Miten?

Täh

Miten joku voi edes pitää harry potter kirjoista, kun kaupassa on myytävänä taru sormusten herrasta?

18

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cho....

      Ihmisiä on (jos et ole huomannut) hyvinkin erilaisia. Ja eihän se niin mene, että kaikki tykkäis jostain ihme TSH-kirjoista eikä HARRY THE BEST POTTEREISTA!!

      Kaikilla ei ole sama fantasia-kirja maku kuin kenties sinulla. Ja eihän (Hyvänen aika!) Potterit ja TSH-kirjat oo ainoita fantasia-kirjoja!!!!!!! EHEI...

      • John Doe

        Tossa tuli hyvin perusteltua... POTTER RULETTAA...


      • POTTER VITTUUN!

        POTTER-FANIT WC PYTYSTÄ ALAS!!!! TSH RULES FOR EVER!!!!!!


    • Potteri

      et oo tainnu lukee pottereita.. minäkin enne halveksin mutta kun 26 v siskoni ne luki päätin minäkin kokeilla, ja sille tielle jäin =)

      olen lukenut tsh varmaan 4 kertaa, eikä hp voi verrata siihen. ne ovat kaksi täysin eri tarinaa, loistavia molemmat

    • Pat Bateman

      No jaa, LOTR on mielestäni vähän tylsä... Ja paras etten edes sano mitään niistä elokuvista.

      • potteri

        taidat itse olla tylsä jos ei mielikuvitus riitä, tai sit oot liian nuori lukeen tsh =)


      • Pat Bateman
        potteri kirjoitti:

        taidat itse olla tylsä jos ei mielikuvitus riitä, tai sit oot liian nuori lukeen tsh =)

        Hmm, 16 v... Voi ollakin että olen liian nuori. LOTR oli vaan musta tylsä. Ei voi mitään. Enkä kyllä pidä itseäni mielikuvituksettomana. Ehkä viesteissäni siten välittyy sellainen sävy... Sinun on paha sanoa, kun et oikeasti tunne minua...


      • >_<
        potteri kirjoitti:

        taidat itse olla tylsä jos ei mielikuvitus riitä, tai sit oot liian nuori lukeen tsh =)

        Onko tuo =) tuossa lopussa olevinaan jokin korvike sille päätteelle, joka tsh-lyhenteen perään kuuluisi?


    • Lissu

      Elämä käy tylsäksi jos ei voi lukea kuin vain yhtä ja samaa kirjaa! Onhan se tsh kanssa hyvä mutta kyllä sitä nyt muitakin kirjoja kannattaa lukea.

    • .....

      Harryt on palöjon parempia ku joku tylsä Taru sormusten herrasta!!

    • potter mänseri

      joo on kivaa lukee yhtä kirjaa monta tuhatta kertaa...
      ...ja tarina (sori nyt vaa) on aika tylsä.
      potteris on enemmän kirjoja ku ths sarjassa.
      se ois sama jos lukis viisasten kiveä uudelleen uudelleen uudelleen...
      ei järkee.
      ja onhan maailmassa muita kirja sarjoja älyttömästi.
      piste.

    • Twil

      Mua aina alkaa huvittamaan se,että jotkut kiihtyy niin pirusti ku sanotaan mitään poikkipuolista jostain omasta lempparijutusta. Voi eih. Ihmiset, ihmiset, älkää olko niin pirun herkkänahkaisia! Typerältähän se vaan näyttää.

      Mutta koska olen ilmeisesti hypokriitikko, vastaan silti ylläolevaan kysymykseen : helposti.

      • Hermione

        Potterkirjat on parempia kun TSH, mutta...! Jotenkin se on vaan vähän enemmän "kuvannollisempi", ja se ei oo kyl oikee sana...(TSH meinaa)...mut Potter-kirjat on parempii kun TSH:t, mut TSH:leffat parempii ku Potterit...


      • ...
        Hermione kirjoitti:

        Potterkirjat on parempia kun TSH, mutta...! Jotenkin se on vaan vähän enemmän "kuvannollisempi", ja se ei oo kyl oikee sana...(TSH meinaa)...mut Potter-kirjat on parempii kun TSH:t, mut TSH:leffat parempii ku Potterit...

        Potterithan kirjotettiin aluks vaan nuorille joista sitten aikuisetkin innostu. Tsh taas on pitkälukuinen hieno teos joka on vaikeaa luettavaa, mutta ei tosiaankaan huono kirja. Jotkut voi lukea tsh tosi nuorena ja jotkut ei pidä siitä ikinä!!! Mutta ei näitä kahta IHAN erilaista kirjaa voi verrata toisiinsa mitenkään!!! Niissä ei ole mitään muuta samaa, kun se että ne on fantasiaa!


      • Pat Bateman
        ... kirjoitti:

        Potterithan kirjotettiin aluks vaan nuorille joista sitten aikuisetkin innostu. Tsh taas on pitkälukuinen hieno teos joka on vaikeaa luettavaa, mutta ei tosiaankaan huono kirja. Jotkut voi lukea tsh tosi nuorena ja jotkut ei pidä siitä ikinä!!! Mutta ei näitä kahta IHAN erilaista kirjaa voi verrata toisiinsa mitenkään!!! Niissä ei ole mitään muuta samaa, kun se että ne on fantasiaa!

        Eikä Pottereita edes luokitella fantasiaks. Ei kaikki missä on taikaa ole fantasiaa.


    • Hermione

      Kun itse näin Harry Potterin olin ihan että kamalaa ihan tyhmä kirja,mutta yhtenä kertana mun kaveri pyys mua kattoo potter leffan ja mä rakastuin niin siihen Roniin ja itse Potter leffaan....!!!!!!Aloin sitten lukemaan sitä kirjaa ja nyt olen potter fani.Sekin on ihan okei siis taru sormusten herrasta,olen itse katsonut myös kaikki taru sormusten herrasta elokuvat en pitänyt siitä koska siinä on liikaa sotaa ja jne. eikä juoni etene hyvin...Mutta kun Potter vitos kirja tuli on se nyt vaa kuumaa tavaraa!!

      • Ginny on vitun huora

        YKSIKIN POTTER FANI TÄHÄN MAAILMAAN NIIN HEITÄN KIRJAT TULEEN JA LEFFAT ROMUIKSI!!!! HARRY POTTER ON NIIN VITUN PERSE SAATANA HOMO PASKA SURKEA ETTÄ OKSAT POIS!!!!!!!!!.....samaa vois sanoo pat batemanista tai mikä ny olikaan......


    • hackyou!onko ongelma

      TSH, painu perseeseen! Saanko kysyä mikä on bateman, taidat olla pikkuisen kännissä tai unohdit ottaa lääkkeesi saatanan huora, että silleen. Läheppäs sinne vittuun, voi, voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1762
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1758
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1241
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1067
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe