Miten poikiin tekee vaikutuksen?

joouupjuu

Niin eli miten tyttö vois tehdä poikaan vaikutuksen? Kertoilkaa semmosia vinkkejä pojat, miten te kiinnostuisitte. ;)

17

2426

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bodari007

      mulle ainaki jos näyttää habaa

    • Piatttsss

      Näytät tissit, niin eiköhän ne pojat oo heti muna pystyssä.

      • mutta ehdit ensin

        just sanoa


    • -----------------------------

      Vaikka en jätkä oo niin vastailenpa silti. :D

      Kyl suurin osa jätkist pitää semmosest tytöst, joka on oma ittensä eikä esitä mitään mitä ei oo.
      Ulkonäkö on tietty toine juttu mil sen vaikutuksen voi tehdä, huolehdi hygieniasta ettet mee niitä jätkiä iskeen paskasilla hiuksilla ja hien hajusena. ;) pieni vinkki vaan.

    • slipknot555666

      ...vilauttaa vähä tussua.

    • poika-90

      Ole oma itsesi.

      Ja näytä pojalle, että olet itse kiinnostunut hänestä. Eli jos menet juttelemaan, niin älä rupea kirjoittamaan tekstiviestiä kaverillesi tms. kesken juttutuokion. Keskity siihen mitä teet. Keskity poikaan. Osoita hänelle, että viihdyt hänen seurassaan.

    • X D

      ole oma itsesi tai ainaki mä välil teen niin et pidän niidenkaa hauskaa ja se toimi tai mulla ainaki



      ps- oonätti

      pps- kauneudest kärsii

    • CaramellAmor

      Oot vaa oma itses ja sitä poikaa kohtaa reilu ja mukava. :)) Ja näytät myös etttet oo mikään yksinään nurkkaa vetäytyvä arkajalka, jolle ei kannata ees puhuu ku ei ikinä saa vastausta ;)

    • 040404042224442

      Jos katsot silmiin ja hymyilet, ja tuut vaikka juttelemaan joskus, siitä mä tykkään.

      • poekka3243

        Joo, siitä minäkin tykkäisin.

        Jos tyttö katsoo silmiin semmosella lempeällä ilmeellä, niin multa ainakin lähtee jalat alta, ja se tyttö jää kyllä pitkäksi aikaa mieleen :)

        Eräs neitokainen, jota en valitettavasti edes tunne, katsoikin tässä taannoin mua niin kauniisti ihanilla silmillään, että en sellaista katsetta ole ennen nähnyt... Jos silmät ovat sielun peili, niin siihen tyttöön haluaisin ehdottomasti tutustua...


    • Jos kyseessä on ujo poika joka ei paljoa tyttöjen kanssa tekemisissä ole niin pääset hänen päiväuniinsa jo pelkästään juttelemalla, hymyilemällä ja katselemalla häntä. Samat tosiaan pätevät toisiinkin poikiin.

    • puju16

      Jos tyttö katsoo silmiin semmosella lempeällä ilmeellä, niin multa ainakin lähtee jalat alta, ja se tyttö jää kyllä pitkäksi aikaa mieleen :)

    • vieras1001

      katso poikaa salamyhkäisesti, käännä pääsi ja hymyile makeasti hiukset kasvojen edessä

    • Anonyymi

      Sotke hiuksesi meikkaa naamasi rumaksi älä laita hajuvettä tai dödöö laita rumat vaatteet. 😉

    • Anonyymi

      Näytä tissit.

    • Anonyymi

      Kannattaa oli hauska sille pojalle itte on kyllä tyttö mutta siis oma itse ja kannattaa hymyillä ja sanoo esim"Moi"

    • Anonyymi

      Pojan poikani ei halua edes lähestyä tyttöjä, koska hänestä niillä on niin mahdottomat vaatimukset. Kaverilla pitäisi olla miljoonatulot, upea ulkonäkö ja julkkiskaveripiiri. Poika ei täytä näistä vaatimuksista oikeastaan mitään, joten eipä ole surustelukumppaneitakaan ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5145
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3237
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe