miten the sims elämäntarinat pelissä voi kääntää niitä tavaroita. Tää on mun eka the sims tietsikalle nii en tiiä.. ja ku ohjessakkaa ei lukenu, tai en lukenu tarkasti :DD
THE SIMS - TAVAROIDEN KÄÄNTÄMINEN
pöpöpöppö
11
22864
Vastaukset
- Lol9876
Painat siit mis on yks ja kaksois piste!
- emvimi
se on mun mielestä pilkusta mut en oo ihan varma tai sitten se on nuolinäppäimistä.The sims on aika vaikee jos ensikertalainen
- Til
Se toimii se pilkku
- Anonyymi
Til kirjoitti:
Se toimii se pilkku
mulla toimii vain piste
- Mibukka
Olen itsekkin miettinyt asiaa...
- Mibukka
TARKISTIN ASIAN!
Pilkusta kääntyy Sims 4:ssa - Anonyymi
Pilkku
- 123r
Sims 4 mulla ainaki kääntyy hiiren oikeasta näppäimestä, pilkusta ja pisteestä
- kdsdskjfsdkljksf
Tavaroiden kääntäminen, sehän on vakava rikos...
- Anonyymi
Pilkusta sekä pisteestä
- Anonyymi
mäkin mietin samAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656