Hitusen ongelmia Mapsource (6.15.6) Mobile XT (5.00.60) reittipisteiden/reittien kanssa.
Mapsourcella kun luo reittipisteitä tai reittejä ja siirtää ne laitteeseen ihan onnistuneesti (näin siis ilmoitetaan). Mutta kun yrittää katsella laitteella niitä siirrettyjä niin mitä ei näy missään listassa. Omat sijainnit ihan tyhjä. Reitit valikossa "Näytä reitit" on harmaana eli varmaanki tyhjä...
Mikähän tässä mättää?
Mapsource+Garmin Mobile XT.Reittipisteiden siirto...
1
958
Vastaukset
- 13+17
Siis tosin ongelma tuli eteen juuri toiste päin haluaisin jälkiä ja omia maastossa laittamia sijainteja koneelle, niin vain waypointit siirtyvät.
En ole vielä ehtinyt miettiä asiaa enempää, googlasin vasta jospa olisi löytynyt selitystä tai ratkaisua. Löytyipä tämä kysymys täältä.
Jostain sivuilta lukaisin että jollain pda-laitteella mobile xt.n pisteet siirtyivät, kunhan koneessa oli tämä XT-päällä ja siinäkin valittuna "Minne?" kohta.
Nokialainen usb:in kautta voi olla yhteydessä massamuistina tai pc-suite moodissa ja oli kai noita median siiro moodejakin. Mikähän olisi paras vaihtoehto. Waypointit minulla siirtyy kyllä hyvin. Nuo jäljet ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995