"Vaikuttaako jokainen valintamme ja uskomuksemme todellisuuteemme jota koemme? Tämän saattavat mahdollistaa rinnakkaistodellisuudet. On siis mahdollista, että kaikki on mahdollista ainakin jossain rinnakkaistodellisuudessa. Tämä mahdollistaa sen, että omat ajatuksesi ja tekosi vaikuttavat siihen missä elät ja sitä kautta siihen mitä koet..."
Lisää täällä:
http://paranormaaliblogi.net/index.php/2009/09/08/rinnakkaistodellisuuksista/
Rinnakkaistodellisuudet
AnonyymiPete
2
790
Vastaukset 2
Siinä selitys aliselle-> Paikalle mistä shamanisesti käydään hakemassa voimaelän tietoa ja
- Mursunorsu
Rinnakkaistodellisuuksia ei ole. Ainakaan sellaisia missä olemme tehneet eri valinnat. Uskon että kaiken pystyisi teoriassa ennustamaan. Eli maailmankaikkeus on ikään kuin jättimäinen kone joka toistaa jo ennaltamäärättyä kaavaa. Myös tämä viesti on ollut tiedossa. (tai eihän KUKAAN sitä varsinaisesti tiedä/tiennyt) Tämähän on siis vain minun näkemys asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680