Venäläinen nainen

aatu.

Venäläinen nainen on siro ruumiinrakenteeltaan ja kaunispiirteinen.
Suomalainen nainen on persjalkainen ja itsepäinen.

92

934

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kellot tikittää

Venäläinen nainen on 50 , kuin vanha mummu, toista on suomalainen nainen.
      Oikeassa olet, että venäläinen on nuorempana kauniimpi, kuin suomalainen.

• 12+12

mies osaa arvostaa naistaan ja rakastaa sitä toisin kun suomalainen mies käyttää hyväkseen.
      Eikä siitä ole muutenkaan mihinkään.

• selvää että kaikki ulkomaalaiset on parempia ja kiinostavampia kun kotimaiset,olkoot sitten miehiä tai naisia.
        Kyl se junnu oli viisas kun ties et vain sorsa lentää pohjoiseen,kyä jämpti oh nii

• Kotimainen suosiossa
        koti-kiusattu kirjoitti:

selvää että kaikki ulkomaalaiset on parempia ja kiinostavampia kun kotimaiset,olkoot sitten miehiä tai naisia.
        Kyl se junnu oli viisas kun ties et vain sorsa lentää pohjoiseen,kyä jämpti oh nii

Khiiiiii...hiiii....vaan täälläpäs on nainen, joka ei ole koskaan ulkolaista miestä arvostanut. Suomalainen sen olla pitää, vaan missä pirun lipputangon takana se luuraa, kun ei ole vuosiin näkynyt :-).

• Kotimainen suosiossa kirjoitti:

Khiiiiii...hiiii....vaan täälläpäs on nainen, joka ei ole koskaan ulkolaista miestä arvostanut. Suomalainen sen olla pitää, vaan missä pirun lipputangon takana se luuraa, kun ei ole vuosiin näkynyt :-).

se lähti ostamaan?vai etkö oo viel löytänytkään.

• 6+20
        koti-kiusattu kirjoitti:

selvää että kaikki ulkomaalaiset on parempia ja kiinostavampia kun kotimaiset,olkoot sitten miehiä tai naisia.

pitää vastata provolla, vai mitä

• Kotimainen jne...
        koti-kiusattu kirjoitti:

se lähti ostamaan?vai etkö oo viel löytänytkään.

No olihan tuollainen kerran, vaan sukset ei sitten loppupeleissä ollut samalla tervalla liukastettu, joten luisto vei eri suuntiin.

• 6+20 kirjoitti:

pitää vastata provolla, vai mitä

on aika pitkä,kaik kirjottajat on häipyny,pistäs joku hyvä alku niin mä koitan lisätä vähän.
        Koht on alettava rukoilemaa et joku kirjottas.

• 15+ 12
        koti-kiusattu kirjoitti:

on aika pitkä,kaik kirjottajat on häipyny,pistäs joku hyvä alku niin mä koitan lisätä vähän.
        Koht on alettava rukoilemaa et joku kirjottas.

on että täällä tylsyys jyrää ja aika kovaa.
        Ei mullakaan nyt just löydy mitään terävää.
        Mietin jo pääni ihan puhki, mutta vaikka puhki meni niin ei.
        Yritä sinä!

• 15+ 12 kirjoitti:

on että täällä tylsyys jyrää ja aika kovaa.
        Ei mullakaan nyt just löydy mitään terävää.
        Mietin jo pääni ihan puhki, mutta vaikka puhki meni niin ei.
        Yritä sinä!

ja sanoa et sä oot elävä ihminen,sukupuoli on nainen.

• 9+20
        koti-kiusattu kirjoitti:

ja sanoa et sä oot elävä ihminen,sukupuoli on nainen.

onks tää totuuden hetki :))
        Meinaan se uus ohjelma tulee just mun takana.
        Joo sulla on erittäin hyvä näkö, etten sanois olet hyvännäköinen :))

• 9+20 kirjoitti:

onks tää totuuden hetki :))
        Meinaan se uus ohjelma tulee just mun takana.
        Joo sulla on erittäin hyvä näkö, etten sanois olet hyvännäköinen :))

että voi olla sokeritautikin kun on makeen näköinen,noist viesteist selvii et tarvii olla fiksu jos selvii laskuista,naiset on fiksuja.

• 14+12
        koti-kiusattu kirjoitti:

että voi olla sokeritautikin kun on makeen näköinen,noist viesteist selvii et tarvii olla fiksu jos selvii laskuista,naiset on fiksuja.

todella vaikeita laskuja.
        Vai niinku meinasitko näitä, kyllä mä olen selvinnyt muistakin laskuista, tosi hyvin :))

• pihtari kaikilla tasoilla

Suomalaisella miehellä on sydämen paikalla tylysti laskin, jonka arvion mukaan nainen on joko on tai off, eli suomimies on tunnekylmä naisten hyväksikäyttäjä sekä työssä että kotona. Tosi pilallehemmoteltuja suomipojat on, eivät anna naiselle mitään arvoa ja pihtaavat seksissä.

• se on,

johan se on 100 kertaa sovittu. Suomalaisille naisille EU kaavailee ulkonaliikkumiskieltoa päiväsaikaan.

• nyt se on 23

Hyvä hyvä....sitten säästyy rahat, kun ei tarvitse meikata. Kuka sitä nyt yöhön meikkaisi :-)

• maatuska, mikä maatuska

kukkanen huivi ja kultahammas

• vain ..
        nyt se on 23 kirjoitti:

Hyvä hyvä....sitten säästyy rahat, kun ei tarvitse meikata. Kuka sitä nyt yöhön meikkaisi :-)

vedeltäisiin.
        .

• maatuska, mikä maatuska kirjoitti:

punasaappaat,nehän on aina kullallain.

• silloin emannus,
        maatuska, mikä maatuska kirjoitti:

joka lirttailee liikaa napurin ukon kans.
        .

• kas kaksitoista
        vain .. kirjoitti:

vedeltäisiin.
        .

Apuvata...mulla kamala yskä ja nuha ja vielä nauratat.
        Yön ainoa valopilkku, silmien alla vilkkuu......

• sitä kynää
        kas kaksitoista kirjoitti:

Apuvata...mulla kamala yskä ja nuha ja vielä nauratat.
        Yön ainoa valopilkku, silmien alla vilkkuu......

ollenkaan sammumaan?
        .

• täyden pojot, kypä
        sitä kynää kirjoitti:

ollenkaan sammumaan?
        .

Onks siinä mitään vaaraa, et akku loppuisi?

• meillä ..
        täyden pojot, kypä kirjoitti:

Onks siinä mitään vaaraa, et akku loppuisi?

päivät aikaa latailla, pirtissä istuissamme.

• täydet pojot, taas
        meillä .. kirjoitti:

päivät aikaa latailla, pirtissä istuissamme.

Hitsi....olet älykkö, ei tuljuttanut mulla tuo.
        Erotutaanko me vaan niillä täplillä silmien alla yöllä vai pitäiskö ottaa joku polkypyörän vilkkuvalo mukaan....?

• täydet pojot, taas kirjoitti:

Erotutaanko me vaan niillä täplillä silmien alla yöllä vai pitäiskö ottaa joku polkypyörän vilkkuvalo mukaan....?

laki kieltää,ota kiintee valo.

• määrätään ..
        täydet pojot, taas kirjoitti:

vähintäinkin metrin korkuiselle päästä nouseva tuikku. Suominainenhan voisi muuten säikäytellä viattomia kaunosieluja.

.

• täydet pojot
        määrätään .. kirjoitti:

vähintäinkin metrin korkuiselle päästä nouseva tuikku. Suominainenhan voisi muuten säikäytellä viattomia kaunosieluja.

.

siis lähes mun oman mittainen valo????????

• täydet pojot
        koti-kiusattu kirjoitti:

laki kieltää,ota kiintee valo.

entäs jos tyytyisin sädetikkuihin ja aina välistä niitä sytyttelisin.

• siekii ...
        täydet pojot kirjoitti:

siis lähes mun oman mittainen valo????????

metriheikki, niin miekii. Vai mistä sie haastat? :=)

• täydet pojot kirjoitti:

entäs jos tyytyisin sädetikkuihin ja aina välistä niitä sytyttelisin.

kiinteä jatkuva valo,oikein hyvä valinta,kuhan et heiluttele niitä liikaa.

• täydet pojot
        siekii ... kirjoitti:

metriheikki, niin miekii. Vai mistä sie haastat? :=)

No tuota just tarkoitin, mutta en oo metriHEIKKI, olen metriHELMI :-)

• täydet pojot
        koti-kiusattu kirjoitti:

kiinteä jatkuva valo,oikein hyvä valinta,kuhan et heiluttele niitä liikaa.

ei vaan parane laittaa mitään nylonia päälle, ettei säteet sytytä liian kuumaksi, luulevat sitten venäläiseksi :-)

ei vaan parane laittaa mitään nylonia päälle, ettei säteet sytytä liian kuumaksi, luulevat sitten venäläiseksi :-)

kun nainen tanssii liekit lanteillaan.

• Helemi ..
        täydet pojot kirjoitti:

No tuota just tarkoitin, mutta en oo metriHEIKKI, olen metriHELMI :-)

se oon miekii, enkä sitte mikkään lasihelemi.

Suoppaat nähä, tullooko tiä perille.
        .

• täydet pojot
        koti-kiusattu kirjoitti:

kun nainen tanssii liekit lanteillaan.

toivottavasti eivät laula sitä palokuntalaulua, kypäristä ja letkeistä letkuista.......

• täydet pojot
        Helemi .. kirjoitti:

se oon miekii, enkä sitte mikkään lasihelemi.

Suoppaat nähä, tullooko tiä perille.
        .

meinaaks, että laskutaito petti, kun perille tuloa epäilit?

• Helemi ..
        täydet pojot kirjoitti:

meinaaks, että laskutaito petti, kun perille tuloa epäilit?

Tämon niin kummaksi muuttunut, kun ei muka enää osaa päässälaskuakaan. ;)

Mitenhän osaisivat venäläiset naiset. Paremmin, tietenkin. :))
        .

toivottavasti eivät laula sitä palokuntalaulua, kypäristä ja letkeistä letkuista.......

Serenaarin ne kajauttaa,ehkä kuupalaisen,sen joka lauletaan kaihoisasti ja ollaan syvästi onneton.

• täydet pojot
        koti-kiusattu kirjoitti:

Serenaarin ne kajauttaa,ehkä kuupalaisen,sen joka lauletaan kaihoisasti ja ollaan syvästi onneton.

No niin,,,edellisessä et kertonut et ihan Herrasmiehiä olisivat:-).
        eli me tulimme kapakasta, kai hiukkasen horjuen...siis he

• täydet pojot
        Helemi .. kirjoitti:

Tämon niin kummaksi muuttunut, kun ei muka enää osaa päässälaskuakaan. ;)

Mitenhän osaisivat venäläiset naiset. Paremmin, tietenkin. :))
        .

Tietysti ne osaisi paremmin, niiden ei tarvitse pimeessä laskea, kun saavat valossakin liikkua.

No niin,,,edellisessä et kertonut et ihan Herrasmiehiä olisivat:-).
        eli me tulimme kapakasta, kai hiukkasen horjuen...siis he

jo pikkasen horjuu,tähän aikaan,vois sanoo et ovat parhaimmillaan,katos kun mitä useemman ottavat sen notkeemmiks muuttuvat.

• täydet pojot
        koti-kiusattu kirjoitti:

jo pikkasen horjuu,tähän aikaan,vois sanoo et ovat parhaimmillaan,katos kun mitä useemman ottavat sen notkeemmiks muuttuvat.

Niinpä, mutta liian monen jälkeen käy, kun heinäseipäälle ilman kuoppaa.

• Helemi ..
        täydet pojot kirjoitti:

Tietysti ne osaisi paremmin, niiden ei tarvitse pimeessä laskea, kun saavat valossakin liikkua.

jalatkin puolta pitemmät kuin meillä, joilla ne tuskin maahan yltää. Me mahdutaan tungoksessa kulkemaan heidän haarusten läpi. :=O

.

Niinpä, mutta liian monen jälkeen käy, kun heinäseipäälle ilman kuoppaa.

kun ruvetaan kaatumaan,onko parempi et kiinniottajana on riski kotimaan tyttö vai rimppakinttu venakko?

• täydet pojot
        koti-kiusattu kirjoitti:

kun ruvetaan kaatumaan,onko parempi et kiinniottajana on riski kotimaan tyttö vai rimppakinttu venakko?

luulen, että kaatuja joutuu tyytymään hoiperteleviin kavereihinsa siinä kiinniotossa...

• täydet pojot
        Helemi .. kirjoitti:

jalatkin puolta pitemmät kuin meillä, joilla ne tuskin maahan yltää. Me mahdutaan tungoksessa kulkemaan heidän haarusten läpi. :=O

.

Onkos ne reidetkin ohuet, jotta ei kiinni jäädä. Olisi nolo näky, joskin pimeätä silloin :-).

luulen, että kaatuja joutuu tyytymään hoiperteleviin kavereihinsa siinä kiinniotossa...

Ettet usko vanhaan viisauteen jossa rouva ajaa porsaan kotiin?

• Helemi ..
        täydet pojot kirjoitti:

Onkos ne reidetkin ohuet, jotta ei kiinni jäädä. Olisi nolo näky, joskin pimeätä silloin :-).

Aattele, mikä nolo näly. Me yritettäisiin päästä eteenpäin sieltä kautta, juututtaisiin, ja joku sytyttäisi ulkovalot. :/

.

• handek

Yhtä pitkä ja karvanen.
      19 maata tässä on laahattu läpi ja sama joukko naisten vehkeitä, ellei enemmän.

• On sitten ottanu muutaman punsin ja alkaa juttu irtoomaan,päästään sinne onnen alkulähteille.

• paapuuri
    • viivi-amaldiina

ken katsoo milläkin silmällä.

Näkisippä mun jalkani, ei oo pers-jalasta tietookaan, ja itsepäisyyttä pitää ollakkin, muuten ei ukkojen kanssa pärjää. :))

• Niin laita näkyviin ,niinkuin mä tein.

• viivi-amaldiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

Niin laita näkyviin ,niinkuin mä tein.

ideaalia, vois vaik tehdä sukkahousu mainoksen...

• viivi-amaldiina kirjoitti:

ideaalia, vois vaik tehdä sukkahousu mainoksen...

Niin stei appia sen olla pitää.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Niin stei appia sen olla pitää.

sulla ole stei apit? ;-)

• suvenkorento123 kirjoitti:

sulla ole stei apit? ;-)

..kyllä ne käsinkudotut, hienot villasukat kruunaa tollaset komeat miehenjalat, niin se on.

• viivi-amaldiina
        suvenkorento123 kirjoitti:

..kyllä ne käsinkudotut, hienot villasukat kruunaa tollaset komeat miehenjalat, niin se on.

olen samaa mieltä...

mut onneks korjasit,ei tarvinut näyttää tyttömäistä puoltaan ja kuka ne sukat olis iskonut karvaisiin koipiin?

• suvenkorento123
        koti-kiusattu kirjoitti:

mut onneks korjasit,ei tarvinut näyttää tyttömäistä puoltaan ja kuka ne sukat olis iskonut karvaisiin koipiin?

