BEAGLEUROS 1v8kk KOTIA VAILLE

beaglenmami76

BEAGLEUROS 1v8kk OSSI
HEI NÄYTTELYSTÄ,METSÄLLÄLIIKKUMISESTA,IKUISESTA PERHEENJÄSENESTÄ KIINNOSTUNEET JA KOIRASTA KOKEMUSTA OMAAVAT IHMISET!!!Koiramme Beagleuros 1v8kk etsii loppuelämän kotia yllämainituista ihmisistä.Koira vaatii luottamusta koska on ollut 2 kokemattomassa kodissa ja turhautunut niissä liian vähäisen aktiviteetin vuoksi.Muuten koira on kiltti,tottelevainen,energinen koiruus.Jos olet valmis ottamaan uuden perheenjäsenen ja huolehtimaan ja olemaaan sen kanssa koko loppuelämän ajan niin ota pikaisesti yhteyttä.
Beagle on madotettu,sirutettu,rokotettu ja rekisteröity.Vanhemmat näyttelylinjaisia.KIIRE!!!

5

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dianako

tehää ihan muulla sivulla. Tää sivu ei oo sitä varten

• beaglen ex-mami

Hei!

Kyllä mä sen tiesin ettei tää mikään osto ja myynti palsta ole.Kuhan toin itseni kuuluviin.

En ole muuten ainoa kuka on ollut tarjoamassa pentua tai täysikasvuista koiraa!!!

Että näin...

• kiinnostunut;)
        beaglen ex-mami kirjoitti:

Hei!

Kyllä mä sen tiesin ettei tää mikään osto ja myynti palsta ole.Kuhan toin itseni kuuluviin.

En ole muuten ainoa kuka on ollut tarjoamassa pentua tai täysikasvuista koiraa!!!

Että näin...

onko koti jo löytynyt? Paljonko koira maksaa?:)

• Kaveri koiralle
        kiinnostunut;) kirjoitti:

onko koti jo löytynyt? Paljonko koira maksaa?:)

Ehkä koirallesi hyvä koti maalla, vuoden vanhan Dreeveri uroksen kaverina tarhauksessa, mies metsästää
        melkein joka viikonloppu tai opettelee kun koiramme vasta vuoden vanha.
        Hintaa kyselisimme myös???
        Missäpäin olette?

• leena1956
        Kaveri koiralle kirjoitti:

Ehkä koirallesi hyvä koti maalla, vuoden vanhan Dreeveri uroksen kaverina tarhauksessa, mies metsästää
        melkein joka viikonloppu tai opettelee kun koiramme vasta vuoden vanha.
        Hintaa kyselisimme myös???
        Missäpäin olette?

eli koiralle kodinomaista (oma labbis ja rintamamiestalo) turvallista hoitoa kotonani. Minulla koirani nukkuu "valitettavasti" omalla sohvallaan .
        Asun kanta Helsingissä ja olen luotettava ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7810
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      232
      2712
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2591
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      163
      1969
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      115
      1810
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1626
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1188
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1165
    Aihe