Hei!
Osaatko itse tai tiedätkö jonkun muun joka osaa tehdä tyylikkäät kotisivut? Tarvitaan apua.
Korvaus sop.mukaan. Kiitos!
Ota yhteyttä, kerron lisää
kotisivujen tekijää?
7
518
Vastaukset
- koodari
Olisi vähän helpompi ottaa yhteyttä jos olisit laittanut jotain yhteystietoja.
Muutenkin vähän parempi kuvaus tarpeesta voisi olla hyvä, mitä sivuille kaivataan ?
Yksityinen, yhdistys vai yritys ?
Staattiset vai säännöllistä päivitystä?
Tarvitaanko palautelomakkeita, keskustelufoorumeita yms. ?
Mihin sivut tulevat, Webhotelli vai liittymän mukana tullut sivutila (vaikuttaa käytettävissä oleviin tekniikoihin kuten tietokannat, PHP yms.)? [email protected] - lisätiedot s-postilla
- Itseoppinut
Hei ! Kyllä osaat tehdä itsekin kun minäkin vanha 70v. mummon höppänä olen tehnyt monetkin, enkä ole käynyt minkäänlaista kurssia. Sellaisille se on helppo nakki kuka taitaa englannin ja vaikka vähän ATK-sanastoa. Sellainen kun www.kotisivukone.com on ainakin helppo kun ohjeet on kotimaan kielellä.
Ilmaisiakin löydät pilvin pimein, googlettamalla. - jubatus
Riippuu missä muodossa haluat kotisivut. Voisin mahdollisesti tehdä layoutin .psd muotoon. Olen tehnyt jo yhdet sivut, www.unidigital.co.cc . Jos kiinnostuit, meilaa [email protected]
- Jaana S
Mä teen yleensä Dreamviierillä, joskut koodaamalla. Oon tehnyt yli kymmenen vuotta, satoja sivustoja. Ja ylläpidän edelleenkin monia kymmeniä.
Osaan Html:n, Xhtml:n, Action sciriptin, Java scriptin, Shohckwaven, tietokannat, Css:n Php:n jne.
Otappa yhteyttä, teen tarjouksen!!!!!- lol.
Et edes jätä yhteystietoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156