...konstit löytyne... ;-)

...konstit löytyne... ;-)

mun sormet kun repis rikki sellaset hienot hepenet,ei sovi työmiehen kourat joka paikkaan.

• koti-kiusattu kirjoitti:

mun sormet kun repis rikki sellaset hienot hepenet,ei sovi työmiehen kourat joka paikkaan.

--aliarvioi niitä kouriasi, silitetäänhän niillä kissaakin, ja se vaan kehrää tyytyväisenä.

• Kivikasvoja

Kyllä se on niin etä venakot on ihan miehen näköisiä naamastaan. Romuluisia isopäisiä, pitkänäaamaisia ja iso pitkä nenä. Siis suomeksi sanottuna kirveellä veistetyn näköisiä. Kyllä venakon näkee jo kaukaa.

• henri|

ihmeeliinen ilmiö

• Minämaalta

sanon rehellisesti: peittoaa koska tahansa suomalaisen.
        Näin rajaseudullla heidän kanssaan tekemisissä oltuani: kuka antaa karamellisrasian lapsille ensi tapaamisella, kenellä on kirjahyllyssä KIRJOJOA ei vain jotain sälää jos kirjahyllyä ollenkaan.
        No. yleistän yksilöiden kautta, eivät roskakuskit enää lue Puskinia. Markkinatalous jyrää, jenkkilän meininki tyhmentää tasaisen tappavasti kaikki kansakunnat.
        Olen tämän kylän suunnilleen ainut hameessa kulkeva. Eivät venäläisetkään enää kulje hameessa. He ovat suomalaistuneet. Heillä on musta. ruskea tai beessinvärinen asu. He tarjoavat kahvia ja kuivan pullan. Heillä on lyhyt tukka.

• vaikka kuin siro mutta kotimaiseen luotetaan. Ei se sirous ole mikään itseisarvo. Ja iteppäisiähän tässä ollaan itekkin.

• Minusta on suomalaisena naisena ihanaa olla itsepäinen, eli pitää se, minkä on päättänyt. Myös pitää sanansa.
      Persjalkainen varmaan tarkoittaa suomalaisen naisen jalkojen pitävän suomalaisen naisen jalat maassa ja tukevasti pystyssä. Ei huoju tuulessa.

• Idän ihme

Venäläinen nainen on naisellisempi pukeutumiseltaan, käytökseltään ja asenteiltaan.

Venäläinen mies toteuttaa itseään naisensa kautta.
      Näyttää varakkuuttaan naisensa pukeutumisen, korujen ja hoidetun ulkonäön kautta.

Vastaavasti venäläinen nainen ei ole mikään tasa-arvohihkuja vaan käyttää tilanteen hyväkseen ja antaa miehen kantaa vastuun kokonaisuudesta.

Kyllä täällä itärajalla myös maatuskoja näkee mutta yleisilme on, ruumiinrakenteesta riippumatta, naisellisempi.

• torivahti*

...täällä Moskovassakin. Ja sen itsepäisempää kuin venäläinen nainen ei ole.

• sukeltaja5

Mistäs sinne venäjänmaalle on sitten ne maatuskat tulleet? Niitä joita näkee telkkarista. Siellä ne lyllertää torilla karvalakit päässä. Persjalkaset ylipainoiset mummelit.

Kyllä kaikki naiset on kauniita kun kurvit on kohallaan. Ei ne naapurin tytöt ole yhtään kauniimpia. Suomalaisen naisen ei tarvitse yhtään hävetä ulkomuotoaan. Jos mies haluaa ottaa ulkomaalaisen naisen niin ottakoon. Sitten luetaan lehdistä miten tämä ihana nainen on vienyt rahat ja lapset. Niin että oliskohan vaan niin että moni kakku päältä kaunis jne. jne...

Ja vielä, MIKSI TÄTÄ KETJUA EI OLE TÄÄLTÄ JO POISTETTU! Tämä on mielestäni rajatapaus ja joutaisi poistaa.

• xxxyyy

Lisäetuna venäläinen nainen nalkuttaa kielellä josta en ymmärrä yhtään mitään, joten se ei häiritse.

• Pirre*

tämä oli hyvä huomio :))

• torivahti*
        Pirre* kirjoitti:

tämä oli hyvä huomio :))

.., oli viimeisiä viikkoja raskaana. Suomalainen rajavartija kohteliaasti kysyi, jotta sinä taidat osata venäjän kieltä aika hyvin, kun on vaimokin venäläinen ja jo tuossa tilassa. Siihen suomalainen aviomies. " -Ei siinä paljo puhella tarvinnu..."

• Pirre*
        torivahti* kirjoitti:

.., oli viimeisiä viikkoja raskaana. Suomalainen rajavartija kohteliaasti kysyi, jotta sinä taidat osata venäjän kieltä aika hyvin, kun on vaimokin venäläinen ja jo tuossa tilassa. Siihen suomalainen aviomies. " -Ei siinä paljo puhella tarvinnu..."

eipä niin.

Mitäs Moskovvaan uutta, vieläkö torivahti on siellä päin maalimaa..?

• torivahti*
        Pirre* kirjoitti:

eipä niin.

Mitäs Moskovvaan uutta, vieläkö torivahti on siellä päin maalimaa..?

Kuinka monta kertaa olenkaan päättänyt; ei enää koskaan tänne. Ja taas... eikä pois pääsystä tietoakaan.

• uuteliaz
        torivahti* kirjoitti:

Kuinka monta kertaa olenkaan päättänyt; ei enää koskaan tänne. Ja taas... eikä pois pääsystä tietoakaan.

расскажи Болше !

• QuietPlace

mielenkiinnosta kysyisin?
      Että mistä ne maatuskat sitten tulee?

• torivahti*

... ne paremman näköiset menee vientiin.

• on peukaloida

puskakirjoituksia. Puskaanko se "muki" lähetetään???

.

• osku....

oli ostoksilla venäläisiä matroonia
      uuuhhhhh

• Siis kaikki Venäläiset naiset ovat kauniita ja siroja.
      Ja kaikki suomlaiset naiset jääräpäisiä ja p-jalkaisia.
      Venäjä on iso maa, sinne sopii monenlaisia.
      Olen nähnyt siroja ja kauniita suomalaisia naisia paljonkin, valitettavasti nuorissa naisissa on nykyisin enemmän ylipainoisia kun omassa nuoruudessani, ainakin minusta näyttää siltä, vai muistanko väärin.

• O - O

että kaltaisiaan ihminen etsii ja kohtaa? ;))

Mitä suomalaisten naisten persjalkaisuuteen tulee, se alkaa olla myytti menneisyydestä. Voisinpa melkein lyödä vetoa, että esim. tyttärelläni on pitemmät sääret kuin sinulla. Monet yli 1,9 m pituiset miehet kulkevat lyhempilahkeisissa housuissa kuin tyttäreni, joka on sirorakenteinen ja vain 1,72 m pituinen.

Ulkomaalaiset kuuluvat olevan monien suomalaisten mielestä kaikessa aina parempia. Usein sitä parempia, mitä vähemmän heistä tietävät. Olen nähnyt useita kauniita venäläisiä naisia, mutta monet perusmaatuskat häviävät kauneudessa suomalaisille sisarilleen. Mielestäni olisi vaikeata määritellä kansallisuutta, jonka edustajista löytyisi vain kauniita, siropiirteisiä tai komean jalopiirteisiä yksilöitä.

• Kauneus on katsojan j.n.e.

ei sitten kuitenkin ruotsalaiset tai brasilialaiset! ? ;)

• O - O
        Kauneus on katsojan j.n.e. kirjoitti:

ei sitten kuitenkin ruotsalaiset tai brasilialaiset! ? ;)

katsojan silmissä ja niin pitää ollakin. Nuoria ihmisiä ihan objektiivisesti katsellessakin hämmästyy usein, miten paljon kauniita suomalaisia naisia tai miehiä näkee usein ihan kaupungilla kulkiessaan. Ruotsalaisten ja suomalaisten peruseroja en pystyisi määrittelemään, koska rotuominaisuudet taitavat olla varsin lähellä toisiaan. Virolaisia, tanskalaisia ja hollantilaisia luulen keskimäärin jonkin verran pitemmiksi kuin suomalaisia, vaikka Ruotsissakin taitaa olla 10 cm pitempi mitoitus ainakin yhdessä vaatealan ketjussa kuin saman yrityksen suomalaisissa liikkeissä.

Brasialialaisia en tunne kylliksi, että osaisin sanoa. Jos haluaisin muutamien esimerkkien perusteella yleistää, voisin väittää argentiinalaisia kauniimmiksi kuin brasilialaisia. Luulen useimpien rotujen edustajista löytyvän omat "jumalaiset" yksilönsä ja myös niitä vähemmän kauniita.

• Argentina
        O - O kirjoitti:

katsojan silmissä ja niin pitää ollakin. Nuoria ihmisiä ihan objektiivisesti katsellessakin hämmästyy usein, miten paljon kauniita suomalaisia naisia tai miehiä näkee usein ihan kaupungilla kulkiessaan. Ruotsalaisten ja suomalaisten peruseroja en pystyisi määrittelemään, koska rotuominaisuudet taitavat olla varsin lähellä toisiaan. Virolaisia, tanskalaisia ja hollantilaisia luulen keskimäärin jonkin verran pitemmiksi kuin suomalaisia, vaikka Ruotsissakin taitaa olla 10 cm pitempi mitoitus ainakin yhdessä vaatealan ketjussa kuin saman yrityksen suomalaisissa liikkeissä.

Brasialialaisia en tunne kylliksi, että osaisin sanoa. Jos haluaisin muutamien esimerkkien perusteella yleistää, voisin väittää argentiinalaisia kauniimmiksi kuin brasilialaisia. Luulen useimpien rotujen edustajista löytyvän omat "jumalaiset" yksilönsä ja myös niitä vähemmän kauniita.

Argentiinalainen nainen! Työpaikkani (kaupunki) ekonomiaosastolla on töissä Matilda Cordobasta. Raskaana 7:llä kuukaudella ja jumalaisen kaunis hänkin.

• pitkäraajainen

käypäs Siperiassa katsomassa niitä siroja naisia.Ovat tosi tuhteja maatuskoja.160cm ja 100kg,ja tosi lyhytjalkaisia=persejalkaisia.

• hekin ..

gaselleilta?
        .

• Tarkennus

aivan liian epätarkka tilastoissasi. Venäjällä on n. 70 miljoonaa gasellimaista kaunotarta ja Suomea asuttaa 2,5 miljoonaa persjalkaista aasia.

O boy! On sulla kestämistä!

• Atleetti.

vielä tuohon naisen anatomiaan.

Vastaava fysiikka miehellä olis: paksut kantapäät, kaksi velttoa varvasta ja nenännykerö siinä välissä.

Miksi sitä nyt kutsuisin...no kyllä se kohta välähtää...

• Marlyn.

mennä arvostelemaan kenenkään ulkonäköä,emme ole olleet valitsemassa millaiseksi olemme saaneet syntyä,
      onko pitkät tai lyhkäset jalat jne.

Elämä on lahja sinänsä jokaiselle ja jokaisessa meissä on jotain kaunista,katsokaapa vaikka ympärillenne.

• Anonyymi00067
      UUSI

Meillä naapurissa leskimiehen Ukrainasta tuoma venäläisakka. Ennenaikaisesti vanhentunut ryppynaama. Kuin joku korppikotka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      116
      2530
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      41
      1959
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      134
      1710
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      19
      1598
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      112
      1491
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1268
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      136
      966
    8. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      951
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      46
      942
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      877
    Aihe