Haluan tehdä Windowsin movemakerilla lahjaksi diaesityksen kuvista.
Voiko siitä diaesityksestä lahjan saaja ottaa yksittäisiä kuvia ja teettää valokuviksi?
Jos tämä ei onnistu. minkälainen levy minun pitää ostaa, että saan diaesityksen sekä valokuvat samalle levylle.
Ostin DVD - ja ja Cd RW levyt, mutta kun olen sen diaesityksen sinne polttanut. Muuta ei voi enää lisätä.
Näitä formaatteja on ihan liikaa, eikä mikään toimi niin että niille saisi tallentaa, muutakin kuin yhden vaivaisen tiedoston, sitten levy on muka täynnä tms!!!
Moviemaker /diaesitys
5
104
Vastaukset
- 1stMacFinn
Tuohon varmaan muistitikku on hyvä.
- 8+7= 56
hommaan on paras powerpoint. ilmaisen ohjelman löydät open officesta.
- Epätoivoinen...
Minulla on kyllä Office 2007 ja Powerpoint, mutta Cd-levyn vastaanottajalla tuskin on. Joten ei sitä sisältöä auki saa. Enkä haluaisi "pakottaa" heitä lataamaan open officeakaan.
Muistitikkua en haluaisi käyttää, halvimmillaankin ne ovat paljon kalliimpia kuin levyt. Joudun näitä kaivattuja kuvia laittamaan usealle eri levylle. Eikö tähän todellakaan ole mitään vaihtoehtoa.
Täytyy kai sittenkin itse teettää paperikuvia.
Ihanaa kun on tätä tekniikkaa apuna.
Tuossa on tuo laskutoimitus, että voi lähettää viestin 4 18=? Pajonko se on. Itse laitoin 22. Se on väärin, sitten laskin laskimella 22, se on väärinHup, onkohan laskutaidoissa vai näössä vikaa??? Epätoivoinen... kirjoitti:
Minulla on kyllä Office 2007 ja Powerpoint, mutta Cd-levyn vastaanottajalla tuskin on. Joten ei sitä sisältöä auki saa. Enkä haluaisi "pakottaa" heitä lataamaan open officeakaan.
Muistitikkua en haluaisi käyttää, halvimmillaankin ne ovat paljon kalliimpia kuin levyt. Joudun näitä kaivattuja kuvia laittamaan usealle eri levylle. Eikö tähän todellakaan ole mitään vaihtoehtoa.
Täytyy kai sittenkin itse teettää paperikuvia.
Ihanaa kun on tätä tekniikkaa apuna.
Tuossa on tuo laskutoimitus, että voi lähettää viestin 4 18=? Pajonko se on. Itse laitoin 22. Se on väärin, sitten laskin laskimella 22, se on väärinHup, onkohan laskutaidoissa vai näössä vikaa???saaja sitä tietokoneella katsoo, on tietenkin se mahdollisuus, että teet MM:llä vaikka wmv-videon ja poltat sen ja erillisen kuvakansion sitten cd- tai dvd-levylle. Jos hän taas aikoo sitä dvd-soittimella katsoa.....sitten en tiedä.
- fatima guiwa
Epätoivoinen... kirjoitti:
Minulla on kyllä Office 2007 ja Powerpoint, mutta Cd-levyn vastaanottajalla tuskin on. Joten ei sitä sisältöä auki saa. Enkä haluaisi "pakottaa" heitä lataamaan open officeakaan.
Muistitikkua en haluaisi käyttää, halvimmillaankin ne ovat paljon kalliimpia kuin levyt. Joudun näitä kaivattuja kuvia laittamaan usealle eri levylle. Eikö tähän todellakaan ole mitään vaihtoehtoa.
Täytyy kai sittenkin itse teettää paperikuvia.
Ihanaa kun on tätä tekniikkaa apuna.
Tuossa on tuo laskutoimitus, että voi lähettää viestin 4 18=? Pajonko se on. Itse laitoin 22. Se on väärin, sitten laskin laskimella 22, se on väärinHup, onkohan laskutaidoissa vai näössä vikaa???paperikuvia eikä mennä perse edellä puuhun, tee sillä powerpointilla se diashow ja polta levylle mukaan powerpoint viewer jos saajalla ei ole edes open officea koneella:
http://www.microsoft.com/DOWNLOADS/details.aspx?familyid=048DC840-14E1-467D-8DCA-19D2A8FD7485&displaylang=fi
Hyvä on tietysti tehdä se diashow ja laittaa myös kuvat eri kansiossa levylle jotta saajan on helpompi ne kuvat valita mitkä itselleen haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402