Erosin juuri kirkosta!
Siitäs saitte.
www.eroakirkosta.fi, kannattaa tehdä pieni visiitti!
hahaa
13
387
Vastaukset
- pofåi
miten liittyy Rippikouluun tai Prometheus-leiriin?
- -h-h-h-h-h-h-h
Hahaa, MÄ TURAUTIN PASKAT HOUSUUN!! TE ETTE MAHDA SILLEKKÄÄN MITÄÄN!!!
Siitäs saatte, en vaihda näitä housuja enää koskaan!
Kylläpäs nyt teitä vituttaa, mä ryven omassa paskassani, ettekä te voi estää minua!!!!- hurg (ei kirj.)
erota kirkosta sinunkin eikä jäädä paskaan rypemään
- tetsuma
Hän on kaikkien ystävä ja Vapahtaja.
Saat tulla Hänen luokseen vaikka etä kirkkoon kuulu ja niin se juuri onkin aina ollut.- werftghj,
Juuri tollasen jankutuksen takia siitä erosinkin.
x) kiva jos sait hyvän mielen siitä. Onnea ja menestystä sinulle vaan.
- Se.Rehellinen
Onneksi olkoon kirkosta eroamisen johdosta.
Toivoisin kaikkien muidenkin järkiintyvän ja eroavan kirkosta. Herkkäuskoisten lasten hyväksikäyttö voisi näin vähentyä.- tetsuma
FSM kirjoitti:
Tämä on ainoa oikea uskonto http://fi.wikipedia.org/wiki/Lentävä_spagettihirviö
Tai kovinkaan tehokas.
Ihminen on uskonnollinen olento.
Tätä sanoo Raamattukin mutta Jumala silti on.
Juutalaiset tekivät itselleen kultaisen sonnin, jota palvoa.
Ja minkälainen oli heidän historiansa?
Pakkotyötä Egyptissä, Jumalan lähettämä Mooses tuli ja ilmoitti faaraolle mitä käy elle hän vapauta juutalaisia.
Seurasia paljon vitsauksia, joista juutaliset säästyivät.
Lopulta he pääsivät pois. Faarao tuli silti sotilaineen perässä.
Jumala halkaisi meren ja juutailet pääsivät pakoon ja egyptiläiset sotilaat kuolivat veden palatessa.
Autiomaassa Jumala puhui heille kaikille. Tuhansille ja taas tuhansille ihmisille.
Hän ilmaantui heille pilviverhossa vuoren luona.
Jumala johti kansaansa pilvipatsaana päivisin ja tulipatsaana öisin. Patsas ei siis viittaa patsaaseen, jolla olisi hahmo, vrt. Mannerheimin patsas, vaan suureen hahmottomaan asiaan.
Ja kun Jumala kutsui kaikkien kuullen Mooseksen vuoren huipulle, ei mikään Kilmanjaro korkeudeltaan, alkoi purnaaminen: "Miksi me täällä ollaan jne." Halu saada näkyvä jumala kasvoi.
Juutalaiset antoivat Mooseksen sukulaiselle kultaisia koruja, joista valettiin kultainen sonnipatsas, jota palvottiin.
Ja tätä itsetehtyä jumalaa juhlittiin kunnes Mooses näki mitä he tekivät ja lopulta tuhosi patsaan.
-
Juutalaisten, ihmisten yleensä, oma uskonnollisuus johti epäjumalan luomiseen vaikka Jumala, todellinen ja ainoa, oli kävellyt ja puhuntu heidän kanssaan.
Silti he kääntyivät pois ja tekivät jotain itselleen.
Tämä on uskonnollisuutta.
Ei uskoa Jumalaan. - kirkkoon kuulumaton
tetsuma kirjoitti:
Tai kovinkaan tehokas.
Ihminen on uskonnollinen olento.
Tätä sanoo Raamattukin mutta Jumala silti on.
Juutalaiset tekivät itselleen kultaisen sonnin, jota palvoa.
Ja minkälainen oli heidän historiansa?
Pakkotyötä Egyptissä, Jumalan lähettämä Mooses tuli ja ilmoitti faaraolle mitä käy elle hän vapauta juutalaisia.
Seurasia paljon vitsauksia, joista juutaliset säästyivät.
Lopulta he pääsivät pois. Faarao tuli silti sotilaineen perässä.
Jumala halkaisi meren ja juutailet pääsivät pakoon ja egyptiläiset sotilaat kuolivat veden palatessa.
Autiomaassa Jumala puhui heille kaikille. Tuhansille ja taas tuhansille ihmisille.
Hän ilmaantui heille pilviverhossa vuoren luona.
Jumala johti kansaansa pilvipatsaana päivisin ja tulipatsaana öisin. Patsas ei siis viittaa patsaaseen, jolla olisi hahmo, vrt. Mannerheimin patsas, vaan suureen hahmottomaan asiaan.
Ja kun Jumala kutsui kaikkien kuullen Mooseksen vuoren huipulle, ei mikään Kilmanjaro korkeudeltaan, alkoi purnaaminen: "Miksi me täällä ollaan jne." Halu saada näkyvä jumala kasvoi.
Juutalaiset antoivat Mooseksen sukulaiselle kultaisia koruja, joista valettiin kultainen sonnipatsas, jota palvottiin.
Ja tätä itsetehtyä jumalaa juhlittiin kunnes Mooses näki mitä he tekivät ja lopulta tuhosi patsaan.
-
Juutalaisten, ihmisten yleensä, oma uskonnollisuus johti epäjumalan luomiseen vaikka Jumala, todellinen ja ainoa, oli kävellyt ja puhuntu heidän kanssaan.
Silti he kääntyivät pois ja tekivät jotain itselleen.
Tämä on uskonnollisuutta.
Ei uskoa Jumalaan.Juuri tällaisen takia kannattaa erota kirkosta!
- djalkngadnglg
tetsuma kirjoitti:
Tai kovinkaan tehokas.
Ihminen on uskonnollinen olento.
Tätä sanoo Raamattukin mutta Jumala silti on.
Juutalaiset tekivät itselleen kultaisen sonnin, jota palvoa.
Ja minkälainen oli heidän historiansa?
Pakkotyötä Egyptissä, Jumalan lähettämä Mooses tuli ja ilmoitti faaraolle mitä käy elle hän vapauta juutalaisia.
Seurasia paljon vitsauksia, joista juutaliset säästyivät.
Lopulta he pääsivät pois. Faarao tuli silti sotilaineen perässä.
Jumala halkaisi meren ja juutailet pääsivät pakoon ja egyptiläiset sotilaat kuolivat veden palatessa.
Autiomaassa Jumala puhui heille kaikille. Tuhansille ja taas tuhansille ihmisille.
Hän ilmaantui heille pilviverhossa vuoren luona.
Jumala johti kansaansa pilvipatsaana päivisin ja tulipatsaana öisin. Patsas ei siis viittaa patsaaseen, jolla olisi hahmo, vrt. Mannerheimin patsas, vaan suureen hahmottomaan asiaan.
Ja kun Jumala kutsui kaikkien kuullen Mooseksen vuoren huipulle, ei mikään Kilmanjaro korkeudeltaan, alkoi purnaaminen: "Miksi me täällä ollaan jne." Halu saada näkyvä jumala kasvoi.
Juutalaiset antoivat Mooseksen sukulaiselle kultaisia koruja, joista valettiin kultainen sonnipatsas, jota palvottiin.
Ja tätä itsetehtyä jumalaa juhlittiin kunnes Mooses näki mitä he tekivät ja lopulta tuhosi patsaan.
-
Juutalaisten, ihmisten yleensä, oma uskonnollisuus johti epäjumalan luomiseen vaikka Jumala, todellinen ja ainoa, oli kävellyt ja puhuntu heidän kanssaan.
Silti he kääntyivät pois ja tekivät jotain itselleen.
Tämä on uskonnollisuutta.
Ei uskoa Jumalaan.Mutta entä jos juutalaiset halusivat kuvata tätä "oikeaa" Jumalaa tällä sonnilla? Vai onko juutalaisuudessa ja kristinuskossakin Jumalan kuvaaminen kiellettyä?
- sennaa
djalkngadnglg kirjoitti:
Mutta entä jos juutalaiset halusivat kuvata tätä "oikeaa" Jumalaa tällä sonnilla? Vai onko juutalaisuudessa ja kristinuskossakin Jumalan kuvaaminen kiellettyä?
siihen että saatiin juuri näkyvä jumala.
Jumalan kuvaaminen on kiellettyä molemmissa.
Sillä, muutenhan ihminen itsee "hallitsee" jumalaa.
Jos sonni olisi nyt se kuva niin silloinhan me tietäisimme miltä Hän näyttää ja muutenkin, sonni, kyllä siinä on nyt vaikka mitä
Toisessa Mooseksen kirjassa, 32 luku, jae 1: "Tee meille jumala, joka johtaa meitä matkallamme."
Jumalaa ei kukaan ole nähnyt.
Mooseksellekin Hän ilmestyi verhottuna kuten muillekin israelilaisille.
Vain Jeesus on Jumalan nähnyt koska Hän on Jumala ja Taivaasta.
Jumalan pyhyys jo polttaisi ihmisen.
Siksi Hän ei näy meille.
Vain kun aika koittaa me voimme katsoa Häntä kasvoista kasvoihin.
Nyt Jeesuksen kautta Hän on kanssamme. - Se rehellinen
sennaa kirjoitti:
siihen että saatiin juuri näkyvä jumala.
Jumalan kuvaaminen on kiellettyä molemmissa.
Sillä, muutenhan ihminen itsee "hallitsee" jumalaa.
Jos sonni olisi nyt se kuva niin silloinhan me tietäisimme miltä Hän näyttää ja muutenkin, sonni, kyllä siinä on nyt vaikka mitä
Toisessa Mooseksen kirjassa, 32 luku, jae 1: "Tee meille jumala, joka johtaa meitä matkallamme."
Jumalaa ei kukaan ole nähnyt.
Mooseksellekin Hän ilmestyi verhottuna kuten muillekin israelilaisille.
Vain Jeesus on Jumalan nähnyt koska Hän on Jumala ja Taivaasta.
Jumalan pyhyys jo polttaisi ihmisen.
Siksi Hän ei näy meille.
Vain kun aika koittaa me voimme katsoa Häntä kasvoista kasvoihin.
Nyt Jeesuksen kautta Hän on kanssamme.Uskosi todistaa aivopesun toimivuuden ja tehokkuuden.
Jumala jeesuksineen on vain satua ja höpötystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437