häät ja vauva mahassa

mammamorsian

Olen aikeissa mennä naimisiin, mutta ongelmana on silloin jo iso mahani.. tulen olemaan 7. kuulla raskaana hääajankohtana. Mistä olette saaneet nätin äitiysmekon kohtuu hintaan? Onko vuokraaminen helppo vaihtoehto jos ei etukäteen tule olemaan aivan varma vatsan koosta? Onko joku tehnyt itse puvun? Ongelmana on myös se, että olen muuten tosi pieni, kokoa 34.

Kiitos kaikista kertomistanne kokemuksista!

6

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytyytytytyt

      Minä olin ostanut vuodenvaihteessa unelmieni hääpuvun. Pikkusen siinä oli pienennettävää, joka myöhemmin olikin onneksi. Maaliskuussa tulin raskaaksi, häät oli heinäkuussa. Jännitti, että miten puvun kanssa käy. Pienennettiin vielä hieman, ei tosin vatsan osalta. Kuin luvan kanssa, vatsa kasvoi todenteolla vasta häiden jälkeen....
      Mietin silloin vaihtoehtoja, jos puku ei mahdu. Ainakin joissain äitiystarvikkeita myyvissä liikkeissä on myös morsiuspukuja. Hintaa en tosin katsonut.

      Onnea sinulle tulevista tapahtumista :)

    • Vihkimyksen asiantuntija

      Ennen kuin vastaan Sinulle, haluan tietää, oletko aikeissa solmia avioliiton sakramentin vai onko tiedossa siviilivihkiminen.
      Asiassa on todella SUURI ero, ja vastauksen mukaan seuraa sinulle antamani neuvokin.

    • Hei. Ota mihin yhteyttä sähköpostiin. ellei mallistostamme löydy juuri sopivaa pukua, etsimme yhdessä sinulle juuri sinun unelmiesi hääpuvun jossa sinä ja vauvamasusi olette eduksenne juhlapäivänäsi.

      www.hääpuvut.fi toivottaa kaikki asiakkaat tervetulleiksi ystävällisen talon palveltavaksi. Mallistostamme löytyvät hääpuvut, juhlapuvut, iltapuvut sekä asusteet kaikkiin elämäsi tärkeimpiin juhliin. Voimme toimittaa juhlapukusi sinulle valmiiksi räätölöitynä antamiesi mittojesi mukaan. Voit valita myös pukusi värin vapaasti värikartastamme kaikkiin mittatilauspukuihin. Toimitamme kaikki mittatilaustuotteet vakiokoon hinnalla aina 15.2.2010 asti, joten pidä kiirettä ja tule suunnittelemaan kanssamme elämäsi juhlapuku osoitteessa www.hääpuvut.fi. Voit myös ottaa meihin suoraan yhteyttä [email protected]. Tervetuloa!

    • Rakkauden voimalla

      Seksiähän harjoitetaan vasta avioliittoon vihkimisen jälkeen. Voi voi, synnistä ei seuraa mitään hyvää.

      Älä nyt ainakaan valkoista pukua laita, sehän on neitsyyden merkki.

      • rapu87

        onko kaikkien morsiammien keillä on lapsia niin mentävä eri värisessä puvussa naimisiin sit vai?
        itselläni on neljä ja astelen kyllä ensi kesänä alttarille valkeassa!!! ja HUOM.huntu on neitsyyden merkki...
        ja ketjun aloittajalle:myös sellainen hääpuku jossa on nyöritys selässä voisi olla hyvä, kaveri meni niin naimisiin kun oli raskaana;)


    • carrera79

      Tilaa empirelinjainen puku, niin mahtuu varmasti :D Eli sellainen, joka levenee heti rintojen alta - on muutenkin aika trendikäs tyyli just nyt.

      Ainakin täältä löytyy http://uniikkipuku.net ja voi tilata omilla mitoillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe