huutonetissä kohde 114365031. Korkein huuto 1300 nyt. Messupyörä ollu.
Vastaukset 2
- motolaattori
vain sen verran ettei sitä sillä myydä. arvaan jo katsomattakin. jos kyseessä pyörä, niin katso onko sama myynnissä esim. nettimotossa. sieltä näet mitä se maksaa eikä tarvi arvailla. jos tuntuu kohtuulliselta hinnalta niin osta pois. sieltähän näkee mitä vastaavista pyydetään. siis nimenomaan pyydetään.....
- Ketola
katottu on mutta vertailu ei oo helppoo. Hinta haitari 2-4 tonnia. Toisilla ajettu vähempi. Tota ei oo siellä eikä ihan vastaavaakaan. Toi huutonetin pyörä on ollu joku messumalli vuonna 98.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649