Osaisko kukaan kertoa, mikä olisi helppo ja toimiva ohjelma kun pitäisi saada avista dvd.
Yritin etsiä googlesta, mutta kun ei oikein tajua noista ohjelmista mikä kannattaisi asentaa.
Jospa te voisitte auttaa?!?
Kiitos kaikille vaivannäöstä.
Apua kaipailisin
6
205
Vastaukset
Mikä on avista dvd ?
- Ei itse osaa
Siis avi tiedostosta DVD muotoon. Sitä tarkoitin. :)
haluaa kaiken olevan ilmaista, joten kun googleen panee avi to dvd, kannattanee kokeilla ensiksi vaihtoehtoja joissa lukee freeware.
Avidemuxilla DVD:n ymmärtämään Mpeg-2 muotoon ja sitten authoroit/kirjoitat sen DVD:lle. Ilmaiseksi authoroinnin tekee ainakin dvdauthor mutta rahalla sitten joku Nero taitaa hoitaa homman ja osaa myös kirjoittaa levyn.
- wdqwdw
Convert x to DVD maksullinen ilman vesileimaa,helppo ja hyvä nopea.
DVD santa tais tehä paskan jäljen ja ei voi lisätä textejä
Onhan noita.- Ei itse osaa
Kiitos, tuo convert x to DVD oli noista järkevin. Kiitos paljon.
Joo, kyllä maksoi toi ohjelma, ei onneksi paljoa.
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275