Uhri nosti pankkiautomaatilla rahaa, jolloin lähistöllä oleillut jengi päätti tullata nostajan varallisuuden. Kohde päättikin puolustautua, veti nyrkillä pari välittömästi oikoiseksi ja loppu lauma pakeni hätääntyneenä paikalta.
No, poliisihan oli tuota pikaa hakemasssa putkaan ja syyte pahoinpitelystä napsahti...
Toivottavasti pankin kamerassa tapaus näkyy, sillä muutenhan uhri joutuu maksumieheksi kun on todennäköisesti ilman syytä käynyt kymmenen nuorukaisen kimppuun...
Jengillä jo aikaisempaa taustaa ko. toiminnasta johon on liittynyt myös ryöstettävien pahoinpitely.
Veikkaan silti, että uhri joutuu maksumieheksi, ei itseään saa puolustaa. Suomessa.
Ryöstö epäonnistui
ryöstettävälle syyte
2
315
Vastaukset
- ....
Syyte pahoinpitelystä ? Toivottavasti pankin kamerasta tapaus näkyy ? Valehtelet. Suomessa syytteen voi nostaa vain syyttäjä. Yleensä pahoinpitely tai ryöstöjuttu etenee oikeuteen noin vuoden kuluttua, jolloin vasta syyte esitetään. Sitä ennen on vasta rikoksesta epäilty tai asianomistaja.
- uhrista,
joka puolusti itseään ja rahojaan. Kai tuosta nyt syyte nostetaan, kelpasihan se poliisille perusteeksi hakea uhri yöksi putkaan, joten kyllä se siitä etenee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984