Mennään Pariisin kautta honkkariin , jäis aikaa koneen vaihdossa 7 tuntia.
Vastaukset 4
- käymään La Tour Eiffelissä
Unohda koko juttu ! Kentät ovat kaukana (molemmat), tee vaan virtuaalimatka Pariisiin, yhtä hyvin näkisit Pariisin tärkeimmät kohteet Riemukaaten päältä. Kas, kun kysysynyt, ehtiikö käydä Louvessa katsomassa "Monna Liisaa" ?
- ehtiiehtii
Kyllähän tossa nyt Eiffelillä kerkeis poiketa, CDG:ltä pikkasen reilu tunti tornille julkisilla. Jos laskee 3 tuntia yhteensä meno-paluuseen, niin ainakin tornin juurelle ehtii, ei kuitenkaan ehkä jonottaa huipulle asti.
- lepäämiseen
CD kentällä pääset ilmastoituun ravintolaan "verhojen takaa", on valkoista nahkaa penkit, se ei ole ihan "rahvaan puoli", mutta tarjoilu on ilmaista, Air Francen piikkiin, yritä löytää verhon takaa hissi sinne, ei ole opastettu reitti. Hauskaa ruokailuhetkiä ja se 5-7 lajin lista vie aikaa sekä muista vaihtaa kunnon viini juustotarjottimen tullessa pöytään (katso vuosikerta, tarvittaessa, jos ei ole hyvä, palauta se). Se makea leivos pitää myös syödä (jälkiruoka) konjakin tai calvadosin jälkeen, ettei väsytä.
- sori jos snobbailen
hyvä viini alkupalojen ja pääruoan kanssa. Vahvojen juustojen maku kuitenkin peittää viinin hienommat vivahteet, joten krouvimpikin viini käy juustojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451