Muistatko silloinkin

enkelin-tuli

kun iho koskettaa toista
ikävää...kaipausta
kun kaikki on hyvin
kosketan...sitä ei mikään poista.

8

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumileijona

      Muistan kun rauhoitun,
      muistan kun häly päivän tai työn,
      ei ole läsnä.
      Muistan sen sillä vain yksi ,
      on koskenut minua siten.
      Minä uskon että kehoni muistaa,
      vaikka mieleni sen voisi unohtaa.

      • enkelin-tuli

        oikeassa olet
        niin monta kosketusta kuin ihmistäkin
        jokaisella on omanlaisensa
        kuka sanoin
        kuka kosketuksena iholla
        ja niin monta tapaa
        kiitos sinulle...ja toivotan hyvää illan jatkoa
        ja yötä...uni hiveltäköön napaa.


      • lumileijona
        enkelin-tuli kirjoitti:

        oikeassa olet
        niin monta kosketusta kuin ihmistäkin
        jokaisella on omanlaisensa
        kuka sanoin
        kuka kosketuksena iholla
        ja niin monta tapaa
        kiitos sinulle...ja toivotan hyvää illan jatkoa
        ja yötä...uni hiveltäköön napaa.

        Yön pimeimpinä hetkinä,
        mä tunsin sen mua koskevan ja silmät kiinni .
        Mä odotan.
        Mitä tekee se nyt,
        se miksi on tuossa noin kiihtynyt.
        Siinä se nyt äheltää ja nappeja yö paidastain koittaa räplätä,
        mut kun on niin pimeää.
        Nyt pääsi se paidasta,
        on pöksyt vielä jalassa,
        jos hieman pakaroita nostatan ja ankaraa touhuaan helpotan.
        No mutta saakeli, tuo likka on oikea epeli.
        ei tahdo se housuja poistakkaan ,
        vaan napaa pirulainen alkoi kaivamaan.


      • enkelin-tuli
        lumileijona kirjoitti:

        Yön pimeimpinä hetkinä,
        mä tunsin sen mua koskevan ja silmät kiinni .
        Mä odotan.
        Mitä tekee se nyt,
        se miksi on tuossa noin kiihtynyt.
        Siinä se nyt äheltää ja nappeja yö paidastain koittaa räplätä,
        mut kun on niin pimeää.
        Nyt pääsi se paidasta,
        on pöksyt vielä jalassa,
        jos hieman pakaroita nostatan ja ankaraa touhuaan helpotan.
        No mutta saakeli, tuo likka on oikea epeli.
        ei tahdo se housuja poistakkaan ,
        vaan napaa pirulainen alkoi kaivamaan.

        sait naurun aikaan
        vai napaa alkoi kaivaa
        eikä mitä...
        aamuun herätyksen....ja sitä
        vielä pirulainen...
        taidat olla...oikea epeli kirjoittajaksi.
        Kiitos Sinulle.


    • ihoasi vain hyväillen,
      tuo hellä ja viileä käsi
      puhuu kielillä rakkauden.

      Vaikka tähtemme ei aina loista
      kun tyynylle laskemme pään,
      ei rakasta löydy niin toista
      yksin muistojen iltaani jään.

      Tervehdys nii että mätkähti.
      Älä sie enkuli välitä,
      haavoja täynnä on elämä
      silti ollaan vielä hengissä.

      Iloa ja valoa Sinulle ystäväni!

      T: Jokke

      • enkelin-tuli

        on paras lääke moneen vaivaan
        yksin ei tarvitse miettiä
        tai napaa kaivaa

        niin se vaan on
        että jokainen kuljettaa mukanaan rekeä..
        oli se sitten painava tai keveä

        joskus se lämpö ja läheisyys toisen
        poistaa...murheen ja ajatuksen moisen
        riittää kun on hyvä mieli

        aijon tulla viereesi uudestaan....
        Kiitos sinulle kauniista vasta runosta.


    • lindalinda1

      että tämä runosi on ehdottoman upea !

      Toisenlaista Sinua,
      jota ihastellen luin ja nautin.

      • enkelin-tuli

        jos kaiken kirjoittasi mitä mielessä pyörii
        olisi se varmasti sellainen sekamelska
        mutta, en edes tiedä olenko kirjoittanut vain yhden tyyppisiä
        kirjoitan fiilis pohjalla...
        osa on siitä mitä näen ja koen
        osa taas voi viedä päivien...viikkojen tai vuosien päähän
        en ajattele siinä kirjoittaessani...se lähteen vain yhdestä sanasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe