Miten kiinnittää pojan huomio?

eveliinaa93

Olen siis 16w lukioa ensimmäistä vuotta käyvä tyttö. Olen tässä nyt jonkin aikaa tarkkaillut yhtä hyvännäköistä poikaa, mutta en tiedä miten lähestyä. Poika on välillä pelaamassa korttia kavereineen kaappini lähellä, ja siitä ohi kulkiessani yritän hieman hymyillä. Olen hyvin ujo, joten tulee olemaan hankalaa tehdä mitää aloitetta. : /

Miten siis kiinnittää pojan huomio? Pitäisikö vain mennä juttelemaan?

105

13247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heheeeee

      nosta paitaa ni eiköhän se siitä...

      • Suomi24 - Kansalaist

        Suomi24 - Kansalaist


      • Anonyymi
        Suomi24 - Kansalaist kirjoitti:

        Suomi24 - Kansalaist

        Miten saan iso siskolle sen ihastuksen koska se on sen ensimmäinen ihastus


    • dfgdfgdfgdfgaaaaaaaaamen

      Meet siihen sen olan taakse kun oot menossa kaapille ja kuiskaat jotain kivaa sen korvaan. Joko säikähtää tai sitten ottaa sen läpällä jnejne.

      Ainakin kiinnität sen huomion.

      Toki voit myös mennä reippaasti puhumaan sille jotain, tai sitten voi "vahingossa" pudottaa jotain kamaa sen niskaan kun oot menossa sinne kaapilles. Jälleen suuttuu tai ottaa sen ok, riippuu henkilöstä. (älä pudota mitään liian isoa tai painavaa etenkään päähän tai genitaalialueelle, muuten ei sano mitään vähään aikaan tai alkaa karjua tai vinkua, tai vaikka molempia.)

      Mutta jälleen kiinnität sen huomion.

      En suosittele kaikkia ihmisiä kokeilemaan, jos kanttia löytyy niin siitä vaan.

    • lllllllllllllllllll

      Se kirjoitetaan lukiota käyvä. Mut hei, voisit pyytää jonkun kaverisi kanssa, että pääsettekö mukaan peliin, jos ne pelaa joskus myöhemminkin :)

    • Don Juan Hermoso

      Mene korttipeliin mukaan ja katso poikaa silmiin ja hymyile, ei jää tyhmemmältäkään huomaamatta. Korttipeli ei välttämätön

      Vielä oppitunti rohkeudesta - "en uskalla" on huonoin mahdollinen syy olla tekemättä niinkuin oma sydän sanoo. Tsemppiä =)

      • [tuntematon]

        Olen rakastanut yhtä poikaa jo todella kauan, ja olen melko varma, että hänkin tykkää minusta. Mutta ongelmani on, etten uskalla katsoa häntä liian pitkään.... Lisäksi luokallani on yksi tyttö, joka on pilannut kaikki suhteeni, joten jos hän saisi tietää tunteeni rakastani kohtaan, olisin jo potkittu maan alle. Poika on minulle todella tärkeä, enkä todellakaan halua menettää häntä joidenkin juorujen takia.....

        Niin, ja jos nyt joku mies voisi vastata tähän kysymykseen: Haittaako poikia, jos tyttö on kurvikas? Minusta jotenkin tuntuu, että kaikki pojat tykkäävät vain kukkakepeistä ja kävelevistä tuhkakupeista... Itselläni riittää kurveja koko vaikka koko Suomelle, en polta, takamukseni on hehtaarin kokoinen ja rintani kookkaat :( Yyh, enkä todellakaan tykkää yhtään *sniif* elikkä jos joku viitsisi vastata tähän, olisin enemmän kuin kiitollinen


      • ngjhk
        [tuntematon] kirjoitti:

        Olen rakastanut yhtä poikaa jo todella kauan, ja olen melko varma, että hänkin tykkää minusta. Mutta ongelmani on, etten uskalla katsoa häntä liian pitkään.... Lisäksi luokallani on yksi tyttö, joka on pilannut kaikki suhteeni, joten jos hän saisi tietää tunteeni rakastani kohtaan, olisin jo potkittu maan alle. Poika on minulle todella tärkeä, enkä todellakaan halua menettää häntä joidenkin juorujen takia.....

        Niin, ja jos nyt joku mies voisi vastata tähän kysymykseen: Haittaako poikia, jos tyttö on kurvikas? Minusta jotenkin tuntuu, että kaikki pojat tykkäävät vain kukkakepeistä ja kävelevistä tuhkakupeista... Itselläni riittää kurveja koko vaikka koko Suomelle, en polta, takamukseni on hehtaarin kokoinen ja rintani kookkaat :( Yyh, enkä todellakaan tykkää yhtään *sniif* elikkä jos joku viitsisi vastata tähän, olisin enemmän kuin kiitollinen

        kurvikas sillee pepust ja tisseist muttemmä sit muute tiiä... iha sama


      • höpsömakkara
        [tuntematon] kirjoitti:

        Olen rakastanut yhtä poikaa jo todella kauan, ja olen melko varma, että hänkin tykkää minusta. Mutta ongelmani on, etten uskalla katsoa häntä liian pitkään.... Lisäksi luokallani on yksi tyttö, joka on pilannut kaikki suhteeni, joten jos hän saisi tietää tunteeni rakastani kohtaan, olisin jo potkittu maan alle. Poika on minulle todella tärkeä, enkä todellakaan halua menettää häntä joidenkin juorujen takia.....

        Niin, ja jos nyt joku mies voisi vastata tähän kysymykseen: Haittaako poikia, jos tyttö on kurvikas? Minusta jotenkin tuntuu, että kaikki pojat tykkäävät vain kukkakepeistä ja kävelevistä tuhkakupeista... Itselläni riittää kurveja koko vaikka koko Suomelle, en polta, takamukseni on hehtaarin kokoinen ja rintani kookkaat :( Yyh, enkä todellakaan tykkää yhtään *sniif* elikkä jos joku viitsisi vastata tähän, olisin enemmän kuin kiitollinen

        mitä välii jos tyttö on kurvikas eihän me kundit yleensä ajatella hirveesti ulkonäköö siis älä ujostele koska meille on tärkeetä minkälainen luonne on ja kaikkee sellasta


      • hullunaBilliin
        höpsömakkara kirjoitti:

        mitä välii jos tyttö on kurvikas eihän me kundit yleensä ajatella hirveesti ulkonäköö siis älä ujostele koska meille on tärkeetä minkälainen luonne on ja kaikkee sellasta

        mulla onn brobleema se on kauhee oon 13w tyttö ja oon peruuttamattomasti rakastunut BILL KAULITZIIN se on mun ongelma että se on 8vuotta vanhempi, julkku ,saksalainen ,oon tavannu sen kerran olin kerran tokio hotellin konsertissa se käveli siitä mun ohi parin metrin päästä aloin änkyttää kummasti ja kaaduin siihen rähmälleni se varmaan aatteli "mikä rääpäle pitäski varmaan laittaa keikat koo 18v niin ei pääsis enää tänne" eikä siinä vielä kaikki mun kaveri on yrittäny auttaa mua ihastumaan johonki muuhun kundiin mutta mää en saa yöllä unta ja kuuntelen koko ajan th:ta yöllä vähän niinku suklaan syönti jos masentaa ja pussailen mun julisteita nään myös ihania unia että se rakastaa mua sitten herrään ja itken ku se ei ollukkaan totta p.s.jos oot tarkka niin kirjotin kiireellä ja en laittanu pisteitä enkä muuta sellasta


      • sad =(
        hullunaBilliin kirjoitti:

        mulla onn brobleema se on kauhee oon 13w tyttö ja oon peruuttamattomasti rakastunut BILL KAULITZIIN se on mun ongelma että se on 8vuotta vanhempi, julkku ,saksalainen ,oon tavannu sen kerran olin kerran tokio hotellin konsertissa se käveli siitä mun ohi parin metrin päästä aloin änkyttää kummasti ja kaaduin siihen rähmälleni se varmaan aatteli "mikä rääpäle pitäski varmaan laittaa keikat koo 18v niin ei pääsis enää tänne" eikä siinä vielä kaikki mun kaveri on yrittäny auttaa mua ihastumaan johonki muuhun kundiin mutta mää en saa yöllä unta ja kuuntelen koko ajan th:ta yöllä vähän niinku suklaan syönti jos masentaa ja pussailen mun julisteita nään myös ihania unia että se rakastaa mua sitten herrään ja itken ku se ei ollukkaan totta p.s.jos oot tarkka niin kirjotin kiireellä ja en laittanu pisteitä enkä muuta sellasta

        moi oon 14 v tyttö ja poikkikseni pettää minua hän ei sano sitä suoraan mutta olen nähnyt hänen tekevän niin :kävelen tiellä parhaan ystäväni kanssa.Olemme tulossa elokuvista ja olemme menossa syömään näen yhden meidän koulun tytön (oppilaskunnan puheenjohtajan) hän on hyvä ystäväni joten vilkutan hänelle hän katsoo minua tyrmistyneenä ja nolona huomaan jonkun pojan tulevan hänen luokseen ja muhinoivan hänen kanssaan huomaan pojan olevan minun poikaystäväni suutun ja ryntään ystäväni kanssa taksiin .Homman nimi on se että inhoan nyt sitä ystävää joka petti minua poikkikseni kanssa ja myös poikaystävääni en viitsi jättää häntä kun hän on minulle inhottava ja se ystävä joka petti minua haluaisi olla ystäväni mutta minä en hänen en viitsi jättää poikaystävääni miten sanooisin sen hänelle olkaa kilttejä ja vastatkaa


      • KADUN
        sad =( kirjoitti:

        moi oon 14 v tyttö ja poikkikseni pettää minua hän ei sano sitä suoraan mutta olen nähnyt hänen tekevän niin :kävelen tiellä parhaan ystäväni kanssa.Olemme tulossa elokuvista ja olemme menossa syömään näen yhden meidän koulun tytön (oppilaskunnan puheenjohtajan) hän on hyvä ystäväni joten vilkutan hänelle hän katsoo minua tyrmistyneenä ja nolona huomaan jonkun pojan tulevan hänen luokseen ja muhinoivan hänen kanssaan huomaan pojan olevan minun poikaystäväni suutun ja ryntään ystäväni kanssa taksiin .Homman nimi on se että inhoan nyt sitä ystävää joka petti minua poikkikseni kanssa ja myös poikaystävääni en viitsi jättää häntä kun hän on minulle inhottava ja se ystävä joka petti minua haluaisi olla ystäväni mutta minä en hänen en viitsi jättää poikaystävääni miten sanooisin sen hänelle olkaa kilttejä ja vastatkaa

        Ei sen pettäjänkään tilanne helppo ole, varmaan itsekkin tietää tehneensä väärin. Ja kokemusta on, itse olen reilu 13-vuotias ja tunnen oloni huoraksi jo nyt. Menin sänkyyn varatun pojan kanssa joka oli vielä parhaan kaverini veli (y). Tämä poika on 16 ja hän ei tunne lainkaan syyllisyyttä tekemistään asioista. Mutta en voi petoksestani kellekkään kertoa, sillä pilaisin varmasti monen ihmisen elämän. Kuitenkin menetin parhaan ystäväni osittain tämän takia, mutta hän tuskin muille juoruaa tietäen riskit.


      • totuus...
        [tuntematon] kirjoitti:

        Olen rakastanut yhtä poikaa jo todella kauan, ja olen melko varma, että hänkin tykkää minusta. Mutta ongelmani on, etten uskalla katsoa häntä liian pitkään.... Lisäksi luokallani on yksi tyttö, joka on pilannut kaikki suhteeni, joten jos hän saisi tietää tunteeni rakastani kohtaan, olisin jo potkittu maan alle. Poika on minulle todella tärkeä, enkä todellakaan halua menettää häntä joidenkin juorujen takia.....

        Niin, ja jos nyt joku mies voisi vastata tähän kysymykseen: Haittaako poikia, jos tyttö on kurvikas? Minusta jotenkin tuntuu, että kaikki pojat tykkäävät vain kukkakepeistä ja kävelevistä tuhkakupeista... Itselläni riittää kurveja koko vaikka koko Suomelle, en polta, takamukseni on hehtaarin kokoinen ja rintani kookkaat :( Yyh, enkä todellakaan tykkää yhtään *sniif* elikkä jos joku viitsisi vastata tähän, olisin enemmän kuin kiitollinen

        no jos oot kurvikas nii kuka ny ei siitä tykkäisi paitsi jos kurvit eivät ole pojan makua , mutta jos oot hiukan ylipainonen tai enmmänki en kutsis niit kurveiks


      • joku vaan...
        hullunaBilliin kirjoitti:

        mulla onn brobleema se on kauhee oon 13w tyttö ja oon peruuttamattomasti rakastunut BILL KAULITZIIN se on mun ongelma että se on 8vuotta vanhempi, julkku ,saksalainen ,oon tavannu sen kerran olin kerran tokio hotellin konsertissa se käveli siitä mun ohi parin metrin päästä aloin änkyttää kummasti ja kaaduin siihen rähmälleni se varmaan aatteli "mikä rääpäle pitäski varmaan laittaa keikat koo 18v niin ei pääsis enää tänne" eikä siinä vielä kaikki mun kaveri on yrittäny auttaa mua ihastumaan johonki muuhun kundiin mutta mää en saa yöllä unta ja kuuntelen koko ajan th:ta yöllä vähän niinku suklaan syönti jos masentaa ja pussailen mun julisteita nään myös ihania unia että se rakastaa mua sitten herrään ja itken ku se ei ollukkaan totta p.s.jos oot tarkka niin kirjotin kiireellä ja en laittanu pisteitä enkä muuta sellasta

        muaki harmittaa, mul oli sama juttu olin tykänny yhestä laulajasta ja silleen näin ihania unia, mut pojat alko kiusaa mua koulus ku ne sai tietää ketä mä fanitan ja tavallaan tykkäsin... enkä tykkää siitä enään eikä harmita enään ku se tuntuu sittenkin sellaselta oudolta.. -.- toi oli mun stoori *hehe* x) mut yritä toipuu ps.en ollu koskaan nähnyt sitä livenä... oon kade :D


      • gydaa
        hullunaBilliin kirjoitti:

        mulla onn brobleema se on kauhee oon 13w tyttö ja oon peruuttamattomasti rakastunut BILL KAULITZIIN se on mun ongelma että se on 8vuotta vanhempi, julkku ,saksalainen ,oon tavannu sen kerran olin kerran tokio hotellin konsertissa se käveli siitä mun ohi parin metrin päästä aloin änkyttää kummasti ja kaaduin siihen rähmälleni se varmaan aatteli "mikä rääpäle pitäski varmaan laittaa keikat koo 18v niin ei pääsis enää tänne" eikä siinä vielä kaikki mun kaveri on yrittäny auttaa mua ihastumaan johonki muuhun kundiin mutta mää en saa yöllä unta ja kuuntelen koko ajan th:ta yöllä vähän niinku suklaan syönti jos masentaa ja pussailen mun julisteita nään myös ihania unia että se rakastaa mua sitten herrään ja itken ku se ei ollukkaan totta p.s.jos oot tarkka niin kirjotin kiireellä ja en laittanu pisteitä enkä muuta sellasta

        Tähän tuli heti mieleen ratkaisu: Sulje se pois mielestäs, eli:
        -elä kuuntele tokio hotellia enää
        -jos sul on julisteita siitä bändistä/jätkästä nii pois ne
        -koita ajatella jotai muuta ku se tulee mielee, esim. tulevaa koetta, jotai puheenaihetta vaikka kavereiden kanssa, tms.


      • Täysin Turha Komment
        hullunaBilliin kirjoitti:

        mulla onn brobleema se on kauhee oon 13w tyttö ja oon peruuttamattomasti rakastunut BILL KAULITZIIN se on mun ongelma että se on 8vuotta vanhempi, julkku ,saksalainen ,oon tavannu sen kerran olin kerran tokio hotellin konsertissa se käveli siitä mun ohi parin metrin päästä aloin änkyttää kummasti ja kaaduin siihen rähmälleni se varmaan aatteli "mikä rääpäle pitäski varmaan laittaa keikat koo 18v niin ei pääsis enää tänne" eikä siinä vielä kaikki mun kaveri on yrittäny auttaa mua ihastumaan johonki muuhun kundiin mutta mää en saa yöllä unta ja kuuntelen koko ajan th:ta yöllä vähän niinku suklaan syönti jos masentaa ja pussailen mun julisteita nään myös ihania unia että se rakastaa mua sitten herrään ja itken ku se ei ollukkaan totta p.s.jos oot tarkka niin kirjotin kiireellä ja en laittanu pisteitä enkä muuta sellasta

        Ainiin,joskus joku kuunteli Tokio Hotelliaki.Nyt aivan unohtunut kaikilta,enkä muistanu moisen olevan olemassakaan.


      • Tunnenko?
        KADUN kirjoitti:

        Ei sen pettäjänkään tilanne helppo ole, varmaan itsekkin tietää tehneensä väärin. Ja kokemusta on, itse olen reilu 13-vuotias ja tunnen oloni huoraksi jo nyt. Menin sänkyyn varatun pojan kanssa joka oli vielä parhaan kaverini veli (y). Tämä poika on 16 ja hän ei tunne lainkaan syyllisyyttä tekemistään asioista. Mutta en voi petoksestani kellekkään kertoa, sillä pilaisin varmasti monen ihmisen elämän. Kuitenkin menetin parhaan ystäväni osittain tämän takia, mutta hän tuskin muille juoruaa tietäen riskit.

        Asutko aika keski suomessa? Kupoin lähellä,muttet ihan kuopiossa?:D


      • Häpeän
        hullunaBilliin kirjoitti:

        mulla onn brobleema se on kauhee oon 13w tyttö ja oon peruuttamattomasti rakastunut BILL KAULITZIIN se on mun ongelma että se on 8vuotta vanhempi, julkku ,saksalainen ,oon tavannu sen kerran olin kerran tokio hotellin konsertissa se käveli siitä mun ohi parin metrin päästä aloin änkyttää kummasti ja kaaduin siihen rähmälleni se varmaan aatteli "mikä rääpäle pitäski varmaan laittaa keikat koo 18v niin ei pääsis enää tänne" eikä siinä vielä kaikki mun kaveri on yrittäny auttaa mua ihastumaan johonki muuhun kundiin mutta mää en saa yöllä unta ja kuuntelen koko ajan th:ta yöllä vähän niinku suklaan syönti jos masentaa ja pussailen mun julisteita nään myös ihania unia että se rakastaa mua sitten herrään ja itken ku se ei ollukkaan totta p.s.jos oot tarkka niin kirjotin kiireellä ja en laittanu pisteitä enkä muuta sellasta

        Nyt neljä vuotta myöhemmin satuin eksymään tänne keskustelu palstalle. Olen siis 16 vuotias ja kyllä, minä kirjoitin tuon tekstin Tokio Hotelista ja sen laulajasta Billistä. Ette osaa kuvitellakkaan ilmettäni, kun selaan tätä keskustelua muistamatta mitään tästä viestistä ja yhtäkkiä se pomppaa silmiini. Tätä huutonaurun määrää, herätin varmaan koko talon tällä rääkymiselläni.


    • Poika 16

      Mun mielestä ainaski olis aivan täydellistä jos esim. jossain pihalla tyttö tulee moikkaamaan vain. Etenki jos on ollu just huono päivä ja mieli matalalla niin kyllähän semmonen mieltä lämmittää. Paras tilanne siis olis esim. joskus koulun jälkeen tai ennen koulua, niin ohimennen moikkaat sitä ja sitte kysyt jotain hienoo. Siitä se lähtee :D

      • independent_mind

        Pojat tykkää hoitaa asiat suoraan (huom! se ei tarkoita että me ollaan tyhmiä..vaan suoria) Jos sä hymyilet sille niin se vaan ajattelee että sä hymyilet sille..ja vaikka menisitkin juttelemaan (esim. kysyt kelloa) niin se ajattelee että sä kysyit kelloa ja siinä se.

        Meet suoraan sen eteen seisomaan (ei ehkä kannata silloin kun se pelaa korttia, vaan jos se vaan seisoskelee käytävällä) ja sanot sille että mistä sä siinä pidät: Sanot sille että se on hyvän näköinen, ja että haluaako se tavata (käykää kävelyllä, ihan sama) päivän jälkeen.
        Jos sillä on kavereita vieressä, aina vaan parempi, koska silloin se saa samalla näyttää kavereilleen että joku tyttö on siitä kiinnostunut.

        Kutakuinkin aina pätevä kaava kenelle tahansa joka tätä viestiä lukeekin on seuraavanlainen:
        -Hymyily, kellon/suunnan kysyminen, katsekontakti tulkitaan 99% siksi mitä se on eikä miksikään muuksi.
        -Pojat tykkää tasan kahdesta asiasta:
        -Yleensä pojilla on joku yksi harrastus jota ne tykkää tehdä (musiikki, urheilu, mitä vaan)
        -Tytöt (ei ne urpoile tai käyttäydy hölmösti ihan muuten vaan)
        Tapa sanoa asiat suoraan
        Eli: Jos haluat iskeä pojalta jalat alta, meet sen eteen ja sanot että voi kuinka se on hyvä siinä mitä se nyt tekeekään ja että haluaisitko tavata. Huom: Tee selväksi että pääasiana ei ole se sen harrastus
        (muuten me ajatellaan että sa tarvit apua siihen niiden erikoisalaan liittyen..pitää korjata mopoa tai haluat pelata jalkapalloa..paksupäisiä? kyllä)
        -Poikia ei yleensä haittaa että tyttö tekee aloitteen..moni on vaan mielissään vastakkaisen sukupuolen huomiosta, ja vaikka se ei olisikaan aluksi erityisemmin hulluna suhun niin tokihan yhdessä vietetty aika saa sen pitämään susta. Jos se on semmonen jota haittaa, et halua olla semmosen kanssa..."Tuo kaljaa kun mä katon telkkaria"..ne on niitä tyyppejä.

        Ja sitten käsitellään poikkeustapaukset...eli mitä jos pojalla ei ole mitään "erikoisalaa" mitä kehua? Sitten menet ja sanot että "sussa on jotakin erityistä". xD Näin se menee. Kaikki haluaa olla erityisiä.

        Lisäksi..jos et tiedä, mistä poika tykkää tai et tiedä siitä oikeen mitään..kannattaa ehkä miettiä että miksi sä siitä pidät..haluatko aloittaa suhteen pelkän ulkonäön pohjalta? Toisaalta hyvä ulkonäkö ei pahenna luonnetta, ja seurustelun tarkoituksena on oppia tuntemaan toinen.


      • Anonyymi
        independent_mind kirjoitti:

        Pojat tykkää hoitaa asiat suoraan (huom! se ei tarkoita että me ollaan tyhmiä..vaan suoria) Jos sä hymyilet sille niin se vaan ajattelee että sä hymyilet sille..ja vaikka menisitkin juttelemaan (esim. kysyt kelloa) niin se ajattelee että sä kysyit kelloa ja siinä se.

        Meet suoraan sen eteen seisomaan (ei ehkä kannata silloin kun se pelaa korttia, vaan jos se vaan seisoskelee käytävällä) ja sanot sille että mistä sä siinä pidät: Sanot sille että se on hyvän näköinen, ja että haluaako se tavata (käykää kävelyllä, ihan sama) päivän jälkeen.
        Jos sillä on kavereita vieressä, aina vaan parempi, koska silloin se saa samalla näyttää kavereilleen että joku tyttö on siitä kiinnostunut.

        Kutakuinkin aina pätevä kaava kenelle tahansa joka tätä viestiä lukeekin on seuraavanlainen:
        -Hymyily, kellon/suunnan kysyminen, katsekontakti tulkitaan 99% siksi mitä se on eikä miksikään muuksi.
        -Pojat tykkää tasan kahdesta asiasta:
        -Yleensä pojilla on joku yksi harrastus jota ne tykkää tehdä (musiikki, urheilu, mitä vaan)
        -Tytöt (ei ne urpoile tai käyttäydy hölmösti ihan muuten vaan)
        Tapa sanoa asiat suoraan
        Eli: Jos haluat iskeä pojalta jalat alta, meet sen eteen ja sanot että voi kuinka se on hyvä siinä mitä se nyt tekeekään ja että haluaisitko tavata. Huom: Tee selväksi että pääasiana ei ole se sen harrastus
        (muuten me ajatellaan että sa tarvit apua siihen niiden erikoisalaan liittyen..pitää korjata mopoa tai haluat pelata jalkapalloa..paksupäisiä? kyllä)
        -Poikia ei yleensä haittaa että tyttö tekee aloitteen..moni on vaan mielissään vastakkaisen sukupuolen huomiosta, ja vaikka se ei olisikaan aluksi erityisemmin hulluna suhun niin tokihan yhdessä vietetty aika saa sen pitämään susta. Jos se on semmonen jota haittaa, et halua olla semmosen kanssa..."Tuo kaljaa kun mä katon telkkaria"..ne on niitä tyyppejä.

        Ja sitten käsitellään poikkeustapaukset...eli mitä jos pojalla ei ole mitään "erikoisalaa" mitä kehua? Sitten menet ja sanot että "sussa on jotakin erityistä". xD Näin se menee. Kaikki haluaa olla erityisiä.

        Lisäksi..jos et tiedä, mistä poika tykkää tai et tiedä siitä oikeen mitään..kannattaa ehkä miettiä että miksi sä siitä pidät..haluatko aloittaa suhteen pelkän ulkonäön pohjalta? Toisaalta hyvä ulkonäkö ei pahenna luonnetta, ja seurustelun tarkoituksena on oppia tuntemaan toinen.

        Ääh entä jos poika on super ystävällinen ja pyörii isossa porukassa aa😳😬😬😬😬


    • HEEEEEEELPPPPPIIIII!

      Mä oon 10 vuotias tyttö (tiien et oon aika nuori) ja mun poikaystävä ja minä muutetiin ihan eri paikkaan ja se ei kyl yleesnsä pysty vastaamaan tekstiviesteihin tai puhelinsoittoihin.MITÄ MUN PITÄÄ TEHÄ?????

      • pffttt

        jospa kasvaisit :P


      • HEEEEEEELPPPPPIIIII!
        pffttt kirjoitti:

        jospa kasvaisit :P

        mä en jaksa kasvaa siinä menee liian pitkää!!!!!!!!


      • pane.sitä.sit.kovaa

        SIIS KASVA se ei välttis enää tykkää susta on löytäny uuden tai jotain tai sit sä soitat pahaan aikaa yms.tai oot tehny jotain mist se suuttu mut kasva oot vast 10 et mieti mut mee sen luo tissien alut pöytää ta twetkkaamine voi auttaa et sit se huomaa sut tai sit meet kysyy sen kavereilta et hei ooks kuullu siit mitää tai jos nr on nähny tai jotain.mut paras keino on meet niille viet sänkyy ja panette tai sit loukkaat sitä ja erootte ni sit sun ei tarvii miettii tommosii


      • Anonyymi
        HEEEEEEELPPPPPIIIII! kirjoitti:

        mä en jaksa kasvaa siinä menee liian pitkää!!!!!!!!

        olen itse kundi ja ymmärrän murheesi ja olen pahoillani puolestasi mutta en keksi mitä voisit tehdä


    • JessieJ-PriceTag

      Oon kusessa yhtee meidän luokan jätkään (ihan perus-hyvännäköne ja tosi kiva ja mukava) mutta se perhanan paskiainen on menny alkamaan n. 2 kuukautta sitte mun erään kaverin kaa. Siis huom. kaveri, ei mikää kunnon ystävä.
      Oon ollu tähä jätkään kusessa jo seiskan alusta (eli sellaset kolme vuotta)
      ELI asiaan; mitä helvettiä mä teen????!


      Ja SAAN SANOA "perhanan paskiainen", koska en halua myöntää sitä julmaa faktaa että oli oma vikani etten kolmessa vuodessa sanonut mitään vaikka chansseja tuli ja meni.

      • Hahhahteinitteinit

        reps hito idiootti mite ois et tee mitää kosk se on sun kaveris poikaystävä. Ellet saa sitä kiinni kyttäämäst sua tunneil tai puhumas sul sillee "freakedoutandnervous" ni turha ees kuvitella.


      • JessieJ-PriceTag1111
        Hahhahteinitteinit kirjoitti:

        reps hito idiootti mite ois et tee mitää kosk se on sun kaveris poikaystävä. Ellet saa sitä kiinni kyttäämäst sua tunneil tai puhumas sul sillee "freakedoutandnervous" ni turha ees kuvitella.

        Joo itse asias kyseinen jätkä kyttää mua aika usein.. Siis sillee tyyliin huomaan joskus iha vilaukselt ku se "tsekkaa" mut sillee pääst varpaisii et en tiiä mikä analysointi sil o menos mut tajuun vaa ku se kattoo eka mu kenkii ja sit siit ylöspäi ja lopettaa sillee hiusnutturaa :D Eli sellasta.

        Peeäs mulla on nahkatakki täynnä niittejä, en laita pakkelia naamaani mitään helvetisti ja en ole edes koskenut teinikalsareihin. hahhahteinitteinit


    • toivoton14

      Ja mun ongelma on se et oon ollu nyt melkeen pual vuotta kuses yhteen poikaan ja tää poika ei tosiaan oo samas koulussa ees et en nää usein mutta on silti mun hyvä ystävä. Ekaks ku tutustuin siihen ni meil oli hirveet flirttii mut sit se alko mun tosi hyvän kaverin kans -.- Olin tosi kauan vihanen kunnes niitten suhde päätty. No sit meil oli taas jotain flirttii kunnes nyt taas en oo nähny sitä pariin kuukauteen ja meijän välil ei oo enää yhtään mitään. Se vaan textaa mun parhaitten kavereitten kans mut ei mun.. Mitä mä voin tehdä asialle, ku mä rakastan sitä poikaa ihan kauheesti mut en usko et mul on mahiksii... ;((

      • muttaku

        mitä sitten jos poika kattoo sua suoraan silmiin ja puree alahuulta ? :)


    • auttakaaaa

      Joo siis , oon ollu kuses yhtee jätkää jo jonku puol vuotta ,
      oon huomannu et se kattoo mua aina välil ja ku puhun toisil
      jätkil ni se tulee siihe. Kuulin just vähä aikaa sit et seki on
      kuulemma kuses muhun. en uskalla mennä puhuu koska sit
      en kuitenkaan keksi mitää puheeaihetta ja molemmat on iha hiljaa.
      jote auttakaa mitä voisin puhua sen kanssa. (:

    • ilovejustin

      rakastan Justin bieberii itken joka päivä ku ajattelen sitä... :(

      • bff baby

        Me too :)))


    • herukatonhyviä

      Lopetat hölmöilyn ja kuolet yksin kuten minä =).

      • someone.

        ja mä.... tiesittekö että maailmassa on aika paljon sinkkuja -.- xD tyhmä juttu mut... MOI!


    • 12 wee tyttö

      Apua! Mä oon ollu ihastunu yhteen poikaan jo koht 3 vuotta ja mä en oo vieläkään kertonu sille et tykkään siitä! Mä en yhtään tiiä mitä mun pitäs tehä! :((((( Mut mä luulen et se tykkää musta! ;)

      Auttakaa kiltit! Jos on yhtään vinkkiä nii kertokaa ihmeessä! KIITOS!!!

      • Kyllä se viel kiinnostuu

        Mee juttelee sille. Mut älä liikaa ala kyselee juttelet sille sillei normaalisti sitte jos näät sen jossai käytävällä nii sano vaikka moi tai jos et uskalla nii hymyile sille vaikka? :)


    • ....;)

      mun mielest kannattais yrittää mennä juttelee ota vaikka joku kaveri mukaas

    • Naamanero :O

      Jos poika kattoo silleen päästä varpaisiin, se ei todennäkösesti tarkota, et poika ois kiinostunu. Ne vois kattoo sillä taval jos tytöl on jotenki oudot vaatteet tai se on muuten vaa normaalista poikkeava. Jos poika kattoo silmiin ja hymyilee tai sil on sellanen vähä haaveileva katse, nii sit se voiki olla kiinostunu.

      • djf

        Mul käy noi sika rakstunu oonk


    • i have a problem

      Helpmeee!!? Oon kusessa yhteen 2 vanhempaan poikaan ;S. Onks se paha ? Ja mä nään sitä vaan pari kertaa viikossa. Oon ollu kusessa siihen samaan poikaan MONTA vuotta. Mä en tiiä miten voin tykätä yhestä pojasta niin pitkään. Tietysti siin on ollu vähän taukoo tykkäämisessä muttamutta. Elikkäs mitä mun pitää tehdä ? Oon aika ujo tyttö joten en uskalla tehdä paljo mitään. Se tekää siitä aika vaikeeta ;s......

      • ihaveaproblem

        2 vuotta vanhempaan ***


      • Anonyymi

        Kukkuu


    • pikkuweli

      Jätkät tykkää että tytöt tekee alotteen :)
      Kyllähän pojatkin tekee alotteita, mutta kyllä se on mukavampaa kun tyttö tulee jutteleen. Itse suosittelen rohkeasti juttelemaan, ei me pojat siitä suututa tai aleta dissaamaan :))

      • hiihihihi:>

        no joo mut kyl tytötki tykkää jos pojat tekee alotteen:)


      • Laura Kekkonen

        Mut jos ei uskalla mennä puhuu......Mä en uskalla mennä puhuu sille johon oon kuses,Koska se on hirveesti sen kamujen kaa.....Ja sit viel et oon 6 luokall ja sit ku meen 7 niin se menee eri kouluun kun mä voisin kyl mennä samaan kouluun kun se mut se on kauempana kotii niin Voih...!!


      • ihg hyyppä :P

        Khyl mul oli nii,et skoles se tuli kysyy,et voinks ol sen kaa :) Se on muute aika kiva ku skoles TOSI moni jätkä o kuses MUHUN :D


    • helppamei

      elikkä siis oon ollu kuses yhtee mua vuotta vanhempaan poikaan jo yli vuoden aja.. se on mun kaa samas koulus ja meil on sama harrastus. se on kattonu mua yhel leiril sille söpösti silmii ja sit se ja sen kaveri on seurannu mua ja mun kaverii meijä huoneesee kattoo mikä meijä huonee numero on.. se on aik ujo tyttöi kohtaan ja ei oikeestaa ite tuu puhuu tytöille mtn.. ainakaan jos se on yksin.. kyl se yhe kerra tuli koulus puhuu mulle ku juttelin yhe toisen tyypin kaa mut sit ku se puhu mulle ni en saanu mitään muut kakistettuu suust paisti yhe sanan: "okei..." ja sit sen jälkee kyl hymyilin vähän.. nyt en yhtää tiiä tykkääks se must ku yhes vaihees se katto mua melkei koko aja ja nyt ei melkee yhtää ja yks sen luokkalainen on kuses kans siihe... eli mitä mun pitäs tehä et saisin taas sen huomion... ???

    • OOOuuu

      Yks poika mun luokal kattoo mua vähän väliä ja ihmettelen MIKS? Mistä tietää että poika on ihastunu? Se on aika varmasti ihastunu muhun mut en oo ihan varma viel. ja voiko 12 vuotias saada poikaystävän tai13. KIITOS jos vastaatte!

    • tietämätönkö?

      joo, en ite tiiä et tykkäänkö yhestä pojasta...se kattelee mua aina tunnilla,ja jos kävelee käytövällä vastaa hymyilee minulle janiin :)
      aina puhumme, jos olemme samaa aikaa koneella janiin, ja olen alkanut häntä kaverini kanssa jotain viisi kertaa.
      kaikki sanoo, että se tykkää minusta, ja olen kysynytkin sitä häneltä itseltään ja hän vain sanoo 'ehkää' en tiedä tykkääkö hän vai ei ?

    • trollaaa

      ite muutin just uuuteen paikkaan ja ihastuin yhteen poikaan sit seki tykkäs musta mutta se sit päätty siihen et se alko vihaa mua... ite tykkään vieläki siitä ja käyään joksus aina koulun jälkee juttelee nii nyt meijän välit on parantunu mutta mä en tiiä mitä pitäs tehä... helpme.. oon ite 13 v ja se on ihan saman ikänen....

    • jenniejennie

      mä oon 13 ja kuses yhteen poikaa, istuin sen sylis ja silittelin sn hiuksia :3

    • laatikot-on-parhaita

      pieni esimerkki kohteliaasta pojasta:

      oltiin mun kaverin kanssa koulussa ja ihmeellisesti päädytty kantamaan laatikoita, jotka painoi kuin synti. siinä sitä sitten raahattiin noin metri ( tavoite oli noin koulun päästä päähän) tuli siiihen sitten älyttömän hyvännäköisiä poikia paikalle ja raahasivat ne laatikot meidän puolesta. söpöä...

      tarinan opetus: kohteliaisuus! kohteliaisuus uppoaa meitsiin. ja sen jälkeen yks niistä pojista ja se mun kaveri alkoivat seurustelemaan.

      repikää siitä!

      • US

        Monila pojilla jo suunnaton ego pakottaa kantamaan ne laatikot.


    • fafghhmcmyj14

      Unohtakaa vaa ne pojat! Pyysin ite jo parin vuoden takaista ihastustani ulos puol vuotta sitten ja sain pakit. Angsti on päällä ollu siitä lähtien eikä taida ihan heti lähteä.

    • Ei perhana...

      Omfg. Hirvee ongelma.. Yksi poika sano justeilen mulle että tykkää musta, mut mä en tykkää siitä! Sitte toissapäivänä se niinku vasta muisti kuka olin, ku viime kesänä oltiin nähty melki joka päivä. Ja sit vaa juteltii jnejne. Sit se vaan sanoo mulle facessa että tykkää musta o.o Ja tämä kaikki juttelukin on tapahtunut chatissä, johtuen siitä että se käy eri koulua kun minä:/
      Kellään mitään über hyvää vinkkiä?

    • ihastunut♥

      Itse oon ihastunu yhtee mun luokalla olevaan poikaan. Se on niin super sulonen ja kaverikin on siihen kusessa. Se on vähän huono juttu, koska ei se tietenkää sitte haluu auttaa mua sen samisessa. Itte löysin hienon listan toisesta keskustelusta


      VAIHE 1:hymyile,hymyile,hymyile. ♥
      VAIHE 2:kävele hänen ohitseen niin,että hipaiset häntä.ota katsekontakti ;) ♥
      VAIHE 3:´tuijota häntä tunnilla ilmeellä-olen niin pihkassa suhun että voisin kuolla sun puolesta♥
      VAIHE 4: rohkeesti juttelemaan! jos et uskalla, pyydä hänen apuaan ♥
      VAIHE 5:ole kokoajan hänen vierellään. näytä kiinnostuksesi ♥
      VAIHE 6: pukeudu kauniisti.ajattele, missä vaatteissa hänen miekestään näyttäisit hyvältä♥
      VAIHE 7: katso häntä silleen- grrrauww ;)
      VAIHE 8:ISKE SILMÄÄ! *wink* ♥
      VAIHE 9: pyydä rohkeasti hänet vaikka leffaan. ♥
      VAIHE 10: kysy häneltä, oletko kiva mielestään, ja kysy voisiko hän olla joskus enemmän kun ystäväsi♥

      ÄLÄ SURUSTU,JOS EI ONNISTA! HÄN EI VAIN OLLUT SINUN ARVOISESI!

      Tuota voi koittaa käyttää, ite yritän :) ja siis oon -98

      • Turhautunut

        Kiitos vinkeistä ;)

        Juu asiaan. Elilkäs olen ihastunut minua vuotta vanhempaan ja ongelma on,että hän menee ylä-asteelle. Jutellaan mm.kikissä ja skypessä ja välillä olemme olleet samoissa porukoissaa. Välillä katseemme kohtaa ja välillä olen huomannut kun hän katsoo minua. Välillä välkältä tultuaan hän on hellästi pamauttanut pallolla päähäni ja nauranut jne. Huolen aiheeni tässä nyt on se että hän menee seiskalle ja pelkään että hän löytää jonkun hyvän näköisen. :(


    • ihhhhq

      awww :D hei sä joka laitoit viimeks to jutu, ni mis päi asut?(:

    • neppari_1997

      pitää olla isot tissit ja pitää olla kauniimpi kuin muut, rumat eivät pärjää he ovat forever alone ei muuta.

