Olisi syytä tutkia onko Tertun tarinat Espanjassa asumisesta 20 vuotta ja ulkomaalaisista miehistään siellä totta.
Vappu Pimiäkin kyseli Tertulta toistuvasti kauanko sinä asuitkaan siellä Espanjassa.
Aivan kuin epäilisi Terun tarinaa.
Terttu Espanjassa
4
499
Vastaukset
- paremmin...
ettei vaan olisi ollut lataamossa Suomessa.
- Da daa
Miksi on syytä tutkia pitääkö Tertun puheet paikkansa? Ketä kiinnostaa?
Tutkitaanko samalla kaikkien muidenkin asukkaiden puheet. Eihän valehtelu ja paskanpuhuminen ole bb talossa kiellettyä.- Se siitä
Eikös harvinaisen moni joka alkaa tukeutua jos mihinkin uskontoon ja julistaa Herraa, on hiukan......
Käyttävät sanaa välineinä.
Useimmat ovat eläneet hurjasti ennen, Tepan poikakin tuli uskoon vankilassa.
Ja mitäs se Meidän Oma Pikkuinen Terttumme, oli muka niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
kauhuissaan Valjakkalan erehtymisestä.
Uhkasi oikein oikeustoimilla.
- Mestarietsivämies
Täh? Miksi muka pitäisi tutkia? Tutki itse jos kiinnostaa. Mitäs sitten, vaikka ei olisi ihan totta puhunutkaan? Ei missään lue, että et saa liiotella tai kertoa höpöhöpö-juttuja.
Naurattaa kun jotkut kuvittelevat että määräävät jotenkin mitä asukit saavat tehdä tai puhua. Kuka teistä muka jonkun pomon teki? Eivät ne asukit teidän käskyvallassanne ole, vaikka kuinka saisitte voimantuntoa siitä kun saatte äänestää plussaa tai miinusta pikku kännyköillänne.
Vai oikein "syytä tutkia"? Heh! Palkkaa ihmeessä vaikka joku yksityisetsivä asiaa selvittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883