Hei!
Osaatko itse tai tiedätkö jonkun muun joka osaa tehdä tyylikkäät kotisivut? Tarvitaan apua.
Korvaus sop.mukaan. Kiitos!
Ota yhteyttä, kerron lisää
kotisivujen tekijää?
7
615
Vastaukset 7
- koodari
Olisi vähän helpompi ottaa yhteyttä jos olisit laittanut jotain yhteystietoja.
Muutenkin vähän parempi kuvaus tarpeesta voisi olla hyvä, mitä sivuille kaivataan ?
Yksityinen, yhdistys vai yritys ?
Staattiset vai säännöllistä päivitystä?
Tarvitaanko palautelomakkeita, keskustelufoorumeita yms. ?
Mihin sivut tulevat, Webhotelli vai liittymän mukana tullut sivutila (vaikuttaa käytettävissä oleviin tekniikoihin kuten tietokannat, PHP yms.)? [email protected] - lisätiedot s-postilla
- Itseoppinut
Hei ! Kyllä osaat tehdä itsekin kun minäkin vanha 70v. mummon höppänä olen tehnyt monetkin, enkä ole käynyt minkäänlaista kurssia. Sellaisille se on helppo nakki kuka taitaa englannin ja vaikka vähän ATK-sanastoa. Sellainen kun www.kotisivukone.com on ainakin helppo kun ohjeet on kotimaan kielellä.
Ilmaisiakin löydät pilvin pimein, googlettamalla. - jubatus
Riippuu missä muodossa haluat kotisivut. Voisin mahdollisesti tehdä layoutin .psd muotoon. Olen tehnyt jo yhdet sivut, www.unidigital.co.cc . Jos kiinnostuit, meilaa [email protected]
- Jaana S
Mä teen yleensä Dreamviierillä, joskut koodaamalla. Oon tehnyt yli kymmenen vuotta, satoja sivustoja. Ja ylläpidän edelleenkin monia kymmeniä.
Osaan Html:n, Xhtml:n, Action sciriptin, Java scriptin, Shohckwaven, tietokannat, Css:n Php:n jne.
Otappa yhteyttä, teen tarjouksen!!!!!- lol.
Et edes jätä yhteystietoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251868- 126851
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.123657- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90555- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko62495Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi267480Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.34463- 9456
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota31435Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9429- 58422
- 41416
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51415Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan6395