Onko tosiaan niin, että FIFAssa jos aloitan kaverin kanssa liigan (molemmilla omat joukkueet), niin ei voida pelata liigaa niin, että aina kun on minun peli --> kaveri pelaa minun vastustajajoukkueella ja päinvastoin. Onko siis ainut mahdollisuus pelata tietokonetta vastaan? Jos näin on ja on vielä FIFA 10:ssäkin niin tulee kyllä jo senkin takia PES hankittua.
Itse en löytänyt mistään settingeistä mitään infoa onko mahdollista. Peli on siis PS3.
Kiitos vastauksista!
FIFA 09 (10)
--JDL--
1
401
Vastaukset
- se kun
missään ei ole tietoa siitä että onko pc:n fifa 10:stä karsittu be a prota niin paljon kuin fifa 09:stä.
olisi kiva pelata koneellakin kunnon be a prota, siis niin että voi/pitää aloittaa alasarjoista ja sieltä nouset ylöspäin.
jos tiedät asiasta, vastaa
KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709