Älkää katsoko tätä!

Jutta..

Kaveri laittoi tuon videon mulle juuri ennen USA:n matkaa ja se on aika pelottava:
http://www.youtube.com/watch?v=slKNd22GGaQ

Laitan sen kiusallakin tuohon, vaikka sitä ei kannattaisi katsoa jos on lähdössä Jenkkeihin. Vanhempien mukaan tuo Bowien laulu tarkoittaa lähinnä Amerikan harjoittamaa politiikkaa ja on monitahoisempi kuin aluksi vaikuttaa. Toivottavasti niin.

4

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laughing out loud

sitten sarjakuvatkin pelottaa?

• antsara

Taidanpa nyt kyllä perua Amerikan matkani. Pelottaa nyt tosi paljon. Onneksi laitoit tuo linkin, nyt tiedän mihin olin menossa. Kiitos sinulle siitä. En mene enää koskaan Amerikkaan.

• Gent70

Hieno kappale ja video ja loistava esimerkki amerikkalaisesta rohkeasta itsekritiikistä. Bowie, vaikka britti onkin, on jo vuosia asunut suuren osan ajastaan Manhattanilla ja tuo toinen laulaja videolla on amerikkalainen Trent Reznor, joten ei ne taida ihan tosissaan pelätä että jokainen Manhattanin kadulla kävelevä ihminen hautoo murhaa. Muusikoille ja muille taiteilijoille on Amerikassa aina annettu vapaus yksisilmäiseen ja naiviin kritiikkiin, mikä on tuottanut valtavasti tosi hienoa musiikkia ja esim kuvataidetta. Suosittelen silti että valitset rock-musiikin ja suomalaisten nettikirjoitteluiden lisäksi myös muutaman muun kriittisen tietolähteen ennen kuin luot henkilökohtaisia mielipiteitäsi maailman menosta.

• muuten liikkua Helsingin kaduilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10564
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5602
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5153
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3901
    5. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3608
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3543
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3066
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      82
      2928
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2713
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56