Hands free antennina?

Jaana taas :((

Hei! Olen ostanut uuden Sony ericssonin ja se on matkalla postissa. Siinä ei olekaan mukana niitä hands free kuulokkeita!!!
Nyt ajattelin että voinko käyttää tuota vanhemman Sony Ericssonin hands freetä kuin antennina tässä uudessakin? Se vanha on vain yksi nappikuuloke ja mono ja tämä uusi puhelin on stereo.

1

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SE käyttäjä

"voinko käyttää tuota vanhemman Sony Ericssonin hands freetä kuin antennina tässä uudessakin?"

Voit, jos liitintyyppi on sama.

Vanhempaa liitintyyppiä käyttivät kaikki Sony Ericssonit K600i -malliin saakka eli K600i ja sitä vanhemmat Sony Ericssonit (esim. T68i) sekä ennen Sony Ericssonia uudehkot Ericssonit (esim. R320s, R380e, T65 jne).

Uudempaa liitintyyppiä käyttävät kaikki Sony Ericssonit K610 -mallista alkaen.

Eli nyt uutena myytävistä Sony Ericssoneista kaikki käyttävät uudempaa liitintyyppiä.

Jos myös vanha Sony Ericsson -puhelimesi käyttää uudempaa liitintyyppiä, voit käyttää sen hands freetä antennina (vain mono), muussa tapauksessa et voi.

Koska Sony Ericsson itse ei vaivaudu kertomaan taulukkomuotoisesti missä malleissa on käytetty mitäkin liitintyyppiä, tuon tiedon haku on hieman hankalaa, mutta esim. Biltema ja Clas Ohlsson myyvät Hands Freetä Sony Ericsson -puhelimiin, joten heidän luetteloissaan on listattu puhelinmalleja ja se, mikä liitin sopii mihinkin, Clas Ohlssonin luettelossa jopa kuva liittimestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe