miten the sims elämäntarinat pelissä voi kääntää niitä tavaroita. Tää on mun eka the sims tietsikalle nii en tiiä.. ja ku ohjessakkaa ei lukenu, tai en lukenu tarkasti :DD
THE SIMS - TAVAROIDEN KÄÄNTÄMINEN
pöpöpöppö
11
21763
Vastaukset
- Lol9876
Painat siit mis on yks ja kaksois piste!
- emvimi
se on mun mielestä pilkusta mut en oo ihan varma tai sitten se on nuolinäppäimistä.The sims on aika vaikee jos ensikertalainen
- Til
Se toimii se pilkku
- Anonyymi
Til kirjoitti:
Se toimii se pilkku
mulla toimii vain piste
- Mibukka
Olen itsekkin miettinyt asiaa...
- Mibukka
TARKISTIN ASIAN!
Pilkusta kääntyy Sims 4:ssa - Anonyymi
Pilkku
- 123r
Sims 4 mulla ainaki kääntyy hiiren oikeasta näppäimestä, pilkusta ja pisteestä
- kdsdskjfsdkljksf
Tavaroiden kääntäminen, sehän on vakava rikos...
- Anonyymi
Pilkusta sekä pisteestä
- Anonyymi
mäkin mietin samAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662