittymä,
eli matkapuhelinliittymä, jonka käytettävä saldo ladataan
etukäteen, kuten yleisissä varsinaisissa prepaid-littyymissäkin.
dna Arvo ei kuitenkaan ole varsinaisesti ns. perinteinen prepaid-liittymä,
eli liittymä joka hankitaan anonyymiksi (tuntemattomaksi) liittymäksi,
vaan se on täysin liittymäsopimuksellinen, kuten muutkin dna:n laskutettavat
matkapuhelinliittymät ja se mahdollistaa esimerkiksi sen, että voit halutessasi,
vaikka muuttaa dna Arvo -liittymäsi, toisenlaiseksi dna laskutusliittymäksi,
tai voit tehdä jonkun muun suomalaisen operaattorin kanssa uuden liittymäsopimuksen
jostakin laskutettavasta liittymästä, ja siirtää oman dna-liittymänumerosi uuteen laskutusliittymään.Edullisin on Saunalahti Prepaid. Mielestäni myös paras prepaid.
Puheluhinnat 6.6 snt/min.
http://saunalahti.fi/prepaid/
Yksikään operaattori ei enää hyvitä vastaanotetuista puheluista.
- Perunamuussia
Saunalahti on ehkä paras hillopurkin merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483