Yksinkertainen kysymys, oknko Fedora hyvä?
Huomaisinko eroa toimivuuteen/käyttöön vrt. Ubuntuun?
Kertokaa
3
809
Vastaukset
- q
Ihmiset pitävät eri asioista siksi Linux-jakeluitakin on niin monta erilaista. Asia selviää vain kokeilemalla.
Fedorassa vaivaa tämän tuen lyhyys eikä ollut niin vaivaton multimedian kanssa kuin Ubuntu kun viimeeksi kokeilin.
Fedora tuntuu profiloituneen softakehittäjän tarpeisiin joka haluaa tuoreet työkalut, kirjastot ja softat.- Fedoraa kehiin
>Yksinkertainen kysymys, oknko Fedora hyvä?
Fedora ei ole ainoastaan hyvä - se on erinomainen.
>Huomaisinko eroa toimivuuteen/käyttöön vrt. Ubuntuun?
Kyllä sovellutusohjelmat toimivat molemmissa sutjakasti. Konfigurointityökalut ovat erilaisia. Ubuntun, perustuessaan Debianiin, ohjelmavalikoimat/ohjelmalähteet lienevät laajimmat, mutta varsin hyvin Fedoraankin saa valmiiksi paketoituja ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98879- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545