BEAGLEUROS 1v8kk KOTIA VAILLE

beaglenmami76

BEAGLEUROS 1v8kk OSSI
HEI NÄYTTELYSTÄ,METSÄLLÄLIIKKUMISESTA,IKUISESTA PERHEENJÄSENESTÄ KIINNOSTUNEET JA KOIRASTA KOKEMUSTA OMAAVAT IHMISET!!!Koiramme Beagleuros 1v8kk etsii loppuelämän kotia yllämainituista ihmisistä.Koira vaatii luottamusta koska on ollut 2 kokemattomassa kodissa ja turhautunut niissä liian vähäisen aktiviteetin vuoksi.Muuten koira on kiltti,tottelevainen,energinen koiruus.Jos olet valmis ottamaan uuden perheenjäsenen ja huolehtimaan ja olemaaan sen kanssa koko loppuelämän ajan niin ota pikaisesti yhteyttä.
Beagle on madotettu,sirutettu,rokotettu ja rekisteröity.Vanhemmat näyttelylinjaisia.KIIRE!!!

5

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dianako

      tehää ihan muulla sivulla. Tää sivu ei oo sitä varten

      • beaglen ex-mami

        Hei!

        Kyllä mä sen tiesin ettei tää mikään osto ja myynti palsta ole.Kuhan toin itseni kuuluviin.

        En ole muuten ainoa kuka on ollut tarjoamassa pentua tai täysikasvuista koiraa!!!

        Että näin...


      • kiinnostunut;)
        beaglen ex-mami kirjoitti:

        Hei!

        Kyllä mä sen tiesin ettei tää mikään osto ja myynti palsta ole.Kuhan toin itseni kuuluviin.

        En ole muuten ainoa kuka on ollut tarjoamassa pentua tai täysikasvuista koiraa!!!

        Että näin...

        onko koti jo löytynyt? Paljonko koira maksaa?:)


      • Kaveri koiralle
        kiinnostunut;) kirjoitti:

        onko koti jo löytynyt? Paljonko koira maksaa?:)

        Ehkä koirallesi hyvä koti maalla, vuoden vanhan Dreeveri uroksen kaverina tarhauksessa, mies metsästää
        melkein joka viikonloppu tai opettelee kun koiramme vasta vuoden vanha.
        Hintaa kyselisimme myös???
        Missäpäin olette?


      • leena1956
        Kaveri koiralle kirjoitti:

        Ehkä koirallesi hyvä koti maalla, vuoden vanhan Dreeveri uroksen kaverina tarhauksessa, mies metsästää
        melkein joka viikonloppu tai opettelee kun koiramme vasta vuoden vanha.
        Hintaa kyselisimme myös???
        Missäpäin olette?

        eli koiralle kodinomaista (oma labbis ja rintamamiestalo) turvallista hoitoa kotonani. Minulla koirani nukkuu "valitettavasti" omalla sohvallaan .
        Asun kanta Helsingissä ja olen luotettava ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe