onko metsäkonealalla ikä lisijiä? itse olen työskennelly jo samassa virmassa 7vuotta ja ei tietoo ikiä lisistä!!!?
Vastaukset 4
- taitaa olla negatiivinen.
Työnantaja pystyy maksamaan palkka tuloksen mukaan, kun
ikää tulle työntekijälle tarpeeksi, siitä tuppaa olemaan seurauksena työtuloksen huononemista, siitä seuraa palkanmaksukyvyn heikkeneminen.
Ikälisästä tuleekin miinusmerkkinen. - ytytyt
varsinaisia ikälisiä ei ole mutta työkokemuksen mukaan palkka nousee esimmäisen 8 työssäolo vuoden aikana. Työkokemus siirtyy uudelle työnantajalle jos vaihtaa työpaikkaa.
- yäk
Noin se menee normaaleissa työpaikoissa ,mutta metsäalalla eivät päde mitkään normaali lait eikä säänöt!
- Anonyymi
Nuorempana homma vielä kiinnostaa ja tulosta tulee, mutta jo muutaman vuoden jälkeen alkaa mielenkiinto lopahtamaan kun huomaat miten paska koko ala on ja työnantajat kouluja käymättömiä mulkkuja ketkä leikkii johtajaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1362016Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78863
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37837- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä66676- 71571