Miten poikiin tekee vaikutuksen?

joouupjuu

Niin eli miten tyttö vois tehdä poikaan vaikutuksen? Kertoilkaa semmosia vinkkejä pojat, miten te kiinnostuisitte. ;)

18

2798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bodari007

mulle ainaki jos näyttää habaa

• Piatttsss

Näytät tissit, niin eiköhän ne pojat oo heti muna pystyssä.

• mutta ehdit ensin

just sanoa

• -----------------------------

Vaikka en jätkä oo niin vastailenpa silti. :D

Kyl suurin osa jätkist pitää semmosest tytöst, joka on oma ittensä eikä esitä mitään mitä ei oo.
      Ulkonäkö on tietty toine juttu mil sen vaikutuksen voi tehdä, huolehdi hygieniasta ettet mee niitä jätkiä iskeen paskasilla hiuksilla ja hien hajusena. ;) pieni vinkki vaan.

• slipknot555666

...vilauttaa vähä tussua.

• poika-90

Ole oma itsesi.

Ja näytä pojalle, että olet itse kiinnostunut hänestä. Eli jos menet juttelemaan, niin älä rupea kirjoittamaan tekstiviestiä kaverillesi tms. kesken juttutuokion. Keskity siihen mitä teet. Keskity poikaan. Osoita hänelle, että viihdyt hänen seurassaan.

• X D

ole oma itsesi tai ainaki mä välil teen niin et pidän niidenkaa hauskaa ja se toimi tai mulla ainaki

ps- oonätti

pps- kauneudest kärsii

• CaramellAmor

Oot vaa oma itses ja sitä poikaa kohtaa reilu ja mukava. :)) Ja näytät myös etttet oo mikään yksinään nurkkaa vetäytyvä arkajalka, jolle ei kannata ees puhuu ku ei ikinä saa vastausta ;)

• 040404042224442

Jos katsot silmiin ja hymyilet, ja tuut vaikka juttelemaan joskus, siitä mä tykkään.

• poekka3243

Joo, siitä minäkin tykkäisin.

Jos tyttö katsoo silmiin semmosella lempeällä ilmeellä, niin multa ainakin lähtee jalat alta, ja se tyttö jää kyllä pitkäksi aikaa mieleen :)

Eräs neitokainen, jota en valitettavasti edes tunne, katsoikin tässä taannoin mua niin kauniisti ihanilla silmillään, että en sellaista katsetta ole ennen nähnyt... Jos silmät ovat sielun peili, niin siihen tyttöön haluaisin ehdottomasti tutustua...

• Jos kyseessä on ujo poika joka ei paljoa tyttöjen kanssa tekemisissä ole niin pääset hänen päiväuniinsa jo pelkästään juttelemalla, hymyilemällä ja katselemalla häntä. Samat tosiaan pätevät toisiinkin poikiin.

• puju16

Jos tyttö katsoo silmiin semmosella lempeällä ilmeellä, niin multa ainakin lähtee jalat alta, ja se tyttö jää kyllä pitkäksi aikaa mieleen :)

• vieras1001

katso poikaa salamyhkäisesti, käännä pääsi ja hymyile makeasti hiukset kasvojen edessä

• Anonyymi

Sotke hiuksesi meikkaa naamasi rumaksi älä laita hajuvettä tai dödöö laita rumat vaatteet. 😉

• Anonyymi

Näytä tissit.

• Anonyymi

Kannattaa oli hauska sille pojalle itte on kyllä tyttö mutta siis oma itse ja kannattaa hymyillä ja sanoo esim"Moi"

• Anonyymi

Pojan poikani ei halua edes lähestyä tyttöjä, koska hänestä niillä on niin mahdottomat vaatimukset. Kaverilla pitäisi olla miljoonatulot, upea ulkonäkö ja julkkiskaveripiiri. Poika ei täytä näistä vaatimuksista oikeastaan mitään, joten eipä ole surustelukumppaneitakaan ollut.

• Anonyymi

Pukeudu hienoksi ja meikaa siistiksi sut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7152
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7089
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6225
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      88
      5341
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5235
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5130
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4615
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3565
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      301
      3420
    Aihe