Olen tädilläni pelannut lautapeliä, jossa kierretään pelilautaa ja kerätään rahaa viemällä koiria näyttelyyn. Siinä oli vihertävä pelilaudan kansi ja keskellä lautaa oli pyöritettävä nuoli ikäänkuin nopan sijasta. Noppaa pelissä ei ollut erikseen.
Muistaako kukaan tälläistä peliä?? Peli on ainakin 30 vuotta vanha, mutta se oli todella hyvä.
Kiitos muistamisesta:)
Muistaako kukaan vanhaa "Koiranäyttely-lautapeli"
3
1491
Vastaukset
- entykkääkoirista
Siskollani oli sellainen peli ja olin siitä kateellinen.Olen yrittänyt löytää jos olis jossain myytävänä mutta ei ole löytynyt.
- pellehermanni2
Pelin nimi on Champion ja Algan tekemä 60- 70 luku.. Googla Champion hundspelet alga niin saat tiedot pelistä. Sen verran vanha ja harvinainen peli että on todella vaikeaa löytää mutta aina kannattaa yrittää.
- Anonyymi
pellehermanni2 kirjoitti:
Pelin nimi on Champion ja Algan tekemä 60- 70 luku.. Googla Champion hundspelet alga niin saat tiedot pelistä. Sen verran vanha ja harvinainen peli että on todella vaikeaa löytää mutta aina kannattaa yrittää.
Kiitos näistä koordinaateista! Itse myös kaiholla muistelin serkullani ollutta peliä, josta kuulemma on vielä jonkinlainen puutteellinen versio olemassa. Pelasimme sitä 70-luvulla. Googlasin Ruotsin huutonetissä ja sain kuin sainkin sen ruotsiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482513
- 1801758
- 921598
- 691593
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61015- 80968
- 71905
- 61866
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 65837