Niin eli miten tyttö vois tehdä poikaan vaikutuksen? Kertoilkaa semmosia vinkkejä pojat, miten te kiinnostuisitte. ;)
Miten poikiin tekee vaikutuksen?
18
2686
Vastaukset
- bodari007
mulle ainaki jos näyttää habaa
- Piatttsss
Näytät tissit, niin eiköhän ne pojat oo heti muna pystyssä.
- mutta ehdit ensin
just sanoa
- -----------------------------
Vaikka en jätkä oo niin vastailenpa silti. :D
Kyl suurin osa jätkist pitää semmosest tytöst, joka on oma ittensä eikä esitä mitään mitä ei oo.
Ulkonäkö on tietty toine juttu mil sen vaikutuksen voi tehdä, huolehdi hygieniasta ettet mee niitä jätkiä iskeen paskasilla hiuksilla ja hien hajusena. ;) pieni vinkki vaan. - slipknot555666
...vilauttaa vähä tussua.
- poika-90
Ole oma itsesi.
Ja näytä pojalle, että olet itse kiinnostunut hänestä. Eli jos menet juttelemaan, niin älä rupea kirjoittamaan tekstiviestiä kaverillesi tms. kesken juttutuokion. Keskity siihen mitä teet. Keskity poikaan. Osoita hänelle, että viihdyt hänen seurassaan. - X D
ole oma itsesi tai ainaki mä välil teen niin et pidän niidenkaa hauskaa ja se toimi tai mulla ainaki
ps- oonätti
pps- kauneudest kärsii - CaramellAmor
Oot vaa oma itses ja sitä poikaa kohtaa reilu ja mukava. :)) Ja näytät myös etttet oo mikään yksinään nurkkaa vetäytyvä arkajalka, jolle ei kannata ees puhuu ku ei ikinä saa vastausta ;)
- 040404042224442
Jos katsot silmiin ja hymyilet, ja tuut vaikka juttelemaan joskus, siitä mä tykkään.
- poekka3243
Joo, siitä minäkin tykkäisin.
Jos tyttö katsoo silmiin semmosella lempeällä ilmeellä, niin multa ainakin lähtee jalat alta, ja se tyttö jää kyllä pitkäksi aikaa mieleen :)
Eräs neitokainen, jota en valitettavasti edes tunne, katsoikin tässä taannoin mua niin kauniisti ihanilla silmillään, että en sellaista katsetta ole ennen nähnyt... Jos silmät ovat sielun peili, niin siihen tyttöön haluaisin ehdottomasti tutustua...
Jos kyseessä on ujo poika joka ei paljoa tyttöjen kanssa tekemisissä ole niin pääset hänen päiväuniinsa jo pelkästään juttelemalla, hymyilemällä ja katselemalla häntä. Samat tosiaan pätevät toisiinkin poikiin.
- puju16
Jos tyttö katsoo silmiin semmosella lempeällä ilmeellä, niin multa ainakin lähtee jalat alta, ja se tyttö jää kyllä pitkäksi aikaa mieleen :)
- vieras1001
katso poikaa salamyhkäisesti, käännä pääsi ja hymyile makeasti hiukset kasvojen edessä
- Anonyymi
Sotke hiuksesi meikkaa naamasi rumaksi älä laita hajuvettä tai dödöö laita rumat vaatteet. 😉
- Anonyymi
Näytä tissit.
- Anonyymi
Kannattaa oli hauska sille pojalle itte on kyllä tyttö mutta siis oma itse ja kannattaa hymyillä ja sanoo esim"Moi"
- Anonyymi
Pojan poikani ei halua edes lähestyä tyttöjä, koska hänestä niillä on niin mahdottomat vaatimukset. Kaverilla pitäisi olla miljoonatulot, upea ulkonäkö ja julkkiskaveripiiri. Poika ei täytä näistä vaatimuksista oikeastaan mitään, joten eipä ole surustelukumppaneitakaan ollut.
- Anonyymi
Pukeudu hienoksi ja meikaa siistiksi sut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875