Hei viisaammaat! kertokaas paljonko puolivuotiasta pentua voi ulkona ollessa kävelyttää? olen kuullut että tässä iässä saa aloittaa jo varsinaiset remmilenkit, pitääkö paikkansa? koiralla kyllä virtaa piisaisi tehdä vaikka mitä matkoja mutta itse en ole uskaltanut vielä. Onko niin että asfaltilla ei saa kävelyttää ollenkaan näin pientä?
6kk pentu
.......
1
313
Vastaukset
- ----,,,,----
vieläkään kävelytä hihnassa kuin maksimissaan 15 minuutin lenkkejä kävelyteillä ja silloinkin koira haluaa kävellä ojan pientareita pitkin. Parhaiten motoriikka kehittyy ja lihaskunto kasvaa kun saa vapaana juoksennella metsissä ja pelloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299