kokemuksia? saako hyviä kuvia mackrolla tai hämärässä? kaikki tieto käyy(::
Vastaukset 2
- sony cs
itellä kyseinen kamera, ihan jees peruskamsu.
jos jaksaa enemmän tutustuu noihi toimintoihi nii saa kamerast enemmän irti
ite en onnistu hämäräs kuvaa ilman salamaa jonka onki sitte aika hurja flashi
:D - h3
Joo itselläni on kyseinen kamera ja on osoittautunu käyttööni todella hyväksi. Liikkuvien kohteiden kuvaamisen sopii mainiosti ja värintoisto on kyllä yllättänyt positiivisesti. Kivoja mackro kuviakin on tullut otettua ja hämärässä kuvaaminenkin sujuu todella hyvin, verrattuna moniin peruspokkareihin. Täysin on kyllä kamera vastannut odotuksia ja toiminut kaikessa mihin sitä olen tarvinnut. Odotukset ova jopa ylittyneet juuri tuon värintoiston osalta. Joitakin mackroja ei uskoisi pokkarilla otetuiksi.
Itse olen siirtymässä järkkäreihin joten oma kamera myynnissä. Jos olet kiinnostunut niin s-postitse voi ottaa yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501