Osaisko kukaan kertoa, mikä olisi helppo ja toimiva ohjelma kun pitäisi saada avista dvd.
Yritin etsiä googlesta, mutta kun ei oikein tajua noista ohjelmista mikä kannattaisi asentaa.
Jospa te voisitte auttaa?!?
Kiitos kaikille vaivannäöstä.
Apua kaipailisin
6
231
Vastaukset 6
Mikä on avista dvd ?
- Ei itse osaa
Siis avi tiedostosta DVD muotoon. Sitä tarkoitin. :)
haluaa kaiken olevan ilmaista, joten kun googleen panee avi to dvd, kannattanee kokeilla ensiksi vaihtoehtoja joissa lukee freeware.
Avidemuxilla DVD:n ymmärtämään Mpeg-2 muotoon ja sitten authoroit/kirjoitat sen DVD:lle. Ilmaiseksi authoroinnin tekee ainakin dvdauthor mutta rahalla sitten joku Nero taitaa hoitaa homman ja osaa myös kirjoittaa levyn.
- wdqwdw
Convert x to DVD maksullinen ilman vesileimaa,helppo ja hyvä nopea.
DVD santa tais tehä paskan jäljen ja ei voi lisätä textejä
Onhan noita.- Ei itse osaa
Kiitos, tuo convert x to DVD oli noista järkevin. Kiitos paljon.
Joo, kyllä maksoi toi ohjelma, ei onneksi paljoa.
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3961501- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29684- 52652
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht385615- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474