Olipa pettymys

mopokuru

Nimittäin kallion laina ducatin päätallissa. Oikeasti puhuttiin ennen Mikan laina-aikaa siitä, että sateliitti tallissa joutuvat ajelemaan vanhemmilla osilla ja sen takia ei pärjää. Nyt totuus paljastui valitettavasti!

14

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle pettymys?

      Olet tämän palstan ehdoton ykkös-dorka, jolle tämä ei suinkaan ollut mikään pettymys. Tuliko ihan housuun...AAAH!

      • ihmetteliä....

        No, mitenkäs tämä äskeinen liittyy kilvanajoon???


    • #36#

      Onko 7. sija huono MM sarjan osakilpailussa? Mikäs olis riittävän hyvä että murukin olis tyytyväinen?

      • mopokuru

        Jos Kallion tuurattava ajeli jatkuvasti noille sijoituksilla samalla vehkeellä, niin miksei Mika ?


      • #36#
        mopokuru kirjoitti:

        Jos Kallion tuurattava ajeli jatkuvasti noille sijoituksilla samalla vehkeellä, niin miksei Mika ?

        Niin miksei Kentakin poikakin ajele niille sijoille vaikka on jo tuota kokemusta aikaslailla enemmän motogepukoista kuin Kalliolla ?


      • amerikkalainen--inkeri
        #36# kirjoitti:

        Niin miksei Kentakin poikakin ajele niille sijoille vaikka on jo tuota kokemusta aikaslailla enemmän motogepukoista kuin Kalliolla ?

        No ainakin se on nopeampi kuin kallio ja toisaalta täällä ei ole kukaan väittänytkään, että kentakilaisella olisi asiaa palkintopalliille toisin kuin on erään numero #36# osalta. Täällähän on hypetetty ja länkytetty varmasta mitallista ym. ym. Tosin nyt on jo lähes uskonnolliseen hurmokseen yltänyt huutelu hiljentynyt kun on nähty mihin Kallio todella pystyy.


      • #36#
        amerikkalainen--inkeri kirjoitti:

        No ainakin se on nopeampi kuin kallio ja toisaalta täällä ei ole kukaan väittänytkään, että kentakilaisella olisi asiaa palkintopalliille toisin kuin on erään numero #36# osalta. Täällähän on hypetetty ja länkytetty varmasta mitallista ym. ym. Tosin nyt on jo lähes uskonnolliseen hurmokseen yltänyt huutelu hiljentynyt kun on nähty mihin Kallio todella pystyy.

        No ainakin sinä (spede) olet varmaankin nopein kaikista... niki sitävastoin on ihan mestarimiehiä lähimenneisyydestä eikä nyt ainakaan vielä ole ihan kierroksella Mikaa ohittanut. Kunhan härmän mies saa samat kokemukset nelarista niin luultavasti ehtii samaan kyytiin kun kentakki. Muttei se tietenkään sinulle riitä.


      • 20+14=33
        #36# kirjoitti:

        No ainakin sinä (spede) olet varmaankin nopein kaikista... niki sitävastoin on ihan mestarimiehiä lähimenneisyydestä eikä nyt ainakaan vielä ole ihan kierroksella Mikaa ohittanut. Kunhan härmän mies saa samat kokemukset nelarista niin luultavasti ehtii samaan kyytiin kun kentakki. Muttei se tietenkään sinulle riitä.

        No mitäs sä (vatipää) täällä taas pillität, sulla on ihan liian kiree pipo, höllää sitä niin ehkä se itkukin siitä loppuu.

        "olet varmaankin nopein kaikista"
        No tuskin nyt kuitenkaan vai tykkääks nii. Tai ei sitä tiiä, ehkä mä oon. Olishan se ihan eri juttu olla Varma Nopein kuin Kaino Pein. Entäs sitte.


        "vielä ole ihan kierroksella Mikaa ohittanut"
        Ei ole ei, mutta olenko moista muka väittänyt.

        "luultavasti ehtii samaan kyytiin kun kentakki."
        Voi olla, mutta entäs sitte.



        "Muttei se tietenkään sinulle riitä. "
        Tuota tuota, en ole esittänyt Kalliolle mitään vaatimusta pärjäämisestä eli miksi sen pitäisi mulle riittää tai olla riittämättä. Tosin jotkut muut ovat täällä varmuudella vakuuttaneet Kallion olevan jos ei nyt maailmanmestari niin ainakin palkintopalleilla ja heille se voi olla pettymys.

        Minä olen realisti ja mulle kyllä riittää vaikka Kallio olis koko loppuelämänsä siellä sijoilla 10-15. Toivon toki, että suomalaisia nähtäisiin kärkisijoilla, mutta en ole koskaan sellaista vaatinut. Ne vaatimukset ovat täällä esittäneet ihan muut kuin minä.


        et silleeeeeeeeeee


      • #36#
        20+14=33 kirjoitti:

        No mitäs sä (vatipää) täällä taas pillität, sulla on ihan liian kiree pipo, höllää sitä niin ehkä se itkukin siitä loppuu.

        "olet varmaankin nopein kaikista"
        No tuskin nyt kuitenkaan vai tykkääks nii. Tai ei sitä tiiä, ehkä mä oon. Olishan se ihan eri juttu olla Varma Nopein kuin Kaino Pein. Entäs sitte.


        "vielä ole ihan kierroksella Mikaa ohittanut"
        Ei ole ei, mutta olenko moista muka väittänyt.

        "luultavasti ehtii samaan kyytiin kun kentakki."
        Voi olla, mutta entäs sitte.



        "Muttei se tietenkään sinulle riitä. "
        Tuota tuota, en ole esittänyt Kalliolle mitään vaatimusta pärjäämisestä eli miksi sen pitäisi mulle riittää tai olla riittämättä. Tosin jotkut muut ovat täällä varmuudella vakuuttaneet Kallion olevan jos ei nyt maailmanmestari niin ainakin palkintopalleilla ja heille se voi olla pettymys.

        Minä olen realisti ja mulle kyllä riittää vaikka Kallio olis koko loppuelämänsä siellä sijoilla 10-15. Toivon toki, että suomalaisia nähtäisiin kärkisijoilla, mutta en ole koskaan sellaista vaatinut. Ne vaatimukset ovat täällä esittäneet ihan muut kuin minä.


        et silleeeeeeeeeee

        Spedellä palaa näemmä käämi...... Et silleeeeeeeee siinä nyt sitten taas kävi.


      • Toi amis selittelee sanomisiaan
        20+14=33 kirjoitti:

        No mitäs sä (vatipää) täällä taas pillität, sulla on ihan liian kiree pipo, höllää sitä niin ehkä se itkukin siitä loppuu.

        "olet varmaankin nopein kaikista"
        No tuskin nyt kuitenkaan vai tykkääks nii. Tai ei sitä tiiä, ehkä mä oon. Olishan se ihan eri juttu olla Varma Nopein kuin Kaino Pein. Entäs sitte.


        "vielä ole ihan kierroksella Mikaa ohittanut"
        Ei ole ei, mutta olenko moista muka väittänyt.

        "luultavasti ehtii samaan kyytiin kun kentakki."
        Voi olla, mutta entäs sitte.



        "Muttei se tietenkään sinulle riitä. "
        Tuota tuota, en ole esittänyt Kalliolle mitään vaatimusta pärjäämisestä eli miksi sen pitäisi mulle riittää tai olla riittämättä. Tosin jotkut muut ovat täällä varmuudella vakuuttaneet Kallion olevan jos ei nyt maailmanmestari niin ainakin palkintopalleilla ja heille se voi olla pettymys.

        Minä olen realisti ja mulle kyllä riittää vaikka Kallio olis koko loppuelämänsä siellä sijoilla 10-15. Toivon toki, että suomalaisia nähtäisiin kärkisijoilla, mutta en ole koskaan sellaista vaatinut. Ne vaatimukset ovat täällä esittäneet ihan muut kuin minä.


        et silleeeeeeeeeee

        "Tuota tuota, en ole esittänyt Kalliolle mitään vaatimusta pärjäämisestä"
        Ai et vai???? (11.9.2009 08:21 Sijat 2-4Jos Kallion tuurattava ajeli jatkuvasti noille sijoituksilla samalla vehkeellä, niin miksei Mika ?)


      • 1+4=6
        Toi amis selittelee sanomisiaan kirjoitti:

        "Tuota tuota, en ole esittänyt Kalliolle mitään vaatimusta pärjäämisestä"
        Ai et vai???? (11.9.2009 08:21 Sijat 2-4Jos Kallion tuurattava ajeli jatkuvasti noille sijoituksilla samalla vehkeellä, niin miksei Mika ?)

        sorry nyt vaan poika, mutta älä väitä minun kirjoittamikseni viestejä joita en ole kirjoittanut.
        Sorry.


      • 19+7=25
        #36# kirjoitti:

        Spedellä palaa näemmä käämi...... Et silleeeeeeeee siinä nyt sitten taas kävi.

        Taitaa Kallion esitykset närästää niin paljon 36:sta ettei pysty enää muuta kuin nimittelemään ja vittuilemaan. Sama juttu inkerin kanssa kun jäi väittelyssä alakynteen niin johan solvaaminen alkoi ja itse asia jäi.

        Sääliksi käy näitä nyyhkiviä ressukoita.


      • #36#
        19+7=25 kirjoitti:

        Taitaa Kallion esitykset närästää niin paljon 36:sta ettei pysty enää muuta kuin nimittelemään ja vittuilemaan. Sama juttu inkerin kanssa kun jäi väittelyssä alakynteen niin johan solvaaminen alkoi ja itse asia jäi.

        Sääliksi käy näitä nyyhkiviä ressukoita.

        No kun ei Kallion esitykset närästä, päinvastoin! Hienoa että suomalainen on kilpailemassa huipputasolla jo liian pitkäksi venyneen tauon jälkeen. Ihmetyttää vaan ihan helevetisti kun täällä "amiksen asiantuntijat" puhuu peetä ja ovat heppi pystyssä ja suu vaahdossa hehkuttamassa ja toivomassa että poika epäonnistuis. Mika on kuitenkin pystynyt tekemään jo sen mitä kukaan suomalainen ei ole Pentti Korhosen jälkeen pystynyt tekemään eli ottamaan MM-osakilpailuvoiton ja voittoja on jo kahdessakin luokassa.


    • joebar

      vittu, mee ite ajaan. Kaikenlaisia urpoja täällä kritisoi Mikan ajamisia: Eiköhän noi 125 & 250 näyttänyt mihin hän pystyy: Ei mitään jonossa ajalemista tai tallipäälliköiltä tulevia kolarointikäskyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe