Ohjaimet ei toimi, missä vika???

darksoul77

Elikkäs tuli sellainen ongelma ettei boxi enää tunnista langattomiaohjaimia. Onko jollakin muulla tullut vastaan samaa ongelmaa? Vika ilmeni siten että kun rupesin pelaamaan ei boxi meinannut tunnistaa ohjaimia, pitkän yrittämisen jälkeen toinen ohjain rupesi toimimaan. Ehdin pelata noin 5 minuuttia ja ilmoitus yhdistä ohjain uudestaan. Taas pitkä räplääminen ja ohjain rupesi viimein toimimaan. Tämän jälkeen ehdin pelata 15 minuuttia ja taas sama homma. Nyt ei sitten enää ole tunnistanut ollenkaan. Pattereista ei ole kiinni koska nekin vaihdoin uusiin, kokeilin myös täyteen laduilla akkuparistoilla.
Soitin Xboxin tekniseen tukeen mutta eihän sieltä mitään apuja saa kun joku "hoono Suomi" Virolainen muija vaan huutelee että kuuluu hoonosti, soita uudelleen!

14

6945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuliVaanMieleen

      Ei mulla ole vastaavaa koskaan tapahtunut, mutta sen saman synkronoinnin, mitä ohjaimelle tehdään käyttöönoton yhteydessä, olet varmaan jo koittanut tehdä uusiksi?

    • Lopussa, eli

      Patteria vaan vaihtoon?

    • eks-poks

      Sama ongelma ilmeisesti eli, pari vuotta vanha xbox 360 ja takuu ummessa. Ollut melko vähäisellä käytöllä ja pitkiä aikoja paketissakin. Hyvin pidetty.

      Jonkun aikaa sitten alkoi ohjain pätkimään. Juuri samalla lailla kuin silloin kun patterit on lopussa. Aina kun tuli ongelmia vaihdoin uudet patterit. Tuntui koko ajan patterien vaihtoväli tihentyvän kunnes ei yks päivä enää pysy 30sekuntia kauemmin yhteys ohjaimen ja konsolin välissä. Mutta yhdisti heti uudestaan, johon kyllä meni 10-20s eli mahdotonta pelata.
      Päädyin siihen että patterin jousi on löysä ja johtuu siitä, joten ostin akku ja laturi paketin. Ei auttanut. Oli play & charge kiinni tai ei. Oli virtaa tai ei, ei yhteyttä saa. Joten päädyin siihen että on rikkinäinen ohjain. Ostin originelli Microsoft ohjaimen uutena ja sama ongelma. Nyt on play&charge paketti ja upouusi ohjain mutta kun tänään käynnistin boxin ei enää MITÄÄN yhteyttä saa.
      Kun painan boxista ja ohjaimesta sync molemmat vain vilkkuvat aikansa eikä yhteyttä tule.

      Tiiä mitä tekis.. aika epäluotettava vehe tuntuu olevan.. varsinkin kun xbox -live gold aika kuluu ja maksaa...

      • ei hittttttttto

        ensinnäkin jos kaipaatte vielä neuvoja niin siellä ohjaimen edessä on semmonen pikku nappi siinä microsoftin logon vieressä painakaan siitä niin eiköhän ala toimia


      • Hah, juu niiin.
        ei hittttttttto kirjoitti:

        ensinnäkin jos kaipaatte vielä neuvoja niin siellä ohjaimen edessä on semmonen pikku nappi siinä microsoftin logon vieressä painakaan siitä niin eiköhän ala toimia

        Meinaat että kaksi vuotta on odotettu tätä vastausta, niinkö?


      • Anonyymi
        ei hittttttttto kirjoitti:

        ensinnäkin jos kaipaatte vielä neuvoja niin siellä ohjaimen edessä on semmonen pikku nappi siinä microsoftin logon vieressä painakaan siitä niin eiköhän ala toimia

        Ei ala


    • ongelmat kehiin

      voisko joku auttaa, mul on semmonen ongelma et kun yhdistän ohjaimen boxiin se on joku parikyt sekkaa yhteydes ja sit tuee et reconnect controller, ja ohjaimes alkaa välkkyy kaikki valot samaan aikaan. olen yrittäny yhdistää niist pienist napeist mut ei toimi ja olen myös yrittänyt vaihtaa pattereita mutta kyse ei ilmeisesti ole siitä. auttakaa...!

      • XPokxxxxx

        No sinne kotelon väliin paperinpala, johan sanoin sen.


    • pelimies16

      Mulla rupes tänää oikutteleen XBOX ohjain kokeilin kaikkea myös laitoin toimivat patterit mutta valo vilkkuu muuta ei tapahdu mitä tehdä ei oo kun vaan 2 ohjainta mun XBOX on modattu joten auttakaa pliis miksei se toimi haluun taas pelata kamujen kaa!

      • Dkdgw

        Niin minkä kotelo n


    • Kzufs

      Mun ohjainmen yhdistys nappi meni rikki ja se ei yhdista enää samallailla kuin tuo toinen (xboxsissa ei ole vikaa)

    • Anonyymi

      Mulla Xbox One S ja satunnaisesti konsoli ei lähde ohjaimen napista käyntiin vaan joutuu painaisemaan konsolin etulevyn napista. Muitakin pieniä toimintahäiriöitä ollut tässä reilun ensimmäisen vuoden aikana silloin tällöin.
      Pleikkareita ollut aiemmin ja ne on olleet varmatoimisia.

    • Anonyymi

      Minun elite 2 ohjaimen rb nappi ei toimi. mä sain tän kuukausi tai kaksi sitten

    • Anonyymi

      Osaisiko joku auttaa kun pikkuveli käytti war thunderia Xboxilla niin lento ei onnistu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe