Blue Screen iski myös Windows 7:ään

Sir-Francis-Drake

Windows 7:n myynti ei ole päässyt kunnolla edes alkuun mutta Windowsista tutut ongelmat ilmaantuneet pimentämään auringonpaisteen.

http://www.computerworld.com/s/article/9137701/New_flaw_causes_Blue_Screen_of_Death_on_Vista_Windows_7

"YOU GET THE BLUE SCREEN OF DEATH"


" As Microsoft prepares to release patches, researchers said they've seen exploit code for a new flaw that puts organizations using Vista and Windows 7 at great risk.

The flaw lies in a driver used for the Samba file-sharing feature in Windows, said Bojan Zdrnja, a handler for the SANS Internet Storm Center. Exploit code was released around 11 p.m. ET, he said.

Zdrnja said he tested the exploit code and it works on fully patched Vista machines running Service Pack 1 or 2 as well as Windows 7. It may also affect Windows Server 2008. When successfully attacked, the exploit will cause the targeted machine to crash.

"You get the blue screen of death," Zdrnja said."

4

1711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skulaa.,

      En saa mitään selvää tuosta sun sepustuksesta, mutta itse olen käyttänyt toukokuusta lähtien win7 järjestelmää, ja kokeillut kaikennäköisiä ohjelmia uusia ja vanhoja sekä erilaisia laitteita ja niiden ajureita. Kyllä on toiminut tosi hyvin mitään suuria ongelmia ei ole, eikä varsinkaan mitään sinisiä ruutuja.

      • Shuttle_X22

        Mulla iski vastaan grafiikka kiihdyttimen yht.sop. ongelma.. ei ole vieläkään intel 865G:lle Win7 näyttistä.. :( asensin win xp:lle tehdyn, ja avasin sen win xp SP2 yht. sop. tilassa ja toimii joten kuten...


      • HeikkiL
        Shuttle_X22 kirjoitti:

        Mulla iski vastaan grafiikka kiihdyttimen yht.sop. ongelma.. ei ole vieläkään intel 865G:lle Win7 näyttistä.. :( asensin win xp:lle tehdyn, ja avasin sen win xp SP2 yht. sop. tilassa ja toimii joten kuten...

        "ei ole vieläkään intel 865G:lle Win7 näyttistä" On. http://www.techbirdy.com/ http://www.techbirdy.com/files/Intel(R) 82865G-techbirdy.com.zip
        Toimii satavarmasti.


      • Shuttle_X22

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      445
      2170
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      220
      1921
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1293
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1261
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1237
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      38
      1084
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1036
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe