Miten poikiin tekee vaikutuksen?

joouupjuu

Niin eli miten tyttö vois tehdä poikaan vaikutuksen? Kertoilkaa semmosia vinkkejä pojat, miten te kiinnostuisitte. ;)

18

2686

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bodari007

mulle ainaki jos näyttää habaa

• Piatttsss

Näytät tissit, niin eiköhän ne pojat oo heti muna pystyssä.

• mutta ehdit ensin

just sanoa

• -----------------------------

Vaikka en jätkä oo niin vastailenpa silti. :D

Kyl suurin osa jätkist pitää semmosest tytöst, joka on oma ittensä eikä esitä mitään mitä ei oo.
      Ulkonäkö on tietty toine juttu mil sen vaikutuksen voi tehdä, huolehdi hygieniasta ettet mee niitä jätkiä iskeen paskasilla hiuksilla ja hien hajusena. ;) pieni vinkki vaan.

• slipknot555666

...vilauttaa vähä tussua.

• poika-90

Ole oma itsesi.

Ja näytä pojalle, että olet itse kiinnostunut hänestä. Eli jos menet juttelemaan, niin älä rupea kirjoittamaan tekstiviestiä kaverillesi tms. kesken juttutuokion. Keskity siihen mitä teet. Keskity poikaan. Osoita hänelle, että viihdyt hänen seurassaan.

• X D

ole oma itsesi tai ainaki mä välil teen niin et pidän niidenkaa hauskaa ja se toimi tai mulla ainaki

ps- oonätti

pps- kauneudest kärsii

• CaramellAmor

Oot vaa oma itses ja sitä poikaa kohtaa reilu ja mukava. :)) Ja näytät myös etttet oo mikään yksinään nurkkaa vetäytyvä arkajalka, jolle ei kannata ees puhuu ku ei ikinä saa vastausta ;)

• 040404042224442

Jos katsot silmiin ja hymyilet, ja tuut vaikka juttelemaan joskus, siitä mä tykkään.

• poekka3243

Joo, siitä minäkin tykkäisin.

Jos tyttö katsoo silmiin semmosella lempeällä ilmeellä, niin multa ainakin lähtee jalat alta, ja se tyttö jää kyllä pitkäksi aikaa mieleen :)

Eräs neitokainen, jota en valitettavasti edes tunne, katsoikin tässä taannoin mua niin kauniisti ihanilla silmillään, että en sellaista katsetta ole ennen nähnyt... Jos silmät ovat sielun peili, niin siihen tyttöön haluaisin ehdottomasti tutustua...

• Jos kyseessä on ujo poika joka ei paljoa tyttöjen kanssa tekemisissä ole niin pääset hänen päiväuniinsa jo pelkästään juttelemalla, hymyilemällä ja katselemalla häntä. Samat tosiaan pätevät toisiinkin poikiin.

• puju16

Jos tyttö katsoo silmiin semmosella lempeällä ilmeellä, niin multa ainakin lähtee jalat alta, ja se tyttö jää kyllä pitkäksi aikaa mieleen :)

• vieras1001

katso poikaa salamyhkäisesti, käännä pääsi ja hymyile makeasti hiukset kasvojen edessä

• Anonyymi

Sotke hiuksesi meikkaa naamasi rumaksi älä laita hajuvettä tai dödöö laita rumat vaatteet. 😉

• Anonyymi

Näytä tissit.

• Anonyymi

Kannattaa oli hauska sille pojalle itte on kyllä tyttö mutta siis oma itse ja kannattaa hymyillä ja sanoo esim"Moi"

• Anonyymi

Pojan poikani ei halua edes lähestyä tyttöjä, koska hänestä niillä on niin mahdottomat vaatimukset. Kaverilla pitäisi olla miljoonatulot, upea ulkonäkö ja julkkiskaveripiiri. Poika ei täytä näistä vaatimuksista oikeastaan mitään, joten eipä ole surustelukumppaneitakaan ollut.

• Anonyymi

Pukeudu hienoksi ja meikaa siistiksi sut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe