Parin päivän päästä lähden ensimmäistä kertaa elämässäni Vilnaan. Aikaa siellä on noin 4 päivää. Parturissa ajattelin käydä, mutta kaipaisin myös vinkkejä nähtävyyksistä ja muusta mielenkiintoisesta.
Kohta Vilnaan
4
798
Vastaukset
- Keukubad
No, kun kukaan ei ole vaivautunut vastaamaan niin vastaan itse, juuri matkalta palattuani. Vilna on mahtava ja todella näkemisen arvoinen paikka! Koko keskikaupunki on täynnä toinen toistaan loisteliaampia barokkirakennuksia ja kirkkoja. Jokainen kävelyretki tuotti yllätyksen. Upeita puistoja ja kivoja kahviloita. Lauantai-päivän keräily/antiikkimarkkinat olivat todella elämys. Parhaiten jäi ehkä kuitenkin mieleen Uzupiksen boheemikaupunginosa. Ja hintataso on selvästi alhaisempi kuin Tallinnassa ja Riiassa. Palvelu pelaa ja ruokaa löytyy vaikka minkälaista.
Sori, olisin vastannut, mutta päättelin että olit jo ehtinyt lähteä matkalle. Vilna on tosi mukava, kompaktin kokoinen kaupunki. Olin siellä vuosi sitten ystävättärieni kanssa pitkää viikonloppua viettämässä. Käytimme hyväksemme Finskin tarjouslennot, majoitus koko sakille löytyi netin kautta. Naisporukassa kun liikuttiin, shoppailtuakin tuli.
Jos reissupäiväkirjani ja kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä!
[email protected]- Kiinnostus heräsi
Olin juuri Tallinnassa ja se oli miellyttävä kaupunki (paitsi tietty turvallisuus ja ryyppäävät suomalaiset), ja nyt mietin muita Baltian maita. Vilna kiinnostaisi. Onko todellakin niin että hintataso on Tallinnaa halvempi? Ihan ydinkeskustan alueilla?
- kerppe
..huomasin kyllä, että reissu on tehty..., mutta tuohon "muu mielenkiintoinen" sopisi tämä gariunai-tori. Valtavan kokoinen, halvat hinnat suomalaiselle. Minibussit sinne lähtee rautatieaseman läheltä.
Googlekin löytää ihan hyvin linkkejä tuonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297