Osaisiko joku kertoa.
Mulla oli 13v Collie uros joka oli pennusta asti aika vihainen, kukaan ei voinut koskea sitä
kuin minä, se oli joka ainoalle vieraalle vihainen ja olis varmaan hyökännyt päälle jos olisi päässyt,
sen kanssa piti olla tosi varovainen joka paikassa.
Luin jostain että jos koiraa hakataan siitä tulee vihainen, no tässä tapauksessa se ei pidä paikkaansa.
Ostin sen ilman papereita kasvattajalta joka oli minusta aika omituinen, ja kertoi että ei voinut rekiströidä
sitä koska sen emä oli liian vanha, se pitää paikkansa varmaan mutta jälkeen päin tajusin
Että eihän soopelia ja bluemerlee voikkaan riksteröidä ja sen emä näytti kyllä todella nuorelta 11vuotiaaksi.
Kuitenkin koira oli minulle hyvin rakas.
Haluan tietää
4
268
Vastaukset
- koirasi
oli liian nuori, kun sait sen. Kun pentu vieroitetaan emästä liian aikaisin, myöhemmin tulee käytösongelmia.
- potaato
"jälkeen päin tajusin Että eihän soopelia ja bluemerlee voikkaan riksteröidä"
Siis mitä? Miten niin ei muka voi?
"Kasvattaja" on todennäköisesti ollut joku pentutehtailija joka on myynyt sinulle "rotukoiran" alle luovutusikäisenä. Rekisteröimättömyys voi johtua monesta syystä, ehkä koiran emällä oli teetetty liian monta pentuetta, emä ja isä olivat lähisukulaisia (selittäisi käytösongelmatkin) tai vastaavaa.
Miksi kysyt vasta nyt kun koira (ilmeisesti) on jo kuollut? Mikä "kasvattajan" kasvattajanimi oli? - Ainakin lähes samanlaisen tarinan
ja samaantyyliin kirjoitunkin olen täältä lukenut aiemmin eli... Mietin vain, että mitähän kirjoituksellasi haet.
- luuleti
Kirjoitin tänne aikaisemmin kysyessäni nahka-colliesta. Mutta meillä tämä yksilö oli kaiketi vain luonnevikainen, koska paperit oli, oikeaan aikaan luovutettu ja ei ollut kipukoira. Hermoradassa siis oli vikaa. Koiraan pystyi koskemaan ainoastaan vanhempani ja mummo. Eli kuitenkin koko elämänsä loppuun asti, vikataoahtumista huolimatta. Sen sisaret eivät olleet yhtä onnekaiti :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988