Tileillä olevat rahat

Neuvoton 1530

Nyt on paljon keskitytty siihen, että toiminta on ollutkin laillista lisenssikauppaa ja valuuttakauppaakin on käyty järkevästi ja ei ole mitään estettä sille, että saisimme pitää kotiutetut rahamme, jotka monella meistä ovat jo kuluneet ihan normaaliin elämiseen. En kiistä, että jollakin jopa ylelliseen elämämään. Tileillämme olevien rahojen kohtalosta ei tahdo saada selvää vastausta oikein keneltäkään. Koska kuitenkin kaikesta huolimatta minua ihmetyttää se, että jos toiminta oli laillista, niin miksi tileille jäänyttä rahaa ei nyt puolusteta lainkaan. En ole ollenkaan varma, että siitä on edes ollut keskustelua siinä määrin kuin kotiutuksista. Usealle ne merkitsevät kuitenkin samaa kuin pesämuna ja se on vielä epäselvää miten tämä raha saadaan takaisin. Miksei tästä nyt olla erityisen huolissaan? Jos petosta ei ole tapahtunut, niin kyllähän maksukykyä pitäisi löytyä. Koska saadaan selvyyttä siihen, missä ovat tileillä näkyneet rahat ja kuka puolustaa oiketta kotiuttaa myös ne.

8

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cluso627.

WinCapitan tilit on suljettu ja niissä ei ollut kuin 4,8 miljoonaa Euora rahaa jäljellä
      muistaakseni Epsaniassa oli vähän yli milli loput Englannissa...Ja rahat on uudeelleen jaettu jota sinnikkäästi puolustaa EOK...Mitään valuuttakauppaa ei WinCapita ole käynyt.Te vaan kävitte kauppaa toisiensa kanssa..

• Cluso627.

ei ole yhtään uskomista he haluaa vaan teiltä rahaa ei muuta.Juntunen mites ne aijemmat yrityksesi jalkalamput,kattolamput miksi et kerro niistä miten yrityksen kävi minä tiedän kun isäni osti sinulta puusta tehdyn jalkalampun ja kattolampun..Miksi et valoita tätä toimintaasi laajemalti miten ne kaikki on päättyneetkään.Minä tiedän ja sinä tiedät...

• Huolestunutko

Eri lähteiden mukaan tileillä makaisi yli kaksi miljardia euroa, minäkin haluan tietää kuka varoja tällä hetkellä hallinnoi? Luotin jokin aika sitten täysin siihen että toiminta on ollut rehellistä ja totuudenmukaista mutta tämä asia luo varjon rehellisyyden ylle. Eli missä on miljardit jotka virtuaalitileillä oli ennen toiminnan katkeamista ja kuka niitä hallinnoi? EOK tai asiasta tietävät voisivat vastata tähän kysymykseen.

Jos miljardeja ei jostain syystä olekaan niin mitä tämä puhe rehellisyydestä on? Eihän varat ja tuotot voi tyhjästä kasvaa pelkästään tietokoneen näytölle? Eikös se ole silloin petos ja pahemman luokan huijaus, rahankeräysrikos, rahanpesua ja mitä kaikkea? Ihmetyttää kyllä kun tarkemmin mietin..

• Cluso627.

nointunti sitten erään pankin sijoitusvastaavan kanssa ihmiset oli myyneet kaikki osakeomistuksensa pois satojen miljoonien Euron arvosta ja vieläpä haukkuneet pankkia..Toivottavasti nämö ihmiset on nyt hyvin tyytyväisiä kun mitään rahojen uusijakoa ei tule.Siitä voin lyödä,vaikka vetoa kaikki menee valtiolle eikä eok voi mitään muuta kun pummata teiltä ne viimeisimmätkin sentit

• Neuvoton 1530

On huojentavaa tietää, että en ole yksin ajatuksieni kanssa. On ollut vaikeaa välillä miettiä tätä yksin oman mielensä kanssa. Olen jopa toivonut poliisitutkintaa kohdallani, jotta asiasta saataisiin selkoa. Tietyt syyt tekevät asiasta kuitenkin hankalan. En toisaalta jaksa uskoa,että raha tileillä olisi ollut pelkkää ilmaa. Moni teki isoja nostoja ja heille kävi hyvin. Miksei nyt vaadita takaisin kaikkea tuottoa. Tyydytään lakimiesten suulla ikäänkuin siihen mitä on jo saatu. Tämä tuntuu joskus hirmuisen oudolta.

• Cluso627.
        Neuvoton 1530 kirjoitti:

On huojentavaa tietää, että en ole yksin ajatuksieni kanssa. On ollut vaikeaa välillä miettiä tätä yksin oman mielensä kanssa. Olen jopa toivonut poliisitutkintaa kohdallani, jotta asiasta saataisiin selkoa. Tietyt syyt tekevät asiasta kuitenkin hankalan. En toisaalta jaksa uskoa,että raha tileillä olisi ollut pelkkää ilmaa. Moni teki isoja nostoja ja heille kävi hyvin. Miksei nyt vaadita takaisin kaikkea tuottoa. Tyydytään lakimiesten suulla ikäänkuin siihen mitä on jo saatu. Tämä tuntuu joskus hirmuisen oudolta.

Rahoja EI ole ne on uudelleen jaettu lähinnä suur-sponsorien taskuihin mitkä nyt on poliisi takavarikoinut
        ne on siis siellä teidänki rahat ja tulee päätymään Suomen valtiolle.Sitä ei hömppä eok voi mitään mitään sanottomien juriensa ohella he haluaa vaan lisää rahaa.Eikö niin Juntunen?

Minkäänlaista uudelleen jakoa on todella vaikea etes kuvitella mites se tehtäisiin kun osa clubilaisista on maksanut maksut sponsorilensa käteisellä ja tästä tuskin on mitään kuittia..Huomiokaa se seikka että ei tarvi olla kun YKSI tapaus ja niitä on monia tapauksia..Rahat on menneet eikäö koskaan tule takasin se on varmaa...Seuratkaa 45-minuuttia lähetyksiä

• tietokoneen näytölle on helpompaa kuin setelien väärentäminen ja lievemmin rankaistavaa jos ollenkaan.

• AdaFlink
        sunlin kirjoitti:

tietokoneen näytölle on helpompaa kuin setelien väärentäminen ja lievemmin rankaistavaa jos ollenkaan.

... nappiin, kuin vaan nappiin sanoa voi.

Ja mitaan ette voi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe