Hei!
Osaatko itse tai tiedätkö jonkun muun joka osaa tehdä tyylikkäät kotisivut? Tarvitaan apua.
Korvaus sop.mukaan. Kiitos!
Ota yhteyttä, kerron lisää
kotisivujen tekijä
2
698
Vastaukset 2
- rtkk
Internetistä löytyy Kotisivuhaulla tuo tai tuolla osoitteella.
- huhuhuhu taas---
Tuntilaskutus 93 ekee. Sisältää siis kaiken, markkina-analyysin, konseptin rakentamisen, brändin suunnittelun, graafisen ohjeituksen, starttipaketin toteuttamisen pienine www- sivustoineen, esitteineen, lomakkeineen jne.
Noin nopeesti alaa ja markkinointi- volyymiä tietämättä sanoisin, että ehkä halvimmillaan 10 00 ekeä.Maksimi on sitten sadoissa tuhansissa. Ja paljon enenpikin, siis jos on sellanen yritys, mitä joku haluaa tehdä.
Kandeehan sitä nettipalstoilta "osaajia" hakea. Seurailen ite kans, lahjakkuuksien ttoivossa. Eip' ole sattunut ensimmäistäkään vastaa-
Joo. Saat mistä maksat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.387945- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei215756- 82696
- 70670
- 70659
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581