miten the sims elämäntarinat pelissä voi kääntää niitä tavaroita. Tää on mun eka the sims tietsikalle nii en tiiä.. ja ku ohjessakkaa ei lukenu, tai en lukenu tarkasti :DD
THE SIMS - TAVAROIDEN KÄÄNTÄMINEN
pöpöpöppö
11
21143
Vastaukset
- Lol9876
Painat siit mis on yks ja kaksois piste!
- emvimi
se on mun mielestä pilkusta mut en oo ihan varma tai sitten se on nuolinäppäimistä.The sims on aika vaikee jos ensikertalainen
- Til
Se toimii se pilkku
- Anonyymi
Til kirjoitti:
Se toimii se pilkku
mulla toimii vain piste
- Mibukka
Olen itsekkin miettinyt asiaa...
- Mibukka
TARKISTIN ASIAN!
Pilkusta kääntyy Sims 4:ssa - Anonyymi
Pilkku
- 123r
Sims 4 mulla ainaki kääntyy hiiren oikeasta näppäimestä, pilkusta ja pisteestä
- kdsdskjfsdkljksf
Tavaroiden kääntäminen, sehän on vakava rikos...
- Anonyymi
Pilkusta sekä pisteestä
- Anonyymi
mäkin mietin samAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214