kokemuksia? saako hyviä kuvia mackrolla tai hämärässä? kaikki tieto käyy(::
Sony Cyber-SHOT DSC-H3
2
735
Vastaukset
- sony cs
itellä kyseinen kamera, ihan jees peruskamsu.
jos jaksaa enemmän tutustuu noihi toimintoihi nii saa kamerast enemmän irti
ite en onnistu hämäräs kuvaa ilman salamaa jonka onki sitte aika hurja flashi
:D - h3
Joo itselläni on kyseinen kamera ja on osoittautunu käyttööni todella hyväksi. Liikkuvien kohteiden kuvaamisen sopii mainiosti ja värintoisto on kyllä yllättänyt positiivisesti. Kivoja mackro kuviakin on tullut otettua ja hämärässä kuvaaminenkin sujuu todella hyvin, verrattuna moniin peruspokkareihin. Täysin on kyllä kamera vastannut odotuksia ja toiminut kaikessa mihin sitä olen tarvinnut. Odotukset ova jopa ylittyneet juuri tuon värintoiston osalta. Joitakin mackroja ei uskoisi pokkarilla otetuiksi.
Itse olen siirtymässä järkkäreihin joten oma kamera myynnissä. Jos olet kiinnostunut niin s-postitse voi ottaa yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196858- 51064
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192947- 36878
- 282872
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47861Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29797Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin20791Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36766- 63762