Tilasin juuri tietokonetuotteita netin kautta. Etusijalla oli tietenkin pyrkimys käyttää paikallisen yrityksen palveluja, jos vain hinta on kohtuullinen. Viiden eri nettikaupan sivustoja katsellessa vaasalainen multitronic erottui omaassa kategoriassaan sivujen epäselvyyden, vaikealukuisuuden, sekavuuden, tuotetietojen puutteellisuuden, kuvien pienuuden jne osalta. Pää tuli kipeäksi, kun oli katsellut heidän sivuja 20-30 minuuttia.
Tilaamastani kuudesta tuotteesta heillä on kolmessa halvin hinta. Yksi tuote puuttui heidän valikoimasta ja yhdessä hinta on yli 15% korkeampi kuin esim. Verkkokauppa.comilla.
Noh, lopputulos oli se, että tilaus ei mennyt multitronicille. Tilauksen kokonaissumma vain 800 euroa, että ei varmasti kaada kyseistä yritystä. Nettisivujen surkean tason ja sekavuuden vuoksi seuraavalla kerralla taidan jättää heidän sivustonsa väliin.
multitronic - vaasa
11
1302
Vastaukset
- pätemään :::
.
ymmärtämättä ettei kaikilla käyttäjillä ole 24'' näyttöä eikä pitäisi mitään tarvetta ollakaan - paitsi tämän nörden tekemien sivujen takia
Viikon vinkki : Firefoxissa voi aikas mukavasti zoomailla sivuja ja loppukäyttäjä siten osin paikata itse koodaajien mokia - Ihan semi jees
Kyllä toi multitronic on hyvä mesta ollut aina. Ei tosin ole paljoa niitä kuvia sivulla. Ei ainakaan silloin kun minä tilasin sieltä viimeksi. Mutta halpa paikka täytyy sanoa ja valikoima on aika laaja. Mutta jokainen ostaa komponenttinsa mistä huvittaa, mutta Suomessa ehdottomasti Multitronic, koska edullisin. Jos haluaa kuvat niin löytyy ihan hakemalla hakukoneellakin, mutta tärkeemmät on varmasti ne tekniset tiedot kuitenkin.
- 67kil
Tilasin sielät läppärin joka hajosi vuoden sisällä eikä hyväksyneet takuuta enää jostain kumman syystä. Kone lakkasi tomimasta vaikka se oli pöydällä eikä edes ollut kovaa käsittelyssä. Joten varsin epäluotettava firma.
- katu lampun varjossa
Kyllä niiden pitää se korvata, jos takuuta on jäljellä. Ja käytössä menee sökösi. Jos eivät ole halukkaita korvaamaan, niin kuluttaja-asiamieheen yhteyttä, joka kyllä vääntää kättä kyseisen yrityksen kanssa, jos yritys toimii väärin tässä asiassa.
- remahemi
asu kannettava onko hyvä. Entä Multatronik onko hyvä firma
- boy kot
Tuli käytyä liikkeessä, eihän siellä osata edes maan kieltä - suomea!
Eivät tietenkään osaa laittaa suomalaisia nettisivujakaan - bokottiin!- kot kot
Ei pidä paikkaansa, bamlaat skeidaa ja tiedät sen itekin jos olet sisällä asti käynyt!
- huh huuuh
Höpö höpö.. jollet nyt aivan väärään aikaan marssinut sisään, niin suomea siellä myymälässä puhutaan aivan tarpeeksi hyvin. Boikotoi rauhassa.
- YepYepYepYep:.
huh huuuh kirjoitti:
Höpö höpö.. jollet nyt aivan väärään aikaan marssinut sisään, niin suomea siellä myymälässä puhutaan aivan tarpeeksi hyvin. Boikotoi rauhassa.
.
Ainahan voi käyttää niitä webbisivuja jos vierasmaalainen aksentti häiritsee kovasti kokonaan
.
- remahemi
Kävin Multitronikissa kyselemässä läppäreitä.HuonoSuomenkieli ja ylimielinen asenne.Pientä virnettä koko ajan.Eikä hinnatkaan halpoja.Kaupat jäi tekemättä!
- Melko tyytyväinen
Kyllä, osa henkilökunnasta puhuu vähän hoonompaa suomea. Mutta sellaista se on täällä "kaksikielisessä" maassa. Ylimieliseen asenteeseen en ole koskaan törmännyt. Hinnat on yleensä erittäin kilpailukykyisiä ja nouto Vaasan toimipisteestä ei enää maksa, niin kuin aikaisemmin.
Nimim. boy kot: Nettisivujen kieli riippuu selaimesi asetuksista ja jos et osaa säätää selaimen asetuksia, niin vaihda kieli klikkaamalla sivun vasemmasta yläkulmasta.
Olen asioinut Multitronicissa sen alkuajoista asti ja tulen asioimaan vastaisuudessakin. Minulla ei ole valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295504Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144104Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512860Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2871362Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601219
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2171126