Miten poikiin tekee vaikutuksen?

joouupjuu

Niin eli miten tyttö vois tehdä poikaan vaikutuksen? Kertoilkaa semmosia vinkkejä pojat, miten te kiinnostuisitte. ;)

18

2951

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bodari007

mulle ainaki jos näyttää habaa

• Piatttsss

Näytät tissit, niin eiköhän ne pojat oo heti muna pystyssä.

• mutta ehdit ensin

just sanoa

• -----------------------------

Vaikka en jätkä oo niin vastailenpa silti. :D

Kyl suurin osa jätkist pitää semmosest tytöst, joka on oma ittensä eikä esitä mitään mitä ei oo.
      Ulkonäkö on tietty toine juttu mil sen vaikutuksen voi tehdä, huolehdi hygieniasta ettet mee niitä jätkiä iskeen paskasilla hiuksilla ja hien hajusena. ;) pieni vinkki vaan.

• slipknot555666

...vilauttaa vähä tussua.

• poika-90

Ole oma itsesi.

Ja näytä pojalle, että olet itse kiinnostunut hänestä. Eli jos menet juttelemaan, niin älä rupea kirjoittamaan tekstiviestiä kaverillesi tms. kesken juttutuokion. Keskity siihen mitä teet. Keskity poikaan. Osoita hänelle, että viihdyt hänen seurassaan.

• X D

ole oma itsesi tai ainaki mä välil teen niin et pidän niidenkaa hauskaa ja se toimi tai mulla ainaki

ps- oonätti

pps- kauneudest kärsii

• CaramellAmor

Oot vaa oma itses ja sitä poikaa kohtaa reilu ja mukava. :)) Ja näytät myös etttet oo mikään yksinään nurkkaa vetäytyvä arkajalka, jolle ei kannata ees puhuu ku ei ikinä saa vastausta ;)

• 040404042224442

Jos katsot silmiin ja hymyilet, ja tuut vaikka juttelemaan joskus, siitä mä tykkään.

• poekka3243

Joo, siitä minäkin tykkäisin.

Jos tyttö katsoo silmiin semmosella lempeällä ilmeellä, niin multa ainakin lähtee jalat alta, ja se tyttö jää kyllä pitkäksi aikaa mieleen :)

Eräs neitokainen, jota en valitettavasti edes tunne, katsoikin tässä taannoin mua niin kauniisti ihanilla silmillään, että en sellaista katsetta ole ennen nähnyt... Jos silmät ovat sielun peili, niin siihen tyttöön haluaisin ehdottomasti tutustua...

• Jos kyseessä on ujo poika joka ei paljoa tyttöjen kanssa tekemisissä ole niin pääset hänen päiväuniinsa jo pelkästään juttelemalla, hymyilemällä ja katselemalla häntä. Samat tosiaan pätevät toisiinkin poikiin.

• puju16

Jos tyttö katsoo silmiin semmosella lempeällä ilmeellä, niin multa ainakin lähtee jalat alta, ja se tyttö jää kyllä pitkäksi aikaa mieleen :)

• vieras1001

katso poikaa salamyhkäisesti, käännä pääsi ja hymyile makeasti hiukset kasvojen edessä

• Anonyymi

Sotke hiuksesi meikkaa naamasi rumaksi älä laita hajuvettä tai dödöö laita rumat vaatteet. 😉

• Anonyymi

Näytä tissit.

• Anonyymi

Kannattaa oli hauska sille pojalle itte on kyllä tyttö mutta siis oma itse ja kannattaa hymyillä ja sanoo esim"Moi"

• Anonyymi

Pojan poikani ei halua edes lähestyä tyttöjä, koska hänestä niillä on niin mahdottomat vaatimukset. Kaverilla pitäisi olla miljoonatulot, upea ulkonäkö ja julkkiskaveripiiri. Poika ei täytä näistä vaatimuksista oikeastaan mitään, joten eipä ole surustelukumppaneitakaan ollut.

• Anonyymi

Pukeudu hienoksi ja meikaa siistiksi sut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      115
      2403
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1453
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      641
      995
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      878
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe