miten the sims elämäntarinat pelissä voi kääntää niitä tavaroita. Tää on mun eka the sims tietsikalle nii en tiiä.. ja ku ohjessakkaa ei lukenu, tai en lukenu tarkasti :DD
THE SIMS - TAVAROIDEN KÄÄNTÄMINEN
pöpöpöppö
11
22009
Vastaukset
- Lol9876
Painat siit mis on yks ja kaksois piste!
- emvimi
se on mun mielestä pilkusta mut en oo ihan varma tai sitten se on nuolinäppäimistä.The sims on aika vaikee jos ensikertalainen
- Til
Se toimii se pilkku
- Anonyymi
Til kirjoitti:
Se toimii se pilkku
mulla toimii vain piste
- Mibukka
Olen itsekkin miettinyt asiaa...
- Mibukka
TARKISTIN ASIAN!
Pilkusta kääntyy Sims 4:ssa - Anonyymi
Pilkku
- 123r
Sims 4 mulla ainaki kääntyy hiiren oikeasta näppäimestä, pilkusta ja pisteestä
- kdsdskjfsdkljksf
Tavaroiden kääntäminen, sehän on vakava rikos...
- Anonyymi
Pilkusta sekä pisteestä
- Anonyymi
mäkin mietin samAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115017Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853049Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku342001- 811777
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411530450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211444Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431057