eli ostetaan lähihoitajan lapsen aika -kirja. pikaisesti. mielellään uusin tai toiseksi uusin painos (pinkki tai keltainen kansi.)
ostetaan lapsen aika- kirja!! kiire!!
7
923
Vastaukset
- -mari-susanna-
minulta löytyy keltaisella kannella! vieläkö tarvitset???
- halukas ostamaan
Vieläkö sinulla on kyseinen kirja myytävänä? Mitä pyydät kirjasta?
- kirrrja
halukas ostamaan kirjoitti:
Vieläkö sinulla on kyseinen kirja myytävänä? Mitä pyydät kirjasta?
minulta löytyy pinkkikantinen painos, hyvin pidetty, maksoi uutena muistaakseni yli 50e joten pyytäisin 30e. ota yhteyttä, [email protected]
- --
kirrrja kirjoitti:
minulta löytyy pinkkikantinen painos, hyvin pidetty, maksoi uutena muistaakseni yli 50e joten pyytäisin 30e. ota yhteyttä, [email protected]
vieläkö joltain löytyy kyseistä kirjaa? mielellään pinkkikantista..
- lapsen aika
-- kirjoitti:
vieläkö joltain löytyy kyseistä kirjaa? mielellään pinkkikantista..
Multa löytyy pinkillä kannella.
Kirja on hyvässä kunnossa, muovitettu. Joitain alleviivauksia lyijykynällä, lähtee kyllä pyyhkimällä.
Ota yhteyttä jos kiinnostaa
[email protected]
- kitykatti-66
Pinkkikantinen löytyy ja hinta 30e pk. Kirja Tre. Yht.otot [email protected]
- Anonyymi
Mooooi Sari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621