Liekköhän vaihtoväli -95 bensamallissa 60 000 km? Ohjekirjasta en lukemaa löytänyt. Vesipumppu varmaan joka kerta vaihdettava myös?
mondeo -95 jakohihnan vaihtoväli
7
961
Vastaukset
- taivaspaikka tilauksessa
Uudemmassa mustalla venttiilikopalla olevassa pidempi noin 98/99vm.
No voihan sen vesipumpun vaihtaa mutta itselläni tuli vuodet ei kilometrit vastaan joten pelkkä hihna ja kiristäjät.- troij79
Selailin jotain automies-sivuja, jossa joku oli maininnut vaihtovälin olevan vain 60tkm...onko varma että 120tkm on oikea lukema? Myös jossain oli mainittu että suomalaisissa olosuhteissa 90tkm ois passeli vaihtoväli. Ohjekirjassa ei kyllä silmään osunut minkäänlaista lukemaa...
- zöf
troij79 kirjoitti:
Selailin jotain automies-sivuja, jossa joku oli maininnut vaihtovälin olevan vain 60tkm...onko varma että 120tkm on oikea lukema? Myös jossain oli mainittu että suomalaisissa olosuhteissa 90tkm ois passeli vaihtoväli. Ohjekirjassa ei kyllä silmään osunut minkäänlaista lukemaa...
100 000 kilsaa on sellainen hyvä yleispätevä ohje.
Joka tapauksessa hihna kannatta vaihtaa mieluummin tiuhemmin kuin harvemmin, tulee aika kallista romua jos katkeaa.
Ja jos itse vaihdat niin ei paljoa maksa, samalla saa hyvän luennon Foortin sielunelämästä :) - kalliiksi tulee, 1000e
zöf kirjoitti:
100 000 kilsaa on sellainen hyvä yleispätevä ohje.
Joka tapauksessa hihna kannatta vaihtaa mieluummin tiuhemmin kuin harvemmin, tulee aika kallista romua jos katkeaa.
Ja jos itse vaihdat niin ei paljoa maksa, samalla saa hyvän luennon Foortin sielunelämästä :)miun mondeos eka vaihto 152 000 km, nyt ajettu 234 tkm ja vaihdetaan kansiremontin yhteydessä. Vielä pitää löytää paja jossa homma osataan.
- kartza2
troij79 kirjoitti:
Itselläni on kaksi erilaista huoltokirjaa olemassa jossa auton mukana tulleessa puhutaan 120tkm vaihtovälistä ja toisessa korjaajan käsikirjassa puhutaan 80tkm vaihtovälistä. Joten alkoi vaivaamaan mieltä, ja aloin kyselemään asiasta ja sain selville, että tuo 80tkm väli olisi oikea Suomen olosuhteissa! Joten uskoin siihen ja hihna meni uusiksi.
- mondeo farkku
troij79 kirjoitti:
-93 mondeo ja 90 tkm vaihto väli jakohihnassa
Dieselissä tuo 60 000 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh413113Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli682464Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit592281- 922121
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411914Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661555Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1291507Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1701465Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891445Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781395