Etsin naispuolisia ystäviä kaupungista, johon vasta muutin. Oon 26v nainen, ja aikaa on. Kerro sähköpostiosote, ni kirjottelen.
Naispuolinen ystävä Seinäjoelta?
3
792
Vastaukset
- uus asukas
joten ihan oikeita ystäviä etsin.
- Neaera
Heippa!
Täällä perheellinen sinua muutaman vuoden vanhempi nainen, joka mielellään tutustuisi sinuun. Jatkakaamme juttua sähköpostitse... [email protected] - 1v. sitten muuttanut
Hei,
Minäkin olen etsimässä naispuolisia ystäviä Seinäjoelta. Olen sosiaalinen ja puhelias 28v. nainen (seurustelen) ja muuttanut kaupunkiin noin vuosi sitten. Töiden kautta on tullut tuttuja, mutta en ole kunnolla vielä päässyt tutustumaan kovin moneen paikalliseen, eli olisi mukava saada samanhenkistä juttukaveria ja vaikka kahviseuraa.
Laitappa viestiä [email protected] niin tutustutaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725