Hei!
Osaatko itse tai tiedätkö jonkun muun joka osaa tehdä tyylikkäät kotisivut? Tarvitaan apua.
Korvaus sop.mukaan. Kiitos!
Ota yhteyttä, kerron lisää
kotisivujen tekijää?
7
564
Vastaukset
- koodari
Olisi vähän helpompi ottaa yhteyttä jos olisit laittanut jotain yhteystietoja.
Muutenkin vähän parempi kuvaus tarpeesta voisi olla hyvä, mitä sivuille kaivataan ?
Yksityinen, yhdistys vai yritys ?
Staattiset vai säännöllistä päivitystä?
Tarvitaanko palautelomakkeita, keskustelufoorumeita yms. ?
Mihin sivut tulevat, Webhotelli vai liittymän mukana tullut sivutila (vaikuttaa käytettävissä oleviin tekniikoihin kuten tietokannat, PHP yms.)? [email protected] - lisätiedot s-postilla
- Itseoppinut
Hei ! Kyllä osaat tehdä itsekin kun minäkin vanha 70v. mummon höppänä olen tehnyt monetkin, enkä ole käynyt minkäänlaista kurssia. Sellaisille se on helppo nakki kuka taitaa englannin ja vaikka vähän ATK-sanastoa. Sellainen kun www.kotisivukone.com on ainakin helppo kun ohjeet on kotimaan kielellä.
Ilmaisiakin löydät pilvin pimein, googlettamalla. - jubatus
Riippuu missä muodossa haluat kotisivut. Voisin mahdollisesti tehdä layoutin .psd muotoon. Olen tehnyt jo yhdet sivut, www.unidigital.co.cc . Jos kiinnostuit, meilaa [email protected]
- Jaana S
Mä teen yleensä Dreamviierillä, joskut koodaamalla. Oon tehnyt yli kymmenen vuotta, satoja sivustoja. Ja ylläpidän edelleenkin monia kymmeniä.
Osaan Html:n, Xhtml:n, Action sciriptin, Java scriptin, Shohckwaven, tietokannat, Css:n Php:n jne.
Otappa yhteyttä, teen tarjouksen!!!!!- lol.
Et edes jätä yhteystietoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201