Aamulla lähdin laguna II -01 liikkeelle ja ihmettelin kun ajotietokoneen näytöt olivat hassuja sitte tajusin että kilometrit ja litrat olivat muuttuneet yön aikana maileiksi ja gallonoiksi :D:D Saako nämä muutettua jotenki takas vai mikähän sillä on hätänä? Käytin akkua irti mutta ei auttanut. APUVA!!
kilometrit muuttui maileiksi
matulas85
4
750
Vastaukset
- ..........
pitäisi olla jokin valikko josta pystyy tuota säätämään. Ohjekirjassa on myös varmaan neuvottu tuo.
- ei kannata roplata jos ei osaa
Mitään yht. äkkiä auto vaihtuu amerikanraudaksi.
- konepelli alle
Siä o varmaa V8 ny.
- matulas85
konepelli alle kirjoitti:
Siä o varmaa V8 ny.
se v8:ko sen hassun äänen on tuonut siihen autoon? ihmettelin tätä ääntäkin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703