Saatanan TUNARIT!

TeleFinland SUCKS

Tänään hävisi kenttä NELJÄSTÄ nimissäni olevasta puhelimesta n. kello 10:20 aikoihin. Ajattelin, että puhelin hajosi. Ei hajonnut, SIMM:n rekisteröinti epäonnistui.

Soitin TELE Finlandin asiakaspalveluun. Väittivät, että kaikki liittymäni on siirretty SAUNALAHTEEN tällä päivämäärällä! Ihmettelin, että miksi helvetissä minun liittymät sinne on siirretty, ei minulla ole edes SAUNALAHDEN Simmejä! Eikä ole tullut mitään ilmoituksia missään muodossa mistään siirrosta!

Yritin toki keväällä toukokuussa siirtää yhden liittymistäni Saunalahteen, mutta TELE Finlandilla olikin jokin viikonloppuetu, joka on määrä-aikainen ja uusiutuu automaattisesti vuodeksi eteenpäin eikä tuolloin voi liittymää siirtää (tästä tuli Saunalahdelta vahvistusviesti, "emme voi siirtää puhelintanne johtuen määrä-aikaisesta liittymästä"). Eli se meni hylkyyn se siirtoyritys. Sittemmin irtisanoin TeleFinlandin viikonloppuedun päättymään tähän vuoteen jotta voin tulevan vuoden aikana harkita numeron siirtämistä toiselle operaattorille, mutta en tietysti irtisanonut itse liittymää.

Soittelinpa siis TELE Finlandin asiakastuen kehoittamana SAUNALAHTEEN, odotellen puoli tuntia tekniseen tukeen, että miksi helvetissä minun numeroni sinne on siirretty. Saunalahdesta sanottiin ettei numerot heillä ole, vaan edelleen TeleFinlandissa. Ne voipi tarkistaa netistä ihan itsekin, http://www.siirretytnumerot.fi osoitteessa !

Soittelin TELE Finlandiin ja väittivät EDELLEEN että "joku" on siirtänyt numerot Saunalahteen. Kysyin "kuka, missä, minne ja milloin sekä millä sopimuksella". Kovasti antoivat ymmrätää että minä tässä syyllinen olen vaikka itse sekoileevat. Nyt selvitteleevät asiaa ... saa nähdä mikä on vastaus! Vasta puoli päivää mennyt ... ketään ei tietääkseni ole vielä kuollut ongelmat takia.

4

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saunalahti SUCKS EVEN MORE!

Vihdoinkin saivat uudelleen avattua ... TELE Finlandin mukaan syyllinen on Saunalahti, joka on eilen tehnyt numeronsiirrot. Eli Saunalahden tekninen tuki valehteli päin korvaa. Kertoo jotain yrityksestä ...

• d

kuten ennen autokorjaamossa, pomo tunsi kaikki asiakkaat, minäkin tunnen yli kolmasosan kaupunkimme yli 40 vuotiaasta väestöstä.

Yleensä annetaan koneen hoidettavaksi asiat, eikä niitä kukan aina pysty täydellisesti heti selvittämään.

Lienet vai turhaan hermostunut, kuten minäkin joskus,
        jos et itse sitä tunne, niin sinulta on loistava tulevaisuus, kun olet itse niin pätevä.

• Muy Bien!
        d kirjoitti:

kuten ennen autokorjaamossa, pomo tunsi kaikki asiakkaat, minäkin tunnen yli kolmasosan kaupunkimme yli 40 vuotiaasta väestöstä.

Yleensä annetaan koneen hoidettavaksi asiat, eikä niitä kukan aina pysty täydellisesti heti selvittämään.

Lienet vai turhaan hermostunut, kuten minäkin joskus,
        jos et itse sitä tunne, niin sinulta on loistava tulevaisuus, kun olet itse niin pätevä.

Pöh ... kyllä jotain vikaa pitää olla jossain "prosessissa "jos pystyy tippumaan sellaiseen loukkuun jossa ilmoittamatta suljetaan liittymät. Vaikka kuinka olisi "koneita" välissä. Tuolla logiikallahan voisi terveystiedotkin hukata minne sattuu.

Toivottavasti yhteyskatkos tapahtuu seuraavan kerran jollekin päivystävälle kirurgille ... siinäpähän selvitteleevät kenen vika oli.

• Laantunut

Osasivatpa pyytää anteeksikin. Elokuvalippuja ja pari muuta etua. Eli ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      58
      5210
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      254
      3572
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      283
      3456
    4. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      40
      3028
    5. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      298
      2666
    6. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      61
      1967
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      309
      1948
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      143
      1829
    9. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      32
      1442
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1195
    Aihe