      • yksinäinen teini

        Mä oon 13 vuotias tyttö ja mä kerroin mun luokan pojalle et tykkään siit ja ny pelkään ettei se tykkää must ja se o kyl aika ujo. Oon iha kuses ;(


    • aada lehti

      mä oon katsellu meiän luokan poikaa ja oon ihan lääpällään sen nimi on piip en kerro mäkin haluisin tietää miten kiinnittää pojan huomio pliis tietääkö joku

      • trolldad2000

        Juu suhkot helppoa. Menet vaan rohkeasti hänen lähelleen ja vilautat römpsää. Onnea matkaan


    • ..

      Help!!
      Oon kuses yhtee mun luokan poikaan sika söpö ja mukava. Tykkään siit ja luulen et seki must, koska se tuijjaliee vähä välii ja en oo huomaavinaankaa ja sit aina ku on tilaisuus puhun sen kaa ja nauran sen jutuille . Mut en tiiä mitä teen ku mun paras kaveriki on siihen kuses ja me kummatki tiietään et me tykätään siit pojast.

      • tytsy95519

        Käyt vaa rohkeesti kysymässä vaikka kahville johki paikkaa, tee se mielummi sillai ku siinä ei oo muita lähellä nii poika uskaltaa näyttää miten se susta oikeesti pitää eikä anna pakkeja ujoilun takia.


    • mä eikä kukaan muuh

      siis omg mä tyksin yhest jätkäs mun koulus, mut iih mä en uskalla mennä sen luo. siis apuuaa! mitä *ittuu mä voisin tehä? mä en tiiäh. se on iha super ihku ja hot ja magee. Mä tykkään siit niiin paljo ja se must. Kyl se nyt niiq huomaa, me ollaa kateltu toisiimme ja sillee. Siis auttakaa mua nyt, mä tarviin jonkuu apuu? muute kaikki tyypit mul on blondit hiukset ja isot tissit, voisittex ottaa yheyt? ;) mä tääl vaa, ainii ja mul ei oo mitää ylimääräsii kurvei. xoxo, ihq!

    • BloodyEyes

      Mullaki on aika paska tilanne. En oo koskaan suudellu/seurustellu ja yläaste loppuu kohta. Oon kuses yhtee meiän luokkalaiseen poikaan, jolla on tyttöystävä eri koulusta. Ei se paljoo kattele mua mut joskus oon jotai kohteliaisuuksii saanu. No sit on meiän luokalla yks paska "kattokaa tytöt kuinka hyvä oon" pelle jätkä ja siihen saa sen perkeleen katsekontaktin vaikka kuinka usein!!! ELI SIIS SE PELLE JÄTKÄ OIS SITTE KIINNOSTUNUT NÄKÖJÄÄN!!! yritän siis vältellä sitä ja oon epätoivosesti kusessa siihen toiseen. En kuitenkaa haluis koskaa alottaa suhdetta ja muutenki ku lukiossa kaikkien tiet eroaa ja sillähän on se tyttö. Välillä inhoon sitä johon oon kusessaki, koska alkaa vaa kiehuu ja melkeen nappaan kirveen ja vedän kaikilta kaulat poikki. (tapahtuu vaan mun ajatuksissa) :D

      • Pulassa:(

        Auttakaaa! Mä oon kuses yhteen meijän naapuriluokan jätkääb ja oon 14v niinku seki. Mä oon nähny monia unia siitä, ett me oltais yhessä ja kaikkee.. Mutt en tiedä seurusteleeko se tai pitääkö se edes musta. Se tuijottelee mys silloin ku on yhteistunnit ja sitt kun mull menee aina sanat sekasin niin sanon aina sen nimen johonki lauseeseen, ja sitt kaverit vaan on kokoajan ett pitäiskö käydä sanoo sille. En tiedä yhtään mitä tehä, kokeistakin aloin saamaan paljon huonoja tuloksia, koska vaan se pyörii mun päässä. Ja itse olin ihan sairaan ujo, ja kun se kerran kävelee sen kaverien kans mun ohi niin meen ihan punaseks, jos se edes vähän vilkasee mua. Oisko kenelläkään mitään vinkkejä? Sillä mä en voi ees nukkuu rauhassa, kun tekee mieli kattoo sen facebook päivityksii ja kuvii, ja en voi tehä mitään muutakaan, ku ajatella sitå kokoajan, ja sitä, että edes yksi ihminen täss maailmas vois pitää tällasesta ihmisestä kuin mä..


    • in love...

      Oon 14-vuotias tyttö ja oon ihastunu yhtee tyyppiii jota en ees tunne ku vaa nimeltää.Se on tosi komee, mut en mitenkää viitti mennä puhuu sille muuten se ajattelee et miks tuo tuli puhuu ja näi...oon sen kamu facessa ja en sielläkkäää uskalla puhuu sille.Mua masentaa ku kaikki (melkein) mun kamut seukkaa jonku kans ja mä oon sinkku...tiiän et oon nuori mut haluasin kyll suhteeseen jonku kans. voiko joku antaa vinkkejä miten esim. aletaa juttelee tai jtn muuta vastaavaa?

    • apuaaa!!

      apua!!! olen rakastunut sika hyvän näköiseen, urheiluliseen ja huumorintajuiseen tyypiin ole rakastanut häntä yli vuoden mutta hän seurustelee minun kaverin kanssa suutelee halailee on koko ajan lähekkäin mitä teen me vaan vähän niinku ollaan kaveraita vitsaillaan kavereille ja sen kanssa on helppo puhu mutta oikeasti mie koko ajan änkytän ja punastun pahin oli että mun kaveri joka seurustelee sen tyypin kanssa kysy miksä punastuit onko täällä joku poika josta sä tykkäät kun oli kaverin ja sen tyypin kanssa kapella nolo veko!!!!!!!!!!!!!!!!! autakaa!!!!!!!!!!!!!!

    • teini1

      Älä ainakaan sano sille suoraan. Se ottaa sen läpällä ja alkaa nauraa ja pian kaikki tietää. Menkää peliin vaan rohkeesti jonkun kaverisi kanssa ja hymyile pojalle! : )

    • APUVA!!!

      help!! Oon 15 vuotias tyttö, ja oon olllu ihastunu yhteen poiaan jo yli vuoden!
      Oon kertonu pojalle, että tykkään siitä, se tais vähän pelästyy... Nyt alkaa jo tuntua että tykkään siitä turhaa, ku ei se anna mitää vastakaikua.... Mut sitte ku mä rakastan sitä niin paljon, et en vaa osaa unohtaa sitä! MITÄ MÄ TEEN!!??? :D

      • helpme!

        Oon 15 vuotias tyttö ja oon ihastunu mun luokkalaiseen poikaan, mut ongelma on se et se tykkää yhest toisest tytöst..


    • apuaaa1

      Hei apua mää en oo varma kun yks meidän luokan poika kattelee mua aina tunnilla . niin voiko se tarkoittaa että se on kiinnostunut musta vaikka se ei ole tehnyt mitään aloitetta !

      • seukkaa??:\

        Mäki oon TÄYSIN kusessa yhtee meiän luokan poikaa. Se ei oo söpö eikä mitää nyt siin on jotain niin helvatun ihanaa


      • moivaa
        seukkaa??:\ kirjoitti:

        Mäki oon TÄYSIN kusessa yhtee meiän luokan poikaa. Se ei oo söpö eikä mitää nyt siin on jotain niin helvatun ihanaa

        XD kaikki kirjotettu väärinnn..:P:D


      • No jos oot kaunis tyttö.


    • Osta sille black ops kaikki pojat rakastaa blacks opsia ja sit pelaat senkaa sitä ni sit saat sen.Kokeile se toimii!
      Jos haluat halvemman vaihtoehdon osta minecraft!

    • Help..

      Oon 14v tyttö ja oon ihan kuses yhteen mun luokkalaiseen poikaan.En tiiä tykkääkö se poika musta.Mitä mun pitäs tehä?

    • onneton

      oon 12v tyttö ja oon ihan lätkässä yhteen meidän luokkalaiseen poikaan mut ku se ei ees kato kunnolla päinkään mua kiusataan paljon ja oon yrittäny kaikkee mutku mikään ei vaan tehoo en tiiä tykkääkö se musta mut jos tykkää niin ei se sitä uskalla kumminkaan kertoo oon yrittäny eri tyylejä ja ihan omaakin tyyliä mutku mikään ei tehoo oon ihan onneton, itken yöllä ku en saa sitä mielestäni nään siit unia mutku herään niin ei se ihana uni ollutkaan totta ja sitten lähen kouluun ja yritän olla rohkee mutku en oikeon pysty.......

      pliide antakaa vinkkei miten saan sen pojan huomion
      PS:se on niin sanotusti kovis

    • HYVÄ NEUVO

      Voit esim tehä silleen et kun kulet sen ohi ja siulla on joku kamu mukana nii sit vaa yhtä-äkkiä rupeet nauraa ihan sika kovaa ja kaadut maahan nauramaan sit kun ihastuksesi huomaa siut nii sit vaa sanot sille kaverille jotain ihan outoo! Sit kun melkein kaikki kattoo sinnuu niii sit vaa lähet kävelee ja naurat! (Pojista on söpöä jos sekoilee) Ja oot aina ilonen ja oikee ilopilleri! Älä esitä mitään lissuu vaa oo pirtee jatanssi vaik sillee ja hymyile kun se on lähellä (huom tuossa ei kannata olla yksin vaa tanssit vaikka jonku kamun kaa) Oon kokeillu ja nyt myö ollaan yhes ja kaikki on hyvin :) (Poikaystäväni teki aloitteen. Tuli vaa kysyy et ootpa ilonen. Voisitko olla tänää?) Ja sanoin vaa et voin ja taas olin ilonen ko olin sen kaa ja nyt ollaan oltu jonku aikaa yhes :)

    • InLööv

      Mäkin oon kuses, ollaan samal luokal seiskal. Aiemmin aattelin et se on ihan ok ja hyvännäköne eikä sen kummempia. Sit meiän koulus alko tanssikursi ja me oltiin pari ja puhuttiin aika paljon ja sil oli niiiiiiin ihana hymy :3 Ja se oli myös tosi hyvä tanssimaan. Sit oltiin kaverien kans pitsalla ja alettiin puhuu siitä ku mun yks kaveri sit sano yhelle mun toiselle kaverille et hehhee oot kuses siihen. Mä en kehannu sanoo et mäki oon ja nyt mul ärsyttää ku se mun kaveriki tykkää siitä. Ja se poika ja mun kaveri näyttää tosi läheisiltä ku ne istuu toisiaan lähellä luokassa. I:3 Mä ostin jopa sille pojalle joululahjan . annoin sen aika kiireessä sille viiemesenä koulupäivänä tänä vuonna. Mun kaveri siis tietää et mäki tykkään siitä pojasta ja haikaillaan yhes sen pojan perään.

    • I love you

      Mulla on vuoden 2012 kesästä asti ollut yksi poika koko ajan mielessä. Hän on todella kohtelias ja hyväsydäminen poika. Hän täytti viime vuonna 13 vuotta. Ihastukseni on seurustellut kerran, mutta on päätynyt siihen tulokseen, ettei seurustele vähään aikaan kenenkään kanssa (hän siis oli jo lopettanut seurustelun toisen tytön kanssa ennenkuin minä edes tulin hänen elämäänsä). Tapasin pojan leirillä, ja siitä asti olen haikaillut hänen perään. Hän on hieman hermostunut aina seurassani ja mokailee paljon. Yksikin tapaus tapahtui ruokalassa - olin syömässä, ihastukseni oli kävelemässä ohitseni. Omissa haaveissaan varmaan oli, kun törmäsi pöytää päin. Hänen katseensa minuun on myös aika suloinen. Hän yrittää jopa melkein sanoa sillä jotain: ”sä olet ihana” -tyyppisellä hymyllään.
      Seuraavasta leiristä minulle jäi todella yksityiskohtaisesti mieleen, kun hän livahti kavereidensa luota ja seisoi suuren ihmisjoukon keskellä koko vartalo käännettynä minuun päin. Se hetki oli jotenkin niin taianomainen. Se oli kuin hidastetussa filmissä.

      Entiiä, kuinka paljon näitä tapahtumia vääristin, mutta uskottavasti meidän kesken on pientä säpinää.

    • RAKASTUNUT TYTTÖ <3

      AUTTAKAA MUA! :) mä oon ollu yhteen suosittuun poikaan ehkä kuukauden hirveen ihastunu, melkee vois sanoo et rakastunu. Ollaan tunnettu pojan kans 6 vuotta jo ja ollaan oltu kavereita sellaset 3 vuotta. Poika on ihan syötävän söpö ja komee ja oon sanonu sille jo et tykkään siitä ja et se on ihana ja komee. Nii ja sit oon jutellut ihan muuten vaan. Mä ja poika ollaan molemmat 13-vuotiaita. :3 mun yks kaveri on tykänny siitä ja lopetti siitä tykkäämisen ehkä puoli vuotta sitten. Oon siis saanu paljon tietoa ihastuksestani ja tunnen hänet hyvin. On semmone luotettava naistenmies, joka ei kuitenkaa ihastu kehen vaan. Poika pelaa sählyy ja juoksee pikajuoksuu joskus kesäisin. Me nähdään koulua joka päivä, mutten enää oikei uskalla jutella sille, koska sanoin sille tunteeni ja se sano et se ei oo tällä hetkellä kiinnostunu kestää. :'( nii auttakaa että pitäskö mun yrittää vielä poikaa vai olla vaan kaveri ja luovuttaa? Uskon etten ikinä tuu löytää ihanampaa poikaa, muttaku se on vaan nii kaukana musta, ollaan vaa kavereita.. :/ antakaa kaikki vastauksia! :) ja että mitä voisin jutella sille ja miten poika vois kiinnostuu musta ku se vielä on sinkku? ;)

      • Helppoaseoli

        Mä sain omani sanomalla alax


    • Mysti_katariina

      Monet pojat oon ihastunu muhun yhen jutun takii ja nä voin ihan suorasti sanoo miten sain ne ihastumaan muhun

      1.Hymyile lempeästi/nauraa kun ne puhuu jotain hassuu

      2. Kikattelee niille (joskus ei aina)

      3.vasta aina lempeästi ja oo aina kohtelias;)

      4.Kun se pahoittaa sun mielee jne ragee siöle kunnes se pyytää anteeks

      5.tutustu siihen ja pitää tietää kaiken mistä ne tykkää.

      6.pyyä niiltä puhelin numero (kaikilta)

      7.kävele senkaa ees yhen päivän koululle tai kotiin


      Sitten kun sust tuntuu/ne näyttää siltä että se rakastui suhu sano sille sun ihastukselle mä ihastuin suhun

      • Eveliinaa93

        Ei ehkä enään tarvitse neuvoa, olen nimittäin jo melkein 21 vuotias :D


      • etrytdx
        Eveliinaa93 kirjoitti:

        Ei ehkä enään tarvitse neuvoa, olen nimittäin jo melkein 21 vuotias :D

        No kerro puhuitko ikinä sille pojalle?


    • mitä tehä?

      tarviin pahasti apuu!!! oon kertonu yhelle pojalle et tykkään siit ja kysyny onks se mulle vihane jostai ku ei moikkaa tai kato silmii ja sit se rupee moikkailee ja kattoo silmii ja yks mun toinen kamu tykää siit kans ja yrittää varastaa sitä mult sillee et menee sen lähelle juttelee (ku on rohkeempi ku mä) mut tiiän et poika välittää must ees vähä mut ei uskalla tulla juttelee kosk on yht ujo ku mä :(

      • lolhelp

        Oon poika, sanoisin vaan et hymyily ja kivat käytöstavat auttaa aika paljon. Mulla ei ole tyttöystävää, mut on yksi ex:ä. Olen edelleen ihastunut siihen mut se tykkää toisesta pojasta. Se tyttö on nätti ja kaikkee, mut kertokaa mite voisin saada sen takas?? Pitääkö vaan lähettää viestejä että " tykkään susta" ja "olet söpö/ihana" jne? Help!?


    • maailman ujoin

      Mä oon 9w ja oon tykänny yhest pojast 5 vuotta eli päivä kodista asti se on sanonu mulle et näytän kolme (se sano nii ku oltion kolmannen koulu vuoden alussa)vuotiaalt ku oon nii lyhyt ja samal se hymyili sillee söpösti en koskaa puhu mitään enkä uskalla kertoo sille mut kerran se tarjos tikkarii mä vaan pyöritin päätä ku en uskaltanu sanoo mitää siis apua mitä mä teen kertokaa joku

    • Jelp!?

      Vähän apua?

      Onn 8. luokalla ja oon tykänny 7 luokan alusta yhestä pojast, mutta en uskalla sanoo mitänn ja oon niin ujo. Enkä sillai ees juttele poikien kanssa eikä mulla ookkaan hirveesti kavereita ja mun naama on ihan kauhee. Mitä pitäis tehä unohtaa koko juttu vai tehä jotain?

      • 13 vuotias tyttö

        Yritä osoittaa sille pojalle et oot kiinnostunut siihen vaikka : hymyilemällä sille tai vilkuilemalla sitä. Jos se poika ei reagoi mitenkään tai ei huomio sua ni voi olla että se ei oo kiinnostunut susta. Jos se reagoi sun vilkuilemiseen ni ala moikkailee sitä.

        Jos tiiät sen nimen niin voit laittaa viestii somessa. Voit vaikka kirjotella sille mukavia ja lopuks voit tunnustaa et oot tykänny siit aika kauan ja et vaa uskalla tulla juttelee ku sua ujostuttaa liikaa


      • vahvasti ihastunut
        13 vuotias tyttö kirjoitti:

        Yritä osoittaa sille pojalle et oot kiinnostunut siihen vaikka : hymyilemällä sille tai vilkuilemalla sitä. Jos se poika ei reagoi mitenkään tai ei huomio sua ni voi olla että se ei oo kiinnostunut susta. Jos se reagoi sun vilkuilemiseen ni ala moikkailee sitä.

        Jos tiiät sen nimen niin voit laittaa viestii somessa. Voit vaikka kirjotella sille mukavia ja lopuks voit tunnustaa et oot tykänny siit aika kauan ja et vaa uskalla tulla juttelee ku sua ujostuttaa liikaa

        Oon 5lk ja ihastunut 6lk olevaan poikaan.. mun paraskaveri kerto sille että mä tykkään (jumaloin) siitä, poika oli vain hymyillyt.... Sen jälkeen hän vilkaisi minua kokoajan. Olen meidän luokan rumin ainakin omasta mielestä. olen blondi ja käytän meikkiä... poika on meidän luokan ujoin ja siksi aika varovainen... paraskaverini(joka on samalla luokalla kui mä) sanoi että hän katsoo minua tosi usein ja pitkään( istun hänen edessään) miten saisin lämmiteltyä häntä?


    • sappura2

      Olen ollut ihastunut yhteen poikaan jitain 8 vuotta. Me nähtiin ekaa kertaa taarhassa ja ihastuin heti! Oltiin joskus parhaita kavereita kunnes se jostain syystä alko vihaamaan mua... sit mentiin kouluun samalle luokaalle ja yritin pysyä siitä erossa mut meidän vanhemmat on kavereitaa. Se tykkäs sit pari vuotta yhestä mun parhaasta kaverista kunnes niille tuli aika iso riita. Nyt oon 6lk ja oon huomaannu et se tuijotaa mua koko ajan ja yritti saada keskustelua aaikaan whats appissa. Kysyin sit siltä et miks tuijotat mua koulussa koko ajan koska vähä ärsyttää ku katon sitä ja huomaan et poika jokavihaa mua tuijottaa mua. No se sit vastas et miks sä mua ja sanoin et koska tykkään susta. Poika on ujo mut tunnen sen parhaiten meidän luokalta. Sit seki uskaltautu kertoo et tykkää musta. Kyl kannatti oottaa 8 votta noita sanoja!

    • Anonyymi

      Moi mä tykkään yhestä meiän luokkalaisesta oon tykänny jo ykkös luokasta asti. Mut mun neuo on että oot oma ittes ja oot rohkee.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä sanoa pojalle jos tykkää siitä?

      • Anonyymi

        Älä sano aluks mitään. Yritä ensin vihjailla et tykkäät siitä esim. Kysy arkisia juttuja vaikka onko sulla kumia tai kynää lainaan tai voiko tähän (sen viereen tai lähelle mieluiten) istua. Ja Yritä saada niitten avulla keskustelua aikaseks jos saat nii voit kysellä siltä sellasia normaaleita asioita. Yritä myös oppia tuntemaan se hyvin ja sille tulee hyvä olo jos muistat jonku yksityiskohan sen puheista kos sit se tietää et oot kiinnostunu sen jutuista. Jos et saa keskustelua aikaseks nii yritä vilkuilla sitä niin et sä jäisit vähä niinku kiinni katseista. Sit ku meet vaik sen ohi nii yritä hipasta sitä ohimennen. Tee tää joka kerta. Sit yritä saada katsekontakti ja hymyillä. Kyl se viel lämpenee sulle. Ja sit ku pääsette tapailu suhteeseen nii voit kertoo sille jos aattelet et seki vois susta tykkää. Onnee iskemiseen! :)
        ~💕


    • Anonyymi

      Sano sille pannaaks menee vai mennääks panee.

    • Anonyymi

      Mulla on luokal yks poika joka on tyyliin mua 20cm lyhyempi ja ite oon 164cm. On oltu yhes pari viikkoo pienempänä ja meil oli siis tunteita mut sit se ilmoitti tekstaril että se ei enää jaksa tätä juttuu ja oltiin silloin 4lkl ja siis mua hävettää vieläkin. Kun olin niin tyhmä ja mulla oli silmälasitkin ja mä oli tosi ruma. Ja mä tiiän että se muistaa sen kaiken ja on välil tyylii tokaissut mulle jotaii läpäl niinku kiusatakseen tyylii ”raksu” ja sit nauranu päälle ja mä tiiän se ei ehk oo mikään paras mut se on muuttunut ja mä haaveilen siitä että se olis mun kans ja välil se kattoo mua (tai aika usein) ja sit mä katon sitä. Mut mä en oo kertonut kellekään kosk en haluu et tulee juorui. Mä oon oikeesti niin vaikeeta en. tarvii mitään kommenttei että oon yläasteel ja oon 144cm! Mä oon siis 6lkl ja meidän suhteesta on kaks vuotta.|:

    • Anonyymi

      Tota… Mä olisin ihastunut yhteen rinnakkaisluokkalaiseen henkilöön. Kyseinen tyyppi aina katselee ja ”osoittaa kiinnostustaan” parasta ystävääni kohtaan!! Hän harvemmin katselee minua, mutta sitäkin käy silloin tällöin. Mitä voisin tehdä, että hän huomaisi minutkin?? En halua esittää tai olla omahyväinen, koska se ei edellytä asiaa ollenkaan. Olen puhunut kyseiselle henkilölle kerran, tai no.. miten sen nyt ottaa..
      Paras ystäväni pitää henkilöstä kovasti, sanon hänelle aina etten pidä tyypistä vaikka oikeasti pidän aika kovasti..
      Kaikki ihanat jotka näkevät tämän tai vaivautuu vastaamaan niin kiitos valmiiksi😅✨
      Toivon, että saan jotain vinkkejä miten uskaltaisin mennä uudelleen puhumaan tälle yms.



      -Epäröivä-

    • Anonyymi

      Minä itse tunnen nämä asiat ja pojan huomion on ole kiltti (saa olla vähän ilkeä),oikeat vaateet,ei haittaa jos on ujo.

    • Anonyymi

      Siis oon ihastunu ja koko luokka tietää ja oon siis 4Alla eli oon 10v siis mä en tiedä tykkääköse musta vai mitä tun teita sillä on mua kohtaan .
      .

    • Anonyymi

      Hei olen 12v tyttö ja minulla on ihastus olen huomannut sen kun katson ihadtuatani silmiin hän vilkaisee minua ja sitten käännän katseeni pois hänellä on siis tyttöystävä niin oisko Mitenkään mahdollista että hän jättäisi hänet tarvitsen apua joskus tuntuu että hänkin olisi ihastunut minuun:)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe