Pikkurouvalle näpsäkkä taskuase

Jarno.K

Onko mitään suositusta asemerkistä, kun vaimo halauisi sellaisen pikkunäpsäkän, aina mukana kannettavan pistoolin turvakseen käsilaukkuunsa, kun joutuu yksin kulkemaan iltasin metrolla ja junalla? Olen yrittänyt tarjota FN Baby Cal 6.35:sta, mutta kun se on kuullemma sitten jo liian pieni. Sitten yritin tarjota Cz 75:sta, mutta ei - nauroi vain! "Siinä on liikaa syöttövirheitä ja on muutenkin liian kömpelö eikä mahdu kassiin ja juuttuu joka paikkaan" ja plaah plaah. Myöskään Jerico F Cal 9mm luger ei kelpaa, kun on "liian raskas". Sitten katseltiin aselehtiä, kun mun omat aseet ei pikkurouvalle sitten kelvanneetkaan, niin eikös se löytänyt sieltä jonkun helvetin kalliin Smith&Wesson M&P:n. Maksoi jotain likemmäks 700 ja kun mulla ei just nyt sattumoisin satu olemaan sellaista "pikkurahaa" rouvan mielenrauhaks ja turvaks yön pimeyteen työmatkoille, niin onko mitään ehdotuksia jostain halvemmasta, mutta "ehdottomasti" samantapaisesta mutkasta, kun olen tässä huomannut, että mikätahansa ei käy. Hintaluokka sais olla korkeintaan 300 euroa -käytettynäkin käy. Mielellään joku luotettava ja kohtuu hyvä jenkkiräpsä ja lipaskooksi riittää ihan joku 10 patruunaa, että voi ladata ja varmistaa, jos kerta laaki ei riitä!

21

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhan-i

      Taskuaseen hallussapito julkisella paikalla on kaksinkertainen rikos; laiton asetyyppi ja laiton hallussapito ilman perusteltua syytä. Saattaa hyvinkin tulla ehdollista, rikosrekisteri merkintä jokatapauksessa ja sopiva määrä sakkoja.

      • Jarno.K

        Joo, mutta mikään raiskaaja ei mun muijan persettä kouri, joten olen hyväksynyt aseen kultsulle!


      • Juuso P
        Jarno.K kirjoitti:

        Joo, mutta mikään raiskaaja ei mun muijan persettä kouri, joten olen hyväksynyt aseen kultsulle!

        "Joo, mutta mikään raiskaaja ei mun muijan persettä kouri"

        Taitaa raiskaajalla olla muut asiat mielessä kuin pelkkä kouriminen.

        "joten olen hyväksynyt aseen kultsulle! "

        Toivottavasti otat myös vastuus jos se sitä käyttää.


      • Aviomies
        Juuso P kirjoitti:

        "Joo, mutta mikään raiskaaja ei mun muijan persettä kouri"

        Taitaa raiskaajalla olla muut asiat mielessä kuin pelkkä kouriminen.

        "joten olen hyväksynyt aseen kultsulle! "

        Toivottavasti otat myös vastuus jos se sitä käyttää.

        On ainut paikka mikä lainaamalla paranee


      • Jarno.K
        Juuso P kirjoitti:

        "Joo, mutta mikään raiskaaja ei mun muijan persettä kouri"

        Taitaa raiskaajalla olla muut asiat mielessä kuin pelkkä kouriminen.

        "joten olen hyväksynyt aseen kultsulle! "

        Toivottavasti otat myös vastuus jos se sitä käyttää.

        Kyllä mä uskon, että se tietää mitä tekee. Mä olen opettanut sen hyvin ja me molemmat ollaan harrastettu ammuntaa HSC clubilla jo monta vuotta. Mä oon aina sanonut, että tosipaikan tullen saa ampua mutta aina sellaiseen paikkaan, että henki ei lähde (esim. varpaaseen) Siinä pahimmassa tapauksessa pelastaa oman henkensä, jos joku hullu käy tuolla kimppuun. Noi metrot ja lähijunat kun ei nykypäivänä ole kovinkaan turvallisia paikkoja etenkään öiseen aikaan, kun siellä kaikenmaailman somalit hilluu ja leikkii suurta esikuvaansa, will smittiä, lökäpöksyt jalassa ja lippalakki päässä lippa vinossa, jou man, I'm your brother..


      • että aselaki
        Jarno.K kirjoitti:

        Kyllä mä uskon, että se tietää mitä tekee. Mä olen opettanut sen hyvin ja me molemmat ollaan harrastettu ammuntaa HSC clubilla jo monta vuotta. Mä oon aina sanonut, että tosipaikan tullen saa ampua mutta aina sellaiseen paikkaan, että henki ei lähde (esim. varpaaseen) Siinä pahimmassa tapauksessa pelastaa oman henkensä, jos joku hullu käy tuolla kimppuun. Noi metrot ja lähijunat kun ei nykypäivänä ole kovinkaan turvallisia paikkoja etenkään öiseen aikaan, kun siellä kaikenmaailman somalit hilluu ja leikkii suurta esikuvaansa, will smittiä, lökäpöksyt jalassa ja lippalakki päässä lippa vinossa, jou man, I'm your brother..

        menee harkintaan.
        Tällaisilla asiattomilla provokirjoituksilla lyödään oikean ammunnan harrastajan arkkuun naula jos toinenkin.
        Vai HSC ? Eikös siellä takavuosina (1999) naisampuja tappanut kolme miestä ja haavoitti ainakin yhtä.

        Taitaisi olla aika panna lappu luukkulle, tai asiakkaat tarkempaan henkiseen syyniin.


      • rento ja raikas ote
        että aselaki kirjoitti:

        menee harkintaan.
        Tällaisilla asiattomilla provokirjoituksilla lyödään oikean ammunnan harrastajan arkkuun naula jos toinenkin.
        Vai HSC ? Eikös siellä takavuosina (1999) naisampuja tappanut kolme miestä ja haavoitti ainakin yhtä.

        Taitaisi olla aika panna lappu luukkulle, tai asiakkaat tarkempaan henkiseen syyniin.

        Tällainen härnäilevä kirjoitteluhan on ihan vaaratonta, ei siihen kukaan kuole. Paljon pahempaa on se _todellisuus_ joka näkyy lähes päivittäin uutisista ; ihmisiä tapetaan ihan oikeasti pommeilla yms.


      • näin se menee
        Jarno.K kirjoitti:

        Kyllä mä uskon, että se tietää mitä tekee. Mä olen opettanut sen hyvin ja me molemmat ollaan harrastettu ammuntaa HSC clubilla jo monta vuotta. Mä oon aina sanonut, että tosipaikan tullen saa ampua mutta aina sellaiseen paikkaan, että henki ei lähde (esim. varpaaseen) Siinä pahimmassa tapauksessa pelastaa oman henkensä, jos joku hullu käy tuolla kimppuun. Noi metrot ja lähijunat kun ei nykypäivänä ole kovinkaan turvallisia paikkoja etenkään öiseen aikaan, kun siellä kaikenmaailman somalit hilluu ja leikkii suurta esikuvaansa, will smittiä, lökäpöksyt jalassa ja lippalakki päässä lippa vinossa, jou man, I'm your brother..

        Tosipaikan tullen muijas ampuu ohi hermotuksissaan, öykkäri ottaa sen aseen ja käyttää sitä jos osaa.
        Harhakuvitelma omasta osaamisesta ja aseen (laiton) kuljettelu julkisella paikalla sama yhdistelmä kuin Keijoannikki 5v ja käsikranaatti.


      • Jarno.K
        että aselaki kirjoitti:

        menee harkintaan.
        Tällaisilla asiattomilla provokirjoituksilla lyödään oikean ammunnan harrastajan arkkuun naula jos toinenkin.
        Vai HSC ? Eikös siellä takavuosina (1999) naisampuja tappanut kolme miestä ja haavoitti ainakin yhtä.

        Taitaisi olla aika panna lappu luukkulle, tai asiakkaat tarkempaan henkiseen syyniin.

        Tämä ei ole mikään provo. Jos joskus kulkisit lähijunalla taikka metrolla niin tietäisit kuinka ahdistava paikka se voi olla eritoten naisihmisille. Ase tuo turvaa ja toimii oikeastikin pelotteena, joten ei se nyt ihan liioittelua ole. Joten voisiko nyt joku ystävällisesti vasta alkuperäiseen kysymykseeni?


      • Ampuma-asetta
        Jarno.K kirjoitti:

        Tämä ei ole mikään provo. Jos joskus kulkisit lähijunalla taikka metrolla niin tietäisit kuinka ahdistava paikka se voi olla eritoten naisihmisille. Ase tuo turvaa ja toimii oikeastikin pelotteena, joten ei se nyt ihan liioittelua ole. Joten voisiko nyt joku ystävällisesti vasta alkuperäiseen kysymykseeni?

        Asetta ei saa kuljetella turhaan, niin hullulta kuin se kuullostaakin. Ja taskuaseelle et lupaa kyllä saa, tai ainakin on hullua riskeerata nitä lupia luvattomalla käytöllä. Mutta jos laittoman aseen hankit muijallesi, niin silloin kannattaa hankkia sellainen jonka rouva haluaa ja joka on saatavilla. Suomessa saa varmaan lähinnä jotain venäläisiä pistooleja.


      • metro on vaaranpaikka
        Jarno.K kirjoitti:

        Tämä ei ole mikään provo. Jos joskus kulkisit lähijunalla taikka metrolla niin tietäisit kuinka ahdistava paikka se voi olla eritoten naisihmisille. Ase tuo turvaa ja toimii oikeastikin pelotteena, joten ei se nyt ihan liioittelua ole. Joten voisiko nyt joku ystävällisesti vasta alkuperäiseen kysymykseeni?

        mutta Suomen lainsäädännössä perseenkourija-raiskuri saa korvausta ja sosiaalitädit paapoo varsinkin jos on musta. Joka sitä on ampunut pannaan linnaan, varsinkin jos oikein aseen on hommannut mukana kannettavaksi.
        Eihän tämä kuvio järjen mukaan oikein ole, mutta lain mukaan kyllä.


      • ...
        Jarno.K kirjoitti:

        Tämä ei ole mikään provo. Jos joskus kulkisit lähijunalla taikka metrolla niin tietäisit kuinka ahdistava paikka se voi olla eritoten naisihmisille. Ase tuo turvaa ja toimii oikeastikin pelotteena, joten ei se nyt ihan liioittelua ole. Joten voisiko nyt joku ystävällisesti vasta alkuperäiseen kysymykseeni?

        Jokin pieni, mutta isoreikäinen revolveri olisi varmaan paras. Yksinkertainen käyttää ja varmatoiminen. Pelotevaikutus ihan eri luokkaa kuin jossain muovisissa leluissa (glock ymsp).

        Pimmeillä markkinoilla on vissiin tarjolla lähinnä jotain venäläisiä nagantteja (valitettavan pieni kaliberisia). Hinnoista en osaa sanoa.

        En tällä viestillä yllytä ketään mihinkään lain vastaiseen toimintaan. Tämä oli vain teoreettista pohdintaa aiheesta aseellinen itsepuolustus.


    • Antti Annikki

      Vai on 700€ se summa millä annat raiskaajan kouria vaimosi persettä. Sinuna ostaisi vaimolle desert eaglen .50AE ja jos vakavissaan ollaan parhaat aseet sinulle ja "vaimollesi" löytyy noista 6mm airsofteista niin kauan kuin niitä saa lupavapaasti.

      • Jarno.K

        Muuten ihan hyva, mutta mita luulet kayvan, jos tuollainen 50 kiloinen tyton hempukka ampuu tuollaisella magnumilla? Siltahan lennahtaa vahintaan olkapaa sijoiltaan ja taakse pain kaatuessaan saattaa taittaa niskansa! Ei hyva, kun ei tarvi norsuja tappaa!


      • Tarkkailija135
        Jarno.K kirjoitti:

        Muuten ihan hyva, mutta mita luulet kayvan, jos tuollainen 50 kiloinen tyton hempukka ampuu tuollaisella magnumilla? Siltahan lennahtaa vahintaan olkapaa sijoiltaan ja taakse pain kaatuessaan saattaa taittaa niskansa! Ei hyva, kun ei tarvi norsuja tappaa!

        Kouria morsiaimes persettä.Vähemmällä pääset kuin jos aseilla leikitte.Ja voi siinä tyttö oppia uusia temppujakin sinne sänkyyn.Taidat vain pelätä että jääthopealle--somalilla pitkä kalu.


      • aaaaaaaajjjjjjj
        Tarkkailija135 kirjoitti:

        Kouria morsiaimes persettä.Vähemmällä pääset kuin jos aseilla leikitte.Ja voi siinä tyttö oppia uusia temppujakin sinne sänkyyn.Taidat vain pelätä että jääthopealle--somalilla pitkä kalu.

        jonkun esitellä älyttömyyksiään. Tuollaista kommentointia ei tule kuin joltain matalamieliseltä sovinistilta, jolla itellään ei ole naista.


    • ammuskelija

      Walther PKK maailman paras pienikokoinen palveluspistooli. Enempää ei tarvitse perustella, jos tunnet aseita.

      • Walther PPK ?

        Eli Polizeipistol Kurtz.??

        Miten tuo PKK eroaa PPK:sta?


      • Gosse från Mariehamn
        Walther PPK ? kirjoitti:

        Eli Polizeipistol Kurtz.??

        Miten tuo PKK eroaa PPK:sta?

        P






























        PKK= scheisse! PPK= Polliisin Pistool Kriminaali. Elikkä Kriminuali Polliisin Pistool. Eepähä ookkaa pillupolliisin. Sillähä onnii Beretta.
        En oekee viitikkää vastaella varsinaesee kysymyksee ku tyypillä ee oo akkoo ensikkää. Tuski ies sormellakkaa piässy lipsuttelemmaa.


      • Ei vapaata aseenkanto-oikeutta!
        Gosse från Mariehamn kirjoitti:

        P






























        PKK= scheisse! PPK= Polliisin Pistool Kriminaali. Elikkä Kriminuali Polliisin Pistool. Eepähä ookkaa pillupolliisin. Sillähä onnii Beretta.
        En oekee viitikkää vastaella varsinaesee kysymyksee ku tyypillä ee oo akkoo ensikkää. Tuski ies sormellakkaa piässy lipsuttelemmaa.

        Aloittaja lienee lukenut liikaa jenkkiroska-asejuttuja ja tullut aivopestyksi USA-aseenkantopropagandasta, siksi meuhkaa liikaa itsepuolustamisesta tuliaseiden kanssa ja tuliaseiden kantamisvapaudesta. Aloittajan eka viesti lienee provo ja tämäkin minun viestini on myös provo. M.o.t.


      • superflyr
        Ei vapaata aseenkanto-oikeutta! kirjoitti:

        Aloittaja lienee lukenut liikaa jenkkiroska-asejuttuja ja tullut aivopestyksi USA-aseenkantopropagandasta, siksi meuhkaa liikaa itsepuolustamisesta tuliaseiden kanssa ja tuliaseiden kantamisvapaudesta. Aloittajan eka viesti lienee provo ja tämäkin minun viestini on myös provo. M.o.t.

        Tee paperi ase esim m1911 kato tuolta tuesta tacome videoita ite oon tehny pituinen raskain cal 7 mm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe