Moviemaker /diaesitys

Epätoivoinen mummo

Haluan tehdä Windowsin movemakerilla lahjaksi diaesityksen kuvista.
Voiko siitä diaesityksestä lahjan saaja ottaa yksittäisiä kuvia ja teettää valokuviksi?
Jos tämä ei onnistu. minkälainen levy minun pitää ostaa, että saan diaesityksen sekä valokuvat samalle levylle.
Ostin DVD - ja ja Cd RW levyt, mutta kun olen sen diaesityksen sinne polttanut. Muuta ei voi enää lisätä.
Näitä formaatteja on ihan liikaa, eikä mikään toimi niin että niille saisi tallentaa, muutakin kuin yhden vaivaisen tiedoston, sitten levy on muka täynnä tms!!!

5

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Tuohon varmaan muistitikku on hyvä.

• 8+7= 56

hommaan on paras powerpoint. ilmaisen ohjelman löydät open officesta.

• Epätoivoinen...

Minulla on kyllä Office 2007 ja Powerpoint, mutta Cd-levyn vastaanottajalla tuskin on. Joten ei sitä sisältöä auki saa. Enkä haluaisi "pakottaa" heitä lataamaan open officeakaan.
        Muistitikkua en haluaisi käyttää, halvimmillaankin ne ovat paljon kalliimpia kuin levyt. Joudun näitä kaivattuja kuvia laittamaan usealle eri levylle. Eikö tähän todellakaan ole mitään vaihtoehtoa.
        Täytyy kai sittenkin itse teettää paperikuvia.
        Ihanaa kun on tätä tekniikkaa apuna.
        Tuossa on tuo laskutoimitus, että voi lähettää viestin 4 18=? Pajonko se on. Itse laitoin 22. Se on väärin, sitten laskin laskimella 22, se on väärinHup, onkohan laskutaidoissa vai näössä vikaa???

• Epätoivoinen... kirjoitti:

Minulla on kyllä Office 2007 ja Powerpoint, mutta Cd-levyn vastaanottajalla tuskin on. Joten ei sitä sisältöä auki saa. Enkä haluaisi "pakottaa" heitä lataamaan open officeakaan.
        Muistitikkua en haluaisi käyttää, halvimmillaankin ne ovat paljon kalliimpia kuin levyt. Joudun näitä kaivattuja kuvia laittamaan usealle eri levylle. Eikö tähän todellakaan ole mitään vaihtoehtoa.
        Tuossa on tuo laskutoimitus, että voi lähettää viestin 4 18=? Pajonko se on. Itse laitoin 22. Se on väärin, sitten laskin laskimella 22, se on väärinHup, onkohan laskutaidoissa vai näössä vikaa???

saaja sitä tietokoneella katsoo, on tietenkin se mahdollisuus, että teet MM:llä vaikka wmv-videon ja poltat sen ja erillisen kuvakansion sitten cd- tai dvd-levylle. Jos hän taas aikoo sitä dvd-soittimella katsoa.....sitten en tiedä.

• fatima guiwa
        Epätoivoinen... kirjoitti:

paperikuvia eikä mennä perse edellä puuhun, tee sillä powerpointilla se diashow ja polta levylle mukaan powerpoint viewer jos saajalla ei ole edes open officea koneella:
        http://www.microsoft.com/DOWNLOADS/details.aspx?familyid=048DC840-14E1-467D-8DCA-19D2A8FD7485&displaylang=fi

Hyvä on tietysti tehdä se diashow ja laittaa myös kuvat eri kansiossa levylle jotta saajan on helpompi ne kuvat valita mitkä itselleen haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      40
      3586
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      74
      3363
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      112
      3010
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2727
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2144
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1988
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      1866
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1609
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      62
      1193
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1095
    Aihe