Moviemaker /diaesitys

Epätoivoinen mummo

Haluan tehdä Windowsin movemakerilla lahjaksi diaesityksen kuvista.
Voiko siitä diaesityksestä lahjan saaja ottaa yksittäisiä kuvia ja teettää valokuviksi?
Jos tämä ei onnistu. minkälainen levy minun pitää ostaa, että saan diaesityksen sekä valokuvat samalle levylle.
Ostin DVD - ja ja Cd RW levyt, mutta kun olen sen diaesityksen sinne polttanut. Muuta ei voi enää lisätä.
Näitä formaatteja on ihan liikaa, eikä mikään toimi niin että niille saisi tallentaa, muutakin kuin yhden vaivaisen tiedoston, sitten levy on muka täynnä tms!!!

5

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Tuohon varmaan muistitikku on hyvä.

    • 8+7= 56

      hommaan on paras powerpoint. ilmaisen ohjelman löydät open officesta.

      • Epätoivoinen...

        Minulla on kyllä Office 2007 ja Powerpoint, mutta Cd-levyn vastaanottajalla tuskin on. Joten ei sitä sisältöä auki saa. Enkä haluaisi "pakottaa" heitä lataamaan open officeakaan.
        Muistitikkua en haluaisi käyttää, halvimmillaankin ne ovat paljon kalliimpia kuin levyt. Joudun näitä kaivattuja kuvia laittamaan usealle eri levylle. Eikö tähän todellakaan ole mitään vaihtoehtoa.
        Täytyy kai sittenkin itse teettää paperikuvia.
        Ihanaa kun on tätä tekniikkaa apuna.
        Tuossa on tuo laskutoimitus, että voi lähettää viestin 4 18=? Pajonko se on. Itse laitoin 22. Se on väärin, sitten laskin laskimella 22, se on väärinHup, onkohan laskutaidoissa vai näössä vikaa???


      • Epätoivoinen... kirjoitti:

        Minulla on kyllä Office 2007 ja Powerpoint, mutta Cd-levyn vastaanottajalla tuskin on. Joten ei sitä sisältöä auki saa. Enkä haluaisi "pakottaa" heitä lataamaan open officeakaan.
        Muistitikkua en haluaisi käyttää, halvimmillaankin ne ovat paljon kalliimpia kuin levyt. Joudun näitä kaivattuja kuvia laittamaan usealle eri levylle. Eikö tähän todellakaan ole mitään vaihtoehtoa.
        Täytyy kai sittenkin itse teettää paperikuvia.
        Ihanaa kun on tätä tekniikkaa apuna.
        Tuossa on tuo laskutoimitus, että voi lähettää viestin 4 18=? Pajonko se on. Itse laitoin 22. Se on väärin, sitten laskin laskimella 22, se on väärinHup, onkohan laskutaidoissa vai näössä vikaa???

        saaja sitä tietokoneella katsoo, on tietenkin se mahdollisuus, että teet MM:llä vaikka wmv-videon ja poltat sen ja erillisen kuvakansion sitten cd- tai dvd-levylle. Jos hän taas aikoo sitä dvd-soittimella katsoa.....sitten en tiedä.


      • fatima guiwa
        Epätoivoinen... kirjoitti:

        Minulla on kyllä Office 2007 ja Powerpoint, mutta Cd-levyn vastaanottajalla tuskin on. Joten ei sitä sisältöä auki saa. Enkä haluaisi "pakottaa" heitä lataamaan open officeakaan.
        Muistitikkua en haluaisi käyttää, halvimmillaankin ne ovat paljon kalliimpia kuin levyt. Joudun näitä kaivattuja kuvia laittamaan usealle eri levylle. Eikö tähän todellakaan ole mitään vaihtoehtoa.
        Täytyy kai sittenkin itse teettää paperikuvia.
        Ihanaa kun on tätä tekniikkaa apuna.
        Tuossa on tuo laskutoimitus, että voi lähettää viestin 4 18=? Pajonko se on. Itse laitoin 22. Se on väärin, sitten laskin laskimella 22, se on väärinHup, onkohan laskutaidoissa vai näössä vikaa???

        paperikuvia eikä mennä perse edellä puuhun, tee sillä powerpointilla se diashow ja polta levylle mukaan powerpoint viewer jos saajalla ei ole edes open officea koneella:
        http://www.microsoft.com/DOWNLOADS/details.aspx?familyid=048DC840-14E1-467D-8DCA-19D2A8FD7485&displaylang=fi

        Hyvä on tietysti tehdä se diashow ja laittaa myös kuvat eri kansiossa levylle jotta saajan on helpompi ne kuvat valita mitkä itselleen haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe