Etsin naispuolisia ystäviä kaupungista, johon vasta muutin. Oon 26v nainen, ja aikaa on. Kerro sähköpostiosote, ni kirjottelen.
Naispuolinen ystävä Seinäjoelta?
3
747
Vastaukset
- uus asukas
joten ihan oikeita ystäviä etsin.
- Neaera
Heippa!
Täällä perheellinen sinua muutaman vuoden vanhempi nainen, joka mielellään tutustuisi sinuun. Jatkakaamme juttua sähköpostitse... [email protected] - 1v. sitten muuttanut
Hei,
Minäkin olen etsimässä naispuolisia ystäviä Seinäjoelta. Olen sosiaalinen ja puhelias 28v. nainen (seurustelen) ja muuttanut kaupunkiin noin vuosi sitten. Töiden kautta on tullut tuttuja, mutta en ole kunnolla vielä päässyt tutustumaan kovin moneen paikalliseen, eli olisi mukava saada samanhenkistä juttukaveria ja vaikka kahviseuraa.
Laitappa viestiä [email protected] niin tutustutaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814