Isä ei saanut kutsua

muikkumies

tyttärensä häihin:
Vasta viikko sitten sain tietää, että tyttäreni oli vihitty jo puolitoista kuukautta sitten.
Tyttäreni kirjoitti nuorempana , että en rakasta häntä kun en maksa elatusmaksuja ja lopetti kaikenlaisen yhteydenpidon, sen lisäksi Äiti laitti kaikki tiedot heistä salaiseksi , kun muuttivat toiselle paikkakunnalle, vaikka minulla oli tapaamisoikeudet.
Alkuun jo tapaamista vaikeutettiin kaikin tavoin.
Eron tapahtuessa omaisuuttani hukattiin , tehtiin kanteluita yritystoiminnasta, joka johti siihen , että jouduin lopettamaan ja aloittamaan ihan uutta.
Pankki sanoi lainani irti ja kiintestöni laitettiin hukkaamiskieltoon ja ulosottoon.
Lapsilleni ei kerrottu, että kunta maksaa elatuksen , jos toisella on maksuvaikeuksia.
Kerran sain annettua lapsilleni 5oo mk suoraan ja siitä exä kanteli sosiaalipuolelle, jolloin sain kirjeen olla maksmatta mitään lapsilleni.
10 vuotta ei saanut mitään yhteyttä tyttäreeni, kunnes tuli pyyntö antaa rahaa, jolloin sitten lupasinkin auttaa.
Luulin väärin, että tästä voisi tulla lähentymistä.
Mitä tämä kertoo minusta tai mitä se kertoo tyttärestäni?
Mitä se kertoo tyttären miehen suvusta ja mitä heille on oikein minusta kerrottu.
En kysy mitä minun pitäisi menetellä, koska olen jo sen suhteen päättänyt asian.
Haluaisin kuulla onko kellään samanlaisia kokemuksia ja miten olette siitä selvinneet ja mitä olisi teidän mielestä viisainta näihin asioihin suhtautua.
Nimimerkillä Elävänä haudattu isä

17

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikkumies

      Äiti on useissa yhteyksissä ilmoittanut minulle, että isyyteni ei ole varma.
      En sano tässä koskeeko molempia vai jompaa kumpaa, koska silloin ei voi asettaa tätä asiaa minun keksimäkseni, sillä vain äiti tietää sen tarkan määritelmän.
      Voiko tämä olla se syy miksi äiti halusi piilottaa lapset minulta.

      • isätön tyttö

        kuin ihmetellä miten joku voi olla noin kylmä ihminen.. siis tämä äiti! Selvästikkin välität lapsistasi kovasti ja haluaisit auttaa heitä ja kuulua heidän elämään, se ihminen tekee todella väärin kun erottaa lapset isästään, ja vielä syöttää heille sinusta kaikenmaailman asioita etteivät hekää (aivopestyinä) halua olla kanssasi tekemisissä..... toisaalta, jos kerran hän on saanut evättyä tapaamiset 10 vuodeksi, niin siihen on pitänyt olla todella painava syy ellet ole itse suostunu asiaan. Joten kerrotko nyt koko tarinaa vai vain oman versiosi? Jos todella olet syytön ja viaton niiin en voi kuvitellakkaan miten pahalta sinusta mahtaa tuntua ja miten paljon inhottaa tuollaiset "äidit"


      • muikkumies
        isätön tyttö kirjoitti:

        kuin ihmetellä miten joku voi olla noin kylmä ihminen.. siis tämä äiti! Selvästikkin välität lapsistasi kovasti ja haluaisit auttaa heitä ja kuulua heidän elämään, se ihminen tekee todella väärin kun erottaa lapset isästään, ja vielä syöttää heille sinusta kaikenmaailman asioita etteivät hekää (aivopestyinä) halua olla kanssasi tekemisissä..... toisaalta, jos kerran hän on saanut evättyä tapaamiset 10 vuodeksi, niin siihen on pitänyt olla todella painava syy ellet ole itse suostunu asiaan. Joten kerrotko nyt koko tarinaa vai vain oman versiosi? Jos todella olet syytön ja viaton niiin en voi kuvitellakkaan miten pahalta sinusta mahtaa tuntua ja miten paljon inhottaa tuollaiset "äidit"

        , että äiti velvoitetaan huolehtimaan tapaamisista, mutta kun vanhin oli jo täyttänyt 12 ja norimmaisen alempi ikäkään ei enää auttanut tapaamisiin. Lisäksi he muuttivat pois ja kaikki osoitteet tehtiin salaiseksi, että en löytänyt heitä.
        Nyt on poikaan kyllä yhteyttä , kun sattumalta vuosia sitten tapasin hänet.
        Asia on niin, että jos halutaan vaikeuttaa tapaamisia , se kyllä onnistuu ja viranomaiset ei voi asialle mitään. Vaikka on oikeuden päätös aikoinaan annettu säännöllisiin tapaamisiin.


    • ,,,,,,,,,,,,,,,

      Te aikuiset menitte eronne söhlimään! Tyttärenne oli lapsi ja eli sen perusteella mitä hänelle kerrottu. Älä häntä syytä äitinsä teoista. Sä nyt kostat lapsellesi noilla haukuilla kaiken. :( Ja vieläpä tyttäresi rakkaalle puolisolle sukuineen. Vähän nyt pitäisi sunkin osata asettua sen silloisen lapsen asemaan. Hän ei varmaan edes tiennyt mitään äitinsä touhuista - tuskin vieläkään, jos ette ole siitä puhuneet. Sua tuntuu nyt lähinnä kiinnostavan vain itsesi, jota tyttäresi jotenkin ilmentää. Ei tyttäresi.

      Inhoan yli kaiken tuollaista erossa lapsen kustannuksella leikkimistä, mutta et säkään nyt kauhean fiksusti tohon asennoidu. Vähän kuin tytär olisi olemassa sua varten eikä itseään varten.

      • muikkumies

        Missä lukee, että olen jotenkin kostamassa Tyttärelleni jotain tai sen suvulle.
        ajatuksena on vain , pitäisikö oikaista ne asiat , josta tyttäreni on saanut yksipuolista tietoa.


      • Autan pikkumuikkuja
        muikkumies kirjoitti:

        Missä lukee, että olen jotenkin kostamassa Tyttärelleni jotain tai sen suvulle.
        ajatuksena on vain , pitäisikö oikaista ne asiat , josta tyttäreni on saanut yksipuolista tietoa.

        voiko muikut olla mätinsä/maitinsa kanssa sillai...vai vaan vähän eviä kosketella...ei kai siitä ketään tuomita.....varsinkaan jos ei jää kiinne....eikä ole todisteita


      • Pedarikala
        Autan pikkumuikkuja kirjoitti:

        voiko muikut olla mätinsä/maitinsa kanssa sillai...vai vaan vähän eviä kosketella...ei kai siitä ketään tuomita.....varsinkaan jos ei jää kiinne....eikä ole todisteita

        ihan pulmunen


    • luin

      Voi miten surullinen tarina. Miten kukaan ihminen voi olla toisella noin ilkeä että vie häneltä lapset ja mustamaalaa hänet vielä lapsilleen. Sinuna kirjoittaisin pitkän kirjeen lapsillesi, selittäen asioiden laidan sinun kannaltasi. Tuskin ovat kuulleet sitä. Uskon, että saat ongittua yhteystiedot heistä jostain.

      Yritä vielä kerran. Ethän syyllistä lapsiasi siitä että heidät kasvatettiin hapatuksella sinun vioistasi. Anna heille edes mahdollisuus....
      Toivon, että löydät yhteyden ja saat viettää elämääsi vielä heidän kansaaan!

    • Pedariini Raiskuri

      "Jo Sininen Lintu -yhteisö sai puistatuksia chatin naisten keskuudessa aikaan, kun selvisi mikä yhteisösi perimmäinen tarkoitus oli. Kaikki kohu ympärilläsi ja se vähä mitä olen tekstejäsi nähnyt vakuuttaa minut; olet heihei ja sinun aiheesi ja aikeesi ovat täysin itsekkäät.
      Minä en ole lukenut viestejäsi enää pitkään aikaan, livessäkin kiertäisin laisesi puupään kaukaa.
      Mielenkiinnolla odotan kumpi vastaa, sinä vai eettinen, pölhö sihteerisi."

      Sefu "sisko" on back uppina

      # 17. eikö ole rajaa

      ... tuli poistamaan minut kertomatta syytä toimintaansa 21.10.Elikä jos hän poisti minut 40 ulos koska rohkenin kysellä syytä ,että ...
      muikkumiesSL3.4.2005 21:25
      Ikäryhmät > 40

    • pikkumuikku pulputti

      Onko muikkumies paennut Venäjälle??

    • Mulkkumies

      On kiva olla sairaan vanhan äitinsä elättinä vielä 67 vuotiaanakin :)

    • ssfhgghngn

      Afheth eheheth thethetheth.

    • traxtrax

      Oma isäni erosi avosuhteesta äitini kanssa minun ollessani vain 3vuotias, ja muutettiin Suomeen isovanhempieni luokse. Näin vanhempana sain tietää ettei isäni edes halunnut minuun oikeuksia, kunhan saa pitää heidän asuntonsa. Syntymätodistukseni löydettyä löyty isän kohdalta vain hänen nimi, ei mitään muuta.
      Silti kävin pienenä joka vuosi hänen luonaan, tapaamassa sukua, veljiäni ja tietysti häntä.
      Ajan myötä teini-ikäiseen saakka aloin kyseenalaistaa kovasti, miksei hän halunnut minua. Elatuksia ei myöskään suostunut maksamaan sen jälkeen , kun hän meni uudestaan naimisiin kullankaivajansa kanssa, jonka omia poikia (3) hän elätti monilla tonneilla. Samaan aikaan meillä oli vain varaa ostaa vaatteita kirpputoreilta, tai ottaa lahjoituksia vastaan. Keräsin pulloja, jotta sain edes opiskelua varten kirjat ostettua.
      Ain, kun tuli Espanjaan viestejä Kelasta, kun pyysivät rästien kanssa elatuksia piti minun kääntää paperit Espanjaksi ja olla siinä riidan keskipisteenä. Lopulta en enään halunnut nähdä isääni kaiken sen kaunan jälkeen, millä hän oli arpeni täyttänyt.
      Nyt 22 vuotiaana edessäni on raskas päätös, kutsunko isäni omiin häihin. Hän on yhä minulle rakas kaikkein niiden hyvien muistojen takia, mutta välillämme on niin paljon pahaa verta hänen välinpitämättömyytensä takia etten tiedä haluanko nähdä tätä henkilöä.
      Äitini ei halua koskaan puhua suoraan isästäni, joten kaikki mitä olen kuullut, on tullut tädeiltäni, veljiltäni ( Isäni ensimmäisestä avioliitosta), äitini keskusteluista muiden ihmisten kanssa kun on luullut etten kuule.
      Tähänkin päivään mennessä, olen lähettänyt hänelle nyt 3,5 sisään viisi viestiä, joihin en koskaan ole saanut vastausta.

      • miksi_aina_lapsen_nimiss

        Melkein tuli tippa linssiin lukiessa tätä jätetyn naisen katkeroitunutta sepustusta. Lapsia sinulla varmaan on, mutta tuskin vielä 22 vuotiaita.


    • mulkkumies

      Pohjolan silakka ja muikku.

    • gjkjfhjfhjj

      Mulkkumies sitten kavalsi sairaan 88 vuotiaan äitinsä rahat, eikä tällä ole varaa enää edes lääkkeisiin.

    • Mulkkumieskö

      Kuka kumma on Mulkkumies?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe