Ajattelin mennä Gili Menolle, mutta kertokaapas Indonesian helmistä. Minne kannattaa mennä. Ennenminkin pidän rauhallisista paratiisioloista kuin biletyksestä.
Indonesian parhaat kohteet?
1
874
Vastaukset
Menolla en ole itse käynyt, joten siitä en osaa kertoa muuta kuin että sen pitäisi olla Gileistä kaikkein hiljaisin ja rauhallisin. Paikalliset nimittivät sitä Moskito Islandiksi, joten ehkä siellä on enemmän itikoista haittaa? Itse kävin Airilla ja Trawanganilla ja voin todella suositella. Trawanganilla on enemmän turisteja ja enemmän menoa, mutta se kaikki kohdistuu yhdelle osalle saarta, muualla on hiljaista ja rauhallista, jopa autioita. Air on tosi mukava, ravintolatarjontaa riittää, mutta minkäänlaista häiriötä ei iltaisin tai öisin ole. Tosin sielläkin otimme majapaikan kauempaa "keskustasta". Ah, sinne vielä uudelleen!
Meno on niin pieni saari että ehdit taatusti käydä muillakin Gileillä lomasi aikana. Jos reissupäiväkirja ja kